פותחים עונה 2016/17: הפועל איכסל

שחקני איכסל באימון הפתיחה (חאלד דראושה) שחקני איכסל באימון הפתיחה (חאלד דראושה)
לאחר עונת בכורה מוצלחת בליגת א', הקבוצה פתחה את אימוניה ביום ראשון האחרון. במועדון מכוונים השנה גבוהה ומקווים בעזרת ההחתמות המפוצצות (כדוגמת אבי מלכה) והמאמן החדש (איציק בוזורגי) להתברג בחלק העליון

את העונה שעברה בה עלתה מליגה ב' לליגה א', סיימה איכסל במקום ה-11 שהבטיח את הישארותה בליגה. קבוצה הייתה אחת ההפתעות הנעימות בליגה תחת שרביטו של המאמן, איימן חלאיילה, שהוביל את הקבוצה לעונה נהדרת שידעה עליות ומורדות.

לאחר שחלאיילה עזב לקראת סוף העונה כדי לעזור לאום אל פאחם מליגה ב' במשחקי הפלליאוף, החליטו למנות למאמן את איציק בוזורגי, מאמנה של כרמיאל/צפת בעונה שעברה שינסה לשדרג את הקבוצה בניסיון להצעיד את החבורה הזאת היישר לצמרת הגבוהה.

איציק בוזורגי מתקבל בברכה (חאלד דראושה)
עושה רושם שהעונה מתכוונים ללכת על כל הקופה באיכסל ולשם כך החתימו את אחד החלוצים הגדולים של ליגה א' בשנים האחרונות ואקס מכבי שעריים, אבי מלכה, במטרה ברורה להתברג בצמרת הגבוהה של הליגה. בעלי הקבוצה, בהאא חליל, התייחס לעונה הקרובה שתבוא כשאמר: "מקווים להתברג גבוה מאוד, יש לנו שחקנים מצויינים. ננסה לעלות ליגה. זה יהיה מאוד קשה".

אבי מלכה במדים החדשים (חלאד דראושה)
מלבד החתמתו של מלכה, במהלך הפגרה עמלו קשה במטרה להחתים שחקנים נוספים שישדרגו את המועדון. הקשר המצויין וואיל חארבויי ששיחק אשתקד בכפר כנא והיה לאחד מעמודי הטווח של הקבוצה, יחזק את מרכז השדה. אליהם מצטרפים אל חארבווי מהראן אבו ריא הוותיק והמנוסה, בלמה לשעבר של הפועל חיפה והפועל עכו, שישדרג את החלק האחורי של הקבוצה. עוד החתמות מעניינות שנחתו במועדון הם נדב אברה ממגדל העמק, חוסאם אבו חאסן ואשרף ראבח. מי שימשיכו עם הקבוצה הם ניסן רביבו ואיציק נאש יחד עם שחקני הבית של המועדון.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בהצלחה
(איכסל אימפריה: 16:05 03-08-2016)
רכש טוב ומאמן מנוסה ומצויין !!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?