מאור סיסו שוחרר מ"רובי שפירא": "אנחנו לא צריכים כאלה שימצמצו עוד לפני פתיחת העונה"

עזב עוד לפני שפתח את העונה. סיסו עזב עוד לפני שפתח את העונה. סיסו
המועדון ענה לבקשת שהשחקן שצפוי לעבור לקרית אתא והיום (ו') שוחרר באופן רשמי מהקבוצה. "שחקנים צריכים להודות על הזכות לשחקן במועדון כזה. לא משאירים שחקנים בכוח"

מאור סיסו, הבלם שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה באתר "דאבל פס" קיבל היום את האישור הסופי לשחרורו לאחר שביקש לעזוב את המועדון במפתיע.

לאחר התכנסות חברי הנהלת הקבוצה החליטו במועדון פה אחד לשחרר את סיסו שטען כי מעוניין לעזוב בעקבות בעיות אישיות. גורם בכיר במועדון אמר: "אנחנו לא משאירים שחקנים בכוח. מי שלא יהיה איתנו ב-100% אנחנו לא צריכים אותו. שחקנים צריכים להודות על הזכות לשחק במועדון כזה. אנחנו לא צריכים כאלה שימצמצו עוד לפני פתיחת העונה. יש מספיק בלמים מוכשרים בשוק. "רובי שפירא" תהיה קבוצה חזקה".

מאור סיסו הגיב לדברים ואמר: "מאחל בהצלחה ל"רובי שפירא". מאוד התרשמתי משגיא אוחיון וענן פרו היום בפגישה שלנו, סיימנו את הדברים בצורה הכי יפה ומכובדת שיש מאחל להם בהצלחה בהמשך הדרך מהיום אני כל כולי למען קרית אתא".

בימים הקרובים צפוי הבלם להיפגש עם ראשי קרית אתא ולהצטרף באופן רשמי לסגל הקבוצה. כפי שפורסם לראשונה אתמול (ה') ב"דאבל פס", הקשר שלום עקיבא כבר חתם במועדון מהקריות שעתיד לבנות סגל שילחם על הכרטיס לליגה הלאומית.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אתה פשוט טמבל
(תומר: 12:53 01-07-2016)
מעדיף לשחק בארגז חול מולי עשרה צופים מאשר בסמי עופר מול מאות ואולי אלפים. שכל אין.
2
חייבים חייבים חייבים
(אבי: 09:03 02-07-2016)
חייבים להחזיר את מור דהן או חמודי בשתאווי או אפילו את שנייהם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?