שוב זעזועים במכבי קריית גת

מכבי קריית גת שיחררה שלושה שחקנים ביניהם את השוער עידן טרבלסי,שני המשוחררים הנוספים הם החלוץ כאמל טראבין והמגן ניר ביטון. בהנהלת הקבוצה מחפשים כל דרך לחסוך עלויות בעיקר לאור העובדה שהקבוצה איבדה כל סיכוי לעלות העונה לליגה הלאומית. שחקנים בקבוצה,"עידן טרבלסי אחראי לאובדן שש הנקודות בשני המשחקים האחרונים מול באר שבע ומול קטמון". במשחק האחרון מול קטמון התעמת טרבלסי עם האוהדים ואף סימן בידו לקהל לכיוון ישבנו. במשחק הקרוב יעמוד בין הקורות השוער אלמוג מזרחי.

מכבי קריית גת שאיבדה השבוע כמעט באופן סופי את הסיכוי להיאבק על כרטיס העלייה היחיד לליגה הלאומית החלה השבוע בשיחרור שחקנים במטרה לחסוך עלויות. ראשון המשוחררים הוא השוער עידן טרבלסי שקיבל את ההודעה על כך מיד בתום משחק ההפסד ביום שישי האחרון 2-1 להפועל קטמון מבשרת. כזכור בהנהלת הקבוצה ובקרב השחקנים הייתה ביקורת נוקבת על השוער ובעיקר על מאמן הקבוצה, דרור אלמלם שהחליט להשיבו להרכב למרות היכולת המצויינת שהציג שוער המשנה, אלמוג מזרחי. טרבלסי שמאז חזרתו לבין הקורות ספג תשעה שערים רובם במשחקים קריטיים (מכבי יבנה, עירוני נתיבות, מכבי באש שבע, קטמון) שבחמישה מתוכם האשמה הבלעדית הייתה עליו.
לאחר המשחק בו הובסה קריית גת 4-2 מול מכבי יבנה רווחה הדעה בקרב אנשי הקבוצה וכללם שחקנים מובילים כי המאמן אלמלם חייב לשלוח אותו לספסל, אך זה לא קרה. גם לאחר המשחק מול באר שבע בו הפסידה קריית גת 0-1 משער באשמתו של טרבלסי, היו כולם בטוחים כי דרור אלמלם יוותר עליו וגם הפעם זה לא קרה. הקש ששבר את גב הגמל היה השער שספג טרבלסי במשחק ביום שישי האחרון שדמה לשער שהוא ספג במשחק מול מכבי באר שבע, עת  יצא בשלומיאליות לעבר כדור גובה אך  תפס אויר וקטמון כאמור השוותה את התוצאה. אגב כתוצאה מהשער הזה ירד הביטחון להגנת הקבוצה שכתוצאה מכך גם ספגה את השער השני.

 

דרור אלמלם(בתכלת במרכז),שוב בלאגן בקריית גת.(צילום:ירון קדוש)


שני שחקנים נוספים ששוחררו הם החלוץ כאמל טראבין שכבש מאז בואו שער בודד אחד אך לא הרשים במיוחד וכן המגן ניר ביטון, השניים שוחררו כדי לחסוך עלויות.
שחקנים בקבוצה אמרו השבוע כי האשמים הבלעדיים בכך שהקבוצה איבדה את הסיכוי לעלות ליגה הם השוער עידן טרבלסי והמאמן דרור אלמלם שהפך את מכבי קריית גת ל"בייבי האשקלונית" שלו,"אלמלם נתן יותר מדי קרדיט לשחקנים האשקלונים, שחקנים שהשקיעו באימונים מצאו את עצמם בספסל בגלל שהאשקלונים בכו לו" אמר אחד השחקנים שהוסיף,"קבוצה שבמאני טיים אין לה הרכב קבוע אינה ראויה להתברג בצמרת". אגב אנחנו איננו מפרסמים את שמו מכיוון שהנהלת הקבוצה מסרבת לאפשר לשחקנים להתראיין לתקשורת. באשר לשוער טרבלסי אמר אותו שחקן,"מלכתחילה היה אסור לכלול אותו בהרכב הראשון, טרבלסי אולי היה טוב בתחילת העונה אבל במאני טיים הוא קיבל יותר מדי קרדיט, לא יכול להיות ששוער יחזור להרכב הראשון במשחק העונה אחרי שהוא היה חודשיים בפציעה והנה עכשיו אנחנו משלמים את המחיר על כך, שישה משחקים ארבע נקודות בלבד ורוב השערים שספגנו הם בגלל יציאות איומות שלו, האמת חבל שלא שיחררו אותו כבר לפני חודשיים, זה היה עושה רק טוב לקבוצה".
אגב עידן טרבלסי גם הוא תושב אשקלון.

 

עידן טרבלסי(באפודה ירוקה)שוער קריית גת שוחרר מהקבוצה.(צילום:ירון קדוש)


ביקורת נוספת שנשמעה השבוע היא הכללתו של הקשר (האשקלוני) שלומי גואטה בשני משחקיה האחרונים של הקבוצה, השבוע אנחנו מפרסמים כי בשבוע שעבר התעמת גואטה עם מאמנו, דרור אלמלם זאת לאחר שזה האחרון הציב את גואטה כמגן ימני, אך גואטה סרב לשחק כמגן בטענה,"שאני ארוץ אחרי שחקנים?" אלמלם שלח אותו לספסל, אך מאוחר יותר צירף אותו למשחק כ...קשר. במשחק האחרון מול קטמון נכלל גואטה בהרכב הראשון וגם הפעם בעמדת הקשר.
בהנהלת הקבוצה שוקלים לדרוש ממאמן הקבוצה כי החל מהמשחק הקרוב ועד לתום העונה הוא יתן עדיפות לשחקנים מקומיים וצעירים.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
איזה ביזיון
(דורון: 20:06 30-03-2009)
כמה כואב לסיים עונה בצורה כל כך עגומה המחזור האחרון של הליגה יוצא בתאריך ה-8/5 שזה יוצא ביום ההולדת שלי, חלמתי שאני יעשה חגיגה כפולה ומכופלת אבל עכשיו הכל ירד לטימיון. עידן חבל ששוחררת מהקבוצה בס"כ הייתה לך עונה טובה. כל הכבוד לאתר על העידכונים.
2
טרבלסי אשם?
(טופיפי: 12:00 31-03-2009)
הלו יש עוד עשרה שחקנים כל משחק אין פה קבוצה לעלות מה לעשות
3
לא נורא לא קרה כלום
(דוד מרדכי: 18:00 31-03-2009)
האוהדים האמיתיים תמיד יישארו עם הקבוצה הזאת... אולי טרבלסי לא חזר לכושר מהפציעה הארוכה שלו אבל אל תשכחו שבזכותו אנחנו לא במבחני ירידה משחקים ראשונים הוא חטף ב4 משחקים גול אחד בפנדל וגם זה נגד נתיבות! ואל תשכחו שהוא זה שתמיד דוחף את הקבוצה וצועק
4
הנשיא 9 אשקלון
(דודו וטורי: 20:45 31-03-2009)
שלומי גואטה אתה בדיחה תפרוש אתה הרסת את הקבוצה
5
למספר 4
(קריית גתי: 00:21 01-04-2009)
האם זה אתה דודי וטורי ששיחק במכבי העונה? למה עזבת במהלך העונה ואיך אתה מדבר על חבר שלך בהנחה שאכן זה אתה השחקן.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?