ראש עיריית מעלות דרש שאילן טל יישאר מחוץ לקבוצה

הסמל הגדול של המועדון בדרך החוצה (ארנון לוי) הסמל הגדול של המועדון בדרך החוצה (ארנון לוי)
פרסום ראשון: שחקן העבר ניסים אסולין מונה למאמן. יוסי בן שמחון וראובן כהן ישמשו כאחראים על האגודה מטעמו של דני חזן שמונה למנהל מחלקת הספורט בעיר

מעלות/תרשיחא החלה בהכנותיה לעונה הקרובה בליגה ב' לאחר שנשרה אשתקד מליגה א' צפון.

בצעד מפתיע דרש ראש עיריית מעלות, שלמה בוחבוט, מקברניטי הקבוצה להשאיר את אילן טל, הסמל של המועדון מחוץ לקבוצה. טל שימש בשנים האחרונות כמאמן/שחקן, היה מלך השערים שלה ואחד מהאנשים הקרובים ביותר ליו"ר דני חזן.

מסתבר שמספר שחקנים צעירים בקבוצה דאגו ללכלך בצורה קשה ביותר על טל באוזניו של ראש העיר, מקורבים ואנשי שלמה. דני חזן: "אילן הוא בראש ובראשונה חבר וצר לי שהיו כאלה שדאגו ללכלך עליו ולהשחיר את שמו. יש לי רק מילים חמות להגיד על אילן אבל מטבע הדברים אני לא מתכוון להיכנס למלחמה בנושא עם ראש העיר".

לאחרונה מונה חזן לאיש החזק בספורט במעלות ובכדי למנוע ניגוד עניינים בכוונתו למנות בימים הקרובים מנהלים ומורשי חתימה מטעמו לקבוצת הכדורגל ובראשם יוסי בן שמחון וראובן כהן. את הקבוצה יאמן ניסים אסולין, שחקן עבר במועדון ומי שנחשב למאמן מצליח ומוערך במחלקת הנוער.

הקבוצה תתבסס השנה על שחקני בית צעירים מתוך מגמה לבנות מחדש את הקבוצה בשנתיים הקרובים בליגה ב' ורק אז להצהיר על עלייה. טל אמר בתגובה: "קודם כל לא הדיחו אותי. יש שמועה שראש העיר לא רוצה אותי בקבוצה אבל אף אחד לא דיבר איתי. אני מכבד כל החלטה והיו לי חמש שנים נפלאות במעלות. לפני שלוש שנים הגענו לרבע גמר גביע המדינה וגם בפעם שעברה שהקבוצה ירדה ליגה, הייתי השחקן היחיד שנשאר בקבוצה ועזר לה לעלות חזרה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יוחזר אילן טל
(ולדימיר: 15:03 28-07-2016)
עם אילן טל לו בכבוצה אני לא קונה מנוי לעונה הבאה
2
ברצינות????
(שחקן בית: 15:35 28-07-2016)
זה אמיתי??מאמן שבשנים האחרונות נכשל בענק בקבוצות ילדים מקבל קבוצה בוגרת??למה?כי הוא יודע לצרוח???!!!יוסי בן שמחון??חוזרים לתקופת השפל של פעם עם מינוי של אדם שפתח את ביתר מעלות ובאמצע העונה מחק אותה לעד?אוליי זאת המטרה גם כאן??ראובן כהן??נו באמת..
3
זה לא משנה מה ראש העיר מחליט
(אוהב מעלות: 16:58 28-07-2016)
במילא עוד מעט מחליפים אותו,
4
ראש העיר הזה הרס לישוב ולאנשיו עיר מתה מכל הבחינות השחיתות בעיר כל יום גוברת והוא גם מייעץ איזה שחקנים ישחקו עוד מעט הוא ימנה את הבן שלו למאמן כואב מה שקורה בעיר הזאת הוא מצליח לקנות אנשים שבכלל לא ספרו אותו לגביי המאמן ניסים אסולין אדם מדהים וטוב לב
5
כמה כסף נשפך פשוט עלובים חסרי עניין .
(מעלותניק שחקן: 18:15 03-08-2016)
המועדון במעלות מסריח מהתחתית ומעלה ראש העיר מושחט רוצה רק כסף לא עושה כלום לא מבין מזה כדור ופתאום רוצה לשלוט שיילך יחפש זונת רחוב חתיכת אפס לא קשור לחיים ומושחט גנב! ההנהלה גרועה לא מבינה עניין בכדורגל אין לה מושג ,צריך שינוי ! עים הכמות כסף שנשפ
6
כולם מקנאים באילן אם לא הוא מעלות לא רואה ליגה א' ונאבקת נגד הירידה ל ג' זה שהוא מקבל משכורת מכובדת אז מה ????לפחות הוא עושה משהו ,ראש העיר גונב עשרות אלפי שקלים ולא אומרים כלום יא חבורה של פתטיים ,בלי אילן זה הסוף! וזה מהלב.
7
למספר 2
(הבן של: 13:39 05-08-2016)
מה אתה עשית בשביל הקבוצה שאתה מזלזל מה אתה מבין בכדורגל האמת אני יודע מי אתה אתה כפוי טובה וחוצפן

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?