כל הספקולציות עד הגמר

ליגת החופים מגיעה היום (יום שישי) לישורת האחרונה שלה לפני שלבי הפלייאוף כשההכרעות יכולות להיקבע גם בהפרש שערים. בית א' הוא הפשוט מבין שני הבתים אך בבית ב' הכל לוהט כששער לכאן ולכאן יכול לקבוע גורלות. כל הספקולציות, כאן לפניכם.

ביום ו' הקרוב תארח ארנת "בורגראנץ'" בחוף פולג את המחזור החמישי והאחרון של ליגת החופים לפני שלב הנוק-אאוט.
זה זמן טוב לנסות ולנתח את האפשרויות של כל קבוצה:

בית א'
עירוני "קיטרינג היצירה" פ"ת: מצבה הטוב מכל קבוצות הליגה. כל ניצחון יבטיח לה את המקום הראשון, הפסד של פ"ת לחדרה וניצחון של כפר קאסם אפילו בהפרש של שער אחד, ופ"ת מסיימת שנייה בבית.
בני "פלפלה" כפר קאסם: כרגע מדורגת שנייה.ניצחון על אשקלון יבטיח לה את המקום השני בכל מצב ואת הראשון במידה ופ"ת תפסיד. הפסד בשילוב ניצחון חדרתי יוריד אותה למקום השלישי, הפסד של חדרה ובכל מקרה כפר קאסם מסיימת שנייה,גם אם הפסידה.
קניון לב חדרה:כרגע מדורגת שלישית .רק ניצחון על פ"ת והפסד של כפר קאסם יקדם אותה למקום השני, כל הסתברות אחרת משאירה אותה במקומה הנוכחי.
קאזה דו ברזיל אילת: חופשיה השישי, במקרה של ניצחון אשקלוני על כפר קאסם בכל הפרש תרד למבחנים,ניצחון של כפר קאסם ומקומם בפליאוף מובטח.
משתלות פתאל אשקלון: חייבת ניצחון בכל הפרש על כפר קאסם, הפסד ישלח אותה למבחני ההישרדות בשישי הבא.

בית ב':
יהלומי "דורון מוטורס" נתניה: נתניה כעת במקום הראשון בזכות יחס שערים ( +2 על כפ"ס ו+4 על חיפה).ניצחון של נתניה יוציא את חיפה מהמרוץ המשולש, כאשר הפסד של כפ"ס יבטיח לנתניה את המקום הראשון.
במקרה שגם נתניה וגם כפ"ס ינצחו יקבע הפרש השערים כאשר בשלב זה לנתניה גם יותר כיבושים וגם הפרש שערים טוב יותר.במקרה של הפסד לחיפה וניצחון של כפ"ס , נתניה תסיים במקום השלישי, במקרה של הפסד של נתניה והפסד כפ"ס יקבע המיקום עפ"י יחס השערים שספגו שתי הקבוצות.
קדמת עדן כפ"ס: במקרה של ניצחון כפר סבאי במשחק המוקדם , תמתין כפ"ס למשחק בין חיפה לנתניה. בכל מקרה מלבד ניצחון מי מהקבוצות בפנדלים (שיבטיח מקום ראשון) , ייערך הדירוג הפנימי על בסיס יחס שערים כאשר המקום השני מובטח.

 

משה אסולין (עם הכדור) ואופיר חלאווני מראש העין. על הגבול הדק בין רבע גמר להישרדות (צילום: עידו ארז)


הפסד ביחס של 6 שערים ויותר מול ראש העין, יגרור החלפה במקומות בין ראש העין לכפ"ס שבצרוף ניצחון נתנייתי (תלוי בהפרשי השערים) יכול לדרדר את כפ"ס עד למקום רביעי
במקרה של הפסד לראש העין בהפרש של פחות משישה שערים וניצחון נתנייתי תשמור כפ"ס על המקום השני, במקרה של ניצחון חיפאי ייכנס הפרש השערים הכולל להחלטה האם תסיים במקום שני או שלישי.
עידו קרן חיפה: במקרה של ניצחון חיפאי מובטח בכל מקרה המקום השני.במקרה של ניצחון של כפ"ס גורל המקום הראשון יוכרע עפ"י יחס השערים (+2 לכפ"ס)במקרה של הפסד של כפ"ס, מובטח המקום הראשון לעידו קרן חיפה.
הפסד חיפאי ונצחון כפ"ס יבטיח את המקום השלישי, במקרה של ניצחון של ראש העין, יכריע יחס שערים (+4 לחיפה) את גורל המקום השלישי.
עירוני "נאפיס" ראש העין: היחידה שנמצאת על הגבול הדק בין רבע גמר למשחק הישרדות. במקרה של ניצחון על כפ"ס והפסד של חיפה, יחס השערים יכריע (+4 לחיפה) על גורל המקום השלישי.במקרה של הפסד נתנייתי , יחס השערים (+8) הפרש השערים בשני המשחקים יקבע את המקום השלישי.
במקרה של הפסד ביחס של עד שני שערים תישאר ראש העין במקום הרביעי.
במקרה של הפסד של 3 שערים כאשר ראש העין כבשה שישה שערים לפחות, תשמור על המקום הרביעי. הפסד ביחס של 3 שערים ומעלה או 2 שערים בו כבשה ראש העין פחות משישה שערי זכות וראש העין יורדת למבחנים.
"אלי אזולאי" ת"א:חופשיה השבוע ותלויה לחלוטין בחסדי קבוצת כפ"ס.
רק במקרה וכפ"ס תנצח בהפרש של 2 שערים ומעלה , או ניצחון כפ"ס של 3 שערים עם פחות מ – 6 כיבושים של ראש העין , תצליח קבוצתו של האווירון להעפיל לפליאוף על חשבון ראש העין שתשלח למבחנים.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
ככה הקבוצות שזילזלו באמת בליגה הזות יהיו במקום שמתאים להם ראש העיין עם הכוכבים שלה וכל הכסף ששופכים ואיילת עם הזילזול נגד כפר קסם .
2
דוד,סת'כל על ת"א
(ציצקו: 14:14 13-08-2010)
אילת בכלל לא זלזלו,מה לעשות שהיכולת שלהם לא גבוהה במיוחד, ורז חיים ,המאמן שלהם,הוא אחד המאמנים המשקיעים והלא מזלזלים בכדורגל חופים. ת"א לא התאמנה אפילו פעם אחת בת"א,רק בימי שישי,בחוף פולג, אימונים בקושי,אז אם מדברים על זלזול,אז תסתכל על ת"א.
3
שיחקתי בשבילך סירוטקין
(שחקן : 16:20 13-08-2010)
אני יודע מי זה חיים סירוטקין איש מגעיל ולשון חלקלקה שיכול ועושה הכל כדי לקדם את עצמו על חשבון כל אחד ואחד .כלומניק מהמר ושונא את כל הקולגה רודף תקשורת וכן גם על דשא תוצאות עיין.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?