מכבי שעריים פתחה עונה, הוכנבוים: "המטרות הן לבנות קבוצת צמרת בשילוב שחקנים צעירים"

קלינגר, הוכנבוים וטועמה במסיבת העיתונאים (מיכאל וייסרמן) קלינגר, הוכנבוים וטועמה במסיבת העיתונאים (מיכאל וייסרמן)
במסיבת עיתונאים חגיגית דיבר המאמן על הציפיות שלו באופן אישי ("באופי שלי אני ווינר בנשמה ולכן המטרה שלי היא להגיע כמה שיותר גבוה"), קלינגר התייחס לתקציב ("לא נשתולל"), וגם הסמל החדש של הקבוצה

מכבי שעריים פתחה היום (א') את אימוניה באופן רשמי במסיבת עיתונאים מרשימה שכללה את המנג׳ר, ניר קלינגר, המאמן, ירון הוכנבוים, הקשר, סלים טועמה ודובר הקבוצה, אביחי לוי.

לאחר ההעפלה לליגה הלאומית שמו דגש בשעריים על כל השדרוג בהתנהלות הכללית בנוסף לשדרוג המקצועי. קלינגר פתח את מסיבת העיתונאים כשאמר: "כמו שעלינו ליגה בעונה שעברה, אנחנו מעוניינים לשדרג ולעלות ליגה גם מבחינת הארגון והסדר ולכן מסיבת העיתונאים חשובה לנו כמו כן הקשר עם התקשורת".

מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, התייחס למטרות שהציבו בפניו ואמר: "המטרות שהציבו בפניי ראשי המועדון הן לאו דווקא לעלות ליגה אלא לבנות קבוצת צמרת ולשלב כמה שיותר שחקנים צעירים. אני בכל זאת יותר מאשמח אם נעלה ליגה. באופי שלי אני ווינר בנשמה ולכן המטרה שלי היא להגיע כמה שיותר גבוה. אני יודע שגם ניר קלינגר, אלדד פרי וניר שלום הם אנשים ששואפים להצלחות ולכן אני אנסה להגיע לכמה שיותר הצלחות. למרות ששעריים הרבה שנים לא הייתה בליגות הבכירות עדיין מדובר במועדון גדול, ואני ארצה להחזיר את המועדון לצמרת הכדורגל הישראלי".

קלינגר הוסיף: "המטרה היא חד משמעית לא לעלות ליגה, אלא לבנות קבוצה טובה שתדע להשתפר מבחינה מקצועית ולהגיע כמה שיותר גבוה. אני שמח שלירון יש מחשבות מעבר לכך ואני בטח אשמח אם הוא יצליח להשיג אותן".

בניית הסגל של הקבוצה החלה עוד לפני שהגיע הוכנבוים למועדון. המאמן התייחס לעובדה והוסיף: "נכון שהגעתי אחרי שרוב הקבוצה נבנתה על ידי ניר קלינגר, אבל אני חושב שהתהליך שעובר על הכדורגל הישראלי היום מבחינת המנג'ר הוא מבורך ראו דוגמאת מכבי תל אביב, מכבי חיפה, ואפילו בהפועל קטמון וגם במכבי שעריים הוא מבורך, ולכן אני שמח שקלינגר בנה קבוצה איכותית ושחקנים מצויינים. כמובן שנצטרך לחזק בעוד שני שחקנים בחלק ההתקפי".

גם קלינגר עצמו התייחס לעובדה והוסיף: "העובדות נכונות. אכן התחלנו את תהליך הבנייה עם המאמן קובי רפואה וקרה מה שקרה, ירון הצטרף לאחר מכן ואני שמח שמבחינתו הוא מאוד מרוצה מהסגל שנבנה כאן. כמובן שנשאר לנו לחזק את החלק ההתקפי ונעשה בהתאם לרצונות של ירון".

סלים טועמה, אחד מהשחקנים הבולטים בעונת העלייה, התייחס לעונה הנוכחית: "אני לא ידוע איך תתפתח העונה הזאת. מי שטוב ישחק, המטרה שלי היא לעזור לשחקנים הצעירים גם על כר הדשא וגם בחדר הלבשה. אני אעזור למאמן בכל מה שצריך בחדר ההלבשה. הציפיות הן להגיע לפלייאוף העליון, ואם נגיע למעלה מכך מבורך. פחות מעניין אותי העניין כמה דקות אשחק, יותר מעניין אותי שמכבי שעריים תצליח".

בנוסף, במועדון הציגו את הסמל החדש של המועדון שיתנוסס על החולצות מהעונה הקרובה.

הסמל החדש של מכבי שעריים (דף הפייסבוק הרשמי)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יש בנוער לפחות שניים ששווים השנה סגל בוגרת
2
ירון אל תשכח את חאטב
(יוסי: 21:46 26-06-2016)
המגן השמאלי מספר 1 בארץ תחתים אותו מייד
3
גיל יצחק
(ליאור : 23:42 26-06-2016)
מה עם גיל יצחק ...קצת כבוד ...הוא העלה אותכם ליגה
4
אוהד את הקבוצה 1960
(אייל: 17:49 29-06-2016)
אני גאה בעליתמכבי שעריים לליגה לאומית מכבי שעריים עם קהל רב מגיע לה ליגת על מכבי שעריים תמיד הייתה בצמרת ואני גאה שיש לה ספונסר בדמות פרי פרי עשתה עסקה טובה שלקחת קבוצה כמו מכבי שעריים יש להם קהל הכי טוב בארץ הבוצה הזו היה לה חסר ספונסר
5
אוהד שעריים 1960
( אייל : 17:58 29-06-2016)
20 שנה מכבי שחקה בליגה ב ליגה א לא מתאים לקבוצה כמו מכבי שעריים לשחק בלגות אלו עם קהל רב בזמנו של מדהלה מכבי שעריים אז שחקה בליגה לאומית היו שם מכבי נתינה מכבי תל אביב שמשון תלאביב הפועל חיפה עוד מכבי חיפה היו בחתולים וגם בית"ת ירושלים היו
6
אוהד את שריים 1960
(אייל: 18:05 29-06-2016)
אז היו הפועל ירושלים הקבוצה של העיר גם הפועל חיפה עם קהל כמו מכבי שעריים מגיע ליגת על זה צבע לליגה מכבי שעריים תמיד הייתה אנפריה חבל ראש העיר לא בונה מגרש כדורגל לקבוצה מכבי שעריים תמיד הייתה בלבי השחקן אני אוהב אותו שמחה גד

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?