עמישב מאותתת על קאמבק: אמיר עזרא ורועי אליהו מועמדים להצטרף

מבוקש מאוד בעמישב. אליהו מבוקש מאוד בעמישב. אליהו
היורדת הטרייה לליגה ב' רוצה לחזור כבר השנה חזרה לליגה א' ואמורה להעמיד קבוצה בהתאם. שוער כפר סבא ליאב נחמיאס כבר חתם ועוד צפויים להצטרף אביב קורדובה וקובי דומר

היורדת לליגה ב', מכבי עמישב פתח תקווה החלה את הכנותיה לעונה הבאה. לאחר שהנהלת הקבוצה השלימה את כל הפערים והחובות של העונה האחרונה החלו במועדון על בניית סגל הקבוצה לעונה הבאה.

המאמן צביקה לוי יקבל את הקרדיט להוביל את הקבוצה במטרה לחזור תוך שנה לליגה א'. לוי מעוניין לבנות קבוצה אטרקטיבית שתיבנה משחקני בית מוכשרים מהעונה האחרונה בתוספת מספר שחקנים בכירים ששיחקו בעונה האחרונה בליגה א'.

בראש רשימת הרכש נמצאים הבלם המנוסה רועי אליהו והקשר אמיר עזרא ממועדון ספורט שיכון המזרח. השניים כבר קיבלו פניות רשמיות במהלך השבוע ותוך מספר ימים מקווים בעמישב כי יחתמו בקבוצה. עוד נמצאים במועמדים המגן אביב קורדובה והחלוץ קובי דומר.

מי שכבר חתם בקבוצה הוא השוער ליאב נחמיאס. נחמיאס פתח את העונה האחרונה בשיכון המזרח אבל לאחר מספר מחזורים עבר לבית"ר כפר סבא. לוי: "המועדון שלנו עבר טלטלה גדולה בשנה האחרונה כעת ההנהלה גיבשה תוכנית מסודרת ואנחנו בדרך הנכונה בכדי לחזור לליגה א'".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?