מ.ס דימונה: ינון ברדה ועומר מולאי על הכוונת

מבוקש בדימונה. ברדה (לירן דורף) מבוקש בדימונה. ברדה (לירן דורף)
הקבוצה שהעפילה לליגה א' מגבירה את הכנותיה לקראת עונה היסטורית ובמועדון מעוניינים לצרף מספר שחקנים בכירים וביניהם גם הקשר פיראס עוואד שייפגש עם ראשי המועדון ביום חמישי. גם המגן שמעון לוגסי קיבל פנייה.

העולה הטרייה לליגה א', מועדון ספורט דימונה, ממשיכה בהכנותיה לעונה ולאחר שסיכמה עם רוב שחקני הקבוצה מהעונה שעברה במועדון מתחילים לחשוב על שחקני רכש ובראשם החלוצים עומר מולאי וינון ברדה.

הצוות של אהוד כחילה מבין כי אחד האלמנטים החשובים בכדי לתקוע יתד בליגה הוא החלק ההתקפי ולכן יש כוונה לחתום עם שני חלוצים בכירים.

שחקן נוסף שנמצא על כוונת של המועדון הוא הקשר פיראס עוואד. הקשר אמור להיפגש עם ראשי המועדון ביום חמישי ובמידה והצדדים יגיעו לסיכום יהיה עוואד הרכש הראשון של דימונה העונה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ואם מדברים הגנה אז משה כספי חייב להישאר בקבוצה
3
לא יהיו פה שחקנים דימונאים
(איציק: 19:39 27-06-2016)
לא יהיו שחקנים דימונאים בקבוצה כי אנחנו מוציאים כסף מהכיס שלנו!וכל עוד אני מנהל הקבוצה לא נחתים מעל 5 דימונאים! וכל עוד אני וחברי להנהלה שי פה יהיה קבוצה מעולה לתקוע יתד בליגה .
4
לוגסי לדימונה
(דימונה מלחמה: 13:35 28-06-2016)
הבנתי שגם המגן שמאלי שמעון לוגסי שגדל בהפועל ב״ש בדרך לחתימה אצלנו הלוואי וזה יקרה תוספת כח רצינית !
5
כותבים בשם ההנהלה
(אוקנין שי: 12:05 29-06-2016)
חברים יש אנשים שכותבים תגובות בשם ההנהלה של מ.ס דימונה בשם של איציק או שי,שום תגובה לא נכתבה בשמי או בשם איציק,המטרה של אנשים אלו היא להזיק לקבוצה ולפגוע בשמנו הטוב,במידה וזה ימשך נפנה להליכים משפטיים. תודה הנהלת מ.ס דימונה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?