מתן עמבר: "רוצה להיות שוער בליגת העל במדי מכבי שעריים"

הופעת בכורה מוצלחת בשעריים. עמבר (אלן שיבר) הופעת בכורה מוצלחת בשעריים. עמבר (אלן שיבר)
העולה החדשה לליגה הלאומית פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון על הפועל ירושלים בגביע הטוטו. מי שבלט במשחק הוא השוער שצפוי להיאבק מול בן רהב על האפודה הראשונה

הליגה הלאומית יצאה אתמול (ו') לדרך עם המחזור הראשון בגביע הטוטו ואחד הניצחונות המרשימים ביותר היה של העולה החדשה מכבי שעריים שגברה על הפועל ירושלים בתוצאה 0:1.

בשעריים שיבחו את השחקנים על היכולת ומי שזכה לרוב התשבוחות הוא השוער הצעיר מתן עמבר. האחרון, שיחק בעונה האחרונה בהפועל ראשון לציון ושימש כשוער שני נכנס להרכב במקומו של תום אלמדון והוא בדרך לאחד התגליות הגדולות של הליגה השנייה.

בשעריים זיהו את הפוטנציאל של עמבר ומיהרו להחתים אותו לעונה הקרובה. עמבר עלה בהרכב של ירון הוכנבוים על חשבונו של בן רהב שכמו הקשר אילון אלימלך טרם עברו בבקרה התקציבית. בשעריים שיבחו את היכולת של עמבר מול ירושלים וגם במחנה האימונים ומצפים למאבק עיקש על אפודת השוער הראשון בין השניים.

"זה היה ניצחון חשוב מאוד", אמר עמבר. "אחרי הרבה שנים שעריים חזרה לליגה השנייה וזה מועדון גדול עם קהל מדהים שצריך להיות בליגה הראשונה. היה לנו חשוב לפתוח את העונה ברגל ימין ואני שמח שעשינו זאת. אני מקווה שזאת רק התחלה של עונה מדהימה".

עמבר במחנה האימון (פייסבוק)
מה המטרות שלכם העונה?
"אני לא מציב מטרות. יש לנו קבוצה טובה מאוד שעברה מחנה אימונים מדהים. יש לנו קבוצה שהתגבשה מאוד מבחינה חברתית וגם מקצועית זה נראה מצוין. אנחנו רוצים להגיע הכי גבוה שאפשר".

היית בעונה שעברה שוער שני בראשון לציון וכעת הגעת לשעריים?
"ראשון נתנו לי את הבמה אבל במהלך הקיץ בשיחות בינינו, לא שידרנו באותו גל עם הנהלת ראשון לציון והעדפתי ללכת לשעריים שמאוד רצו אותי וכיבדו אותי. גם לשעריים יש מטרות ברורות ואני שמח להיות חלק מהן".

רצית להיות שוער ראשון בראשל"צ וזה לא קרה.
"נכון חשבתי שזה מגיע לי אחרי חצי עונה מדהימה שם וזה לא קרה. הם רצו שאתמודד עם שוער בכיר שיגיע וחשבתי זה לא מגיע לי והעדפתי ללכת למקום שמאוד רצה אותי".

רוצה לעמוד במדי שעריים בליגת העל. עמבר (פייסבוק)
גם בשעריים צפוי להיות מאבק קשה מול בן רהב?
"בן שוער מצוין ותהיה תחרות ספורטיבית. אני חושב שזה בריא שתהיה תחרות ומי שיהיה טוב, שישחק".

מה השאיפה שלך העונה?
"השאיפה זה להגיע הכי רחוק שאפשר עם מכבי שעריים שזה מועדון גדול מכל הבחינות. יש כאן קהל ששווה ליגת העל וגם אם זה לא יקרה השנה, חשוב לציין כי מדובר במועדון יציב שייעשה זאת בעתיד".

איפה נראה אותך בעוד שלוש שנים?
"אני מאוד מקווה שאהיה שוער ראשון בליגת העל במדי מכבי שעריים".


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?