הסתיימה הליגה הסדירה בחופים

פ"ת סיימה ראשונה בבית א' לאחר שהביסה 2:6 את חדרה, כפ"ס שניצחה 2:3 את ראש העין סיימה ראשונה בבית ב'. נתניה ניצחה 4:5 לאחר פנדלים את חיפה ולקחה את המקום השני ובנוסף נמנעה ממפגש עם כפר קאסם שסיימה שנייה בית ב' לאחר 2:8 על אשקלון. האחרונה תתמודד במשחקי המבחן עם ת"א. כל התוצאות וכל המבקיעים בכתבה שלפניכם

32 שערים נכבשו במחזור הנעילה של הליגה הסדירה לחופים בסיומו נקבעו משחקי רבע הגמר. האלופה פ"ת שהביסה 2:6 את חדרה סיימה בראש טבלת בית א' ותתמודד מול ראש העין שסיימה במקום הרביעי בבית המקביל לאחר שנוצחה 3:2 ע"י כפ"ס.שער הניצחון של כפ"ס הובקע בפנדל לאחר שהכדור פגע בקלקר שניצב על קו המגרש. כפר קאסם סיימה שנייה בבית א' לאחר שהביסה 2:8 את אשקלון ותתמודד ברבע הגמר נגד חיפה. אשקלון תיאבק במשחק המבחן מול ת"א שהייתה חופשית. חיפה נכנעה בתום דו קרב פנדלים, 5:4 לנתניה שסיימה שנייה בבית ב' ותשחק מול חדרה ברבע הגמר.

 

בני פלפאלה כפר קאסם-משתלות פתאל אשקלון 2:8
נור סרסור בנגיחה קבע 0:1 לכפר קאסם בדקה ה-7 מבישול של עאמר יאתים. בהמשך ניסתה אשקלון להשוות וכמעט הצליחה בכך ששגיב כהן הדביק כדור לקורה בדקה ה-11. השליש השני היה שקול אך בדקה ה-10 קבע אדם אבוצעלוק 0:2 לכפר קאסם. דקה מאוחר יותר גלש שוער כפר קאסם, נימר עאמר וחילץ כדור, מייד הוציא מסירה ארוכה לעבאס טהא שמהעבר השני קבע 0:3. על סף סיומו של השליש קבע נור סרסור 0:4 במתפרצת.
השליש השני נפתח בעצלתיים ובדקה ה-7 הצליחה אשקלון לצמק עם שער חכם של יוגב בנישו. שתי דקות מאוחר יותר שלח שוער אשקלון כדור ארןך לעברו של רן שוסקס שבעט רוחב ונור סרסור דחק לשערו הוא, 4:2 ואשקלון משום מקום חזרה למשחק.
בדקה ה-9 הוכרע סופית המשחק כשאדם אבוצעלוק כבש את השני שלו. אשקלון הרימה ידיים ונכנעה כעבור דקה לשער נוסף של סרסור שהשלים שלושער פרטי. דקה וחצי לסיום קבע אחמד סרסור 2:7 ובדקת הסיום נכבש השערה היפה במשחק כשחליל בללו בעט טיל שפגע במשקוף וחדר פנימה, 2:8.

 

הזר של ראש העין, אוליבר רומריג. הספיק בקושי למקום רביעי (צילום: שלומי גבאי)

 

קדמת עדן כפ"ס-נאפיס ראש העין 2:3
כפ"ס ידעה שאם היא מנצחת היא תתקרב למקום הראשון בבית ואכן כבר בדקה ה-5 היה זה אדהם מאייר בהשתחלות יחיד שקבע 0:1 לזכותה. התוצאה נשמרה עד לאמצע השליש השני אז התנהל אוליבר רומריג, הזר החדש של ראש העין לבדו באגף הקפיץ לעצמו כדור ובמספרת ירה פנימה, 1:1. על סף השליש השני השלימה ראש העין מהפך כשרמי כהן חיקה את רומריג וירה מספרת בחצי גובה לשערה של כפ"ס, 1:2 לראש העין. לא חלפה דקה וכפיר מלול בבעיטה שטוחה הצליח להשוות ל-2:2.
בשליש השלישי לא נכבשו שערים ונראה הי כי המשחק הולך להארכה אולם על סף הסיום פגע כדור טועה בקלקר מים של ספסל ראש העין שעמד על הקו. השופט שי שיטרית היה החלטי ופסק על עבירה נגדה ופנדל. וואסים אגבריה לא התרגש וירה פנימה, 2:3 לכפ"ס,שער שהבטיח לה בדיעבד את המקום הראשון בבית.

