אבי דנן יעזוב את גלבוע, ביקורת קשה על היו"ר אפרים

לא יאמן את גלבוע. אבי דנן (עודד חסין) לא יאמן את גלבוע. אבי דנן (עודד חסין)
כבר חודש וחצי מבקש המאמן להיפרד בשל עיסוקיו הפרטיים והבוקר (א') קיבל החלטה סופית. סבח דניאל: "אנסה לשכנע את דנן להישאר ואם לא אקבע את המחליף"

סערה גדולה באסי גלבוע. המאמן אבי דנן הודיע להנהלת הקבוצה כי הוא מעוניין לעזוב במיידית. ההודעה האחרונה אינה חדשה להנהלת הקבוצה מאחר ודנן הודיע כבר לפני כחודש ימים כי הוא מעוניין לעזוב בשל עיסוקיו הפרטיים.

בסביבתו של דנן סיפרו כי הוא מתקשה לשלב את העבודה בעסקיו יחד עם שעות האימון ולכן בכדי לא לפגוע בהכנות הקבוצה ביקש לעזוב לטובת מחליף ראוי יותר. בגלבוע סיפרו כי ראשי המועדון ובמיוחד יו"ר הקבוצה, אוהד אפרים, לא לקחו ברצינות את ההודעה הראשונית של דנן וכעת יתקשה למצוא מחליף ראוי.

גורם בגלבוע אמר בנושא: "לא ברור למה חיכה אוהד אפרים עם מאמן מחליף לדנן. יו"ר מנוסה יותר היה שם לב כי המאמן נמצא במועדון לא בלב שלם וכמו שעשו בטבריה היה צריך להביא מאמן מחליף כבר לפני חודש".

סבח דניאל סיפר כי שוחח עם דנן וזה הבטיח לו כי יישאר בקבוצה. דניאל: "דנן אמר שהוא כנראה יישאר ואם לא, אז לא נשאיר אף אחד בכוח. בכל מקרה אוהד אפרים יצטרך לדבר איתי לפני מינוי מאמן חדש ועדיין זה לא קרה". דנן עצמו אמר בנושא: "אני עוזב בלב כבד. אסי גלבוע יקרה לי ולכן לא אעזוב סתם אלא אעזור לקבוצה עד שיימצא מחליף הולם. אסי גלבוע תמיד תישאר בלב שלי".


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?