 

קייטרינג היצירה פ"ת-קניון לב העיר חדרה 2:6
פ"ת שכבר הבטיחה מזמן את העלייה לרבע הגמר רצתה להבטיח גם את ראשות הבית ותוך 5 שניות (!!) מפתיחת המשחק אותתה על כוונותיה כשאפי בסון כבש את הראשון. עד לסיום השליש העלה עידן הלל בצמד משלו את האלופה ל-0:3. צחי אילוז בישל לאלון אברמוביץ' את השער המצמק של חדרה. רמי דואני היה זה שהחזיר את חדרה למשחק בתחילת השליש השלישי בביסיקלטה מרהיבה לאחר בישול של משה עמר. פ"ת לא ויתרה ובדקה ה-5 היה זה גדעון שרביט שכבש בבעיטה שטוחה את החמישי שלה. בני מאיר במתפרצת ורון גליק לקראת הסיום חתמו את תוצאת המשחק והשאירו את פ"ת במקום הראשון ואת חדרה בשלישי.

 

ערן לוי מול עומר אלמשלי.שלושער של לוי לא הספיק (צילום: שלומי גבאי)

 

עידו קרן חיפה-יהלומי דורון מוטורס נתניה 5:4 לאחר פנדלים.
משחק שבו המנצחת הייתה מסיימת במקום הראשון בבית. קובי בדש העלה את נתניה ליתרון אולם ניסן רביבו וערן לוי עשו מהפך מהיר עד לסיום השליש וקבעו 1:2 לנתניה. אלברט נקש איזן בתחילת השליש השני, ערן לוי בשערו השני במשחק קבע 2:3 לחיפה. על סף סיום השליש הצליח לירון וילנר להשוות בנגיחה ועידן ששון עוד הספיק להחטיא מקרוב לפני שערן לוי כבש מקרוב את הרביעי של חיפה ואת השלישי שלו, 3:4 לחיפה בסיום השליש השני.
דקה וקצת בתור השליש השלישי הצליחה נתניה להשוות שוב משער של אלון לוי שהכניע את אלי ברקוביץ' שוערה של מכבי צור שלום.
שניות לסיום עשה ערן לוי עבירה על שוער חיפה, אלי ברקוביץ. השוער לקח את הכדור החופשי ואולג קופרייג במקום לעזוב את הכדור כמתחייב בתקנון נגע בו והשופט שי שיטרית הורה על פנדל. לאחר ויכוחים והתייעצויות בין השופטים נפסק כי תהיה בעיטה חופשית ממרכז המגרש. אלון לוי בעט ואלי ברקוביץ' עצר. הארכה.
בהארכה חיפשה כל קבוצה להכריע את המשחק. שתי דקות בתוך ההארכה זכתה חיפה בכדור חופשי, אדיר דנין בעט אולם רועי אסל, שוער נתניה עצר. עד לסיום לא הצליחו שתי הקבוצות להכריע את המשחק והקבוצות הלכו לפנדלים מה שהקנה לכפ"ס את ראשות הבית.
לירון פרטוק לקח את הבעיטה הראשונה לזכות נתניה וקבע 4:5 לנתניה. ערן לוי לקח את הפנדל הראשון לזכותה של חיפה, בעט שטוח, אסל זינק והדף והעניק את סגנות הבית לנתניה.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
שנים שבני מחכה למפגש הזה
2
אין קבוצות שיכולות לקחת מכ"ס את האליפות
3
ערן לוי ימשיך עד סוף הטורניר
(אחד שיודע: 23:35 13-08-2010)
עידו קרן כל הכבוד לך
4
עוברים את חדרה בדרך לגמר
(נתנייתי: 23:37 13-08-2010)
אם עוברים את חדרה אנחנו נהיה אלופים
5
חדרה תתרכזו בכדורגל דשא
(אוהד שאכפת לו: 10:02 14-08-2010)
בחייאת, בחייאת. עזבו אותכם מהחופים, רק רע זה מביא לקבוצת כדורגל שלנו. בואו נתרכז בלחזק את הקבוצה של העיר, עירוני ערן חדרה
6
לגייס משקיעים לכדורגל
(אוהד חדרתי: 11:28 14-08-2010)
מה עם קבוצת הכדורגל העירונית ? תגייסו את המפרסמים של הכדורגל חופים לכדורגל דשא, שיביאו קצת כסף ושחקנים שיעשו לנו עונה טובה.
7
את ביתר כ"ס הורדת ליגה עם צרפתי אולי תתקן ותעלה את הקבוצה בדשא
8
אלמוג ספיר המנחוס
(רומאו: 19:33 14-08-2010)
לא יעזור לכפר סבא,כל עוד אלמוג ספיר נמצא שם הם לא יכולים לזכות בכלום.אלמוג-אתה נחס וכל מה שאתה נוגע הופך לחרא כמוך,יא בטטה.
9
למספר 8
(שופט: 09:28 15-08-2010)
כמה שאתה צודק.זה כל כך נכון ולא צריך להוסיף כלום.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?