דודי הלל: "רוצה לעשות קפיצת מדרגה בהפועל חדרה"

מתחיל דרך חדשה. הילל מתחיל דרך חדשה. הילל
הקבוצה המפתיעה של העונה שעברה רוצה לעשות היסטוריה ולעלות לליגה הלאומית. במועדון החליטו להמשיך ולתת במה לשחקנים המקומיים אחד מהם הוא דודי הילל

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת העונה הקרובה. בחדרה רוצים לעשות צעד נוסף בהמשך לעונה שחלפה, ולכן במועדון קיבלנו החלטה להשאיר את רוב הסגל מהעונה שעברה ולהוסיף מספר קטן של שחקני רכש שישדרגו את הקבוצה. אחד מהם הוא הקשר דודי הלל.

השחקן בן ה-23, שיחק בעונה האחרונה בהפועל הוד השרון ואף שימש כקפטן הקבוצה. הלל אמור למלא בחדרה את מקומו של אילון אלימלך שעזב לטובת מכבי שעריים ואם אכן זה יקרה, אין ספק שהעתיד של חדרה נראה ורוד יותר.

"הגעתי לקבוצה עם אנשים מצוינים והתאקלמתי מהר מאוד", כך פתח את דבריו הלל.

מה המטרה שלך ושל הקבוצה העונה?
"הגעתי והציבו בפנינו מטרה לעלות ליגה. אחת הסיבות שהגעתי זה כי יש אתגר רציני שאשמח לעמוד בו".

קיבלת לא מעט הצעות בקיץ גם מהקבוצות בצפון וגם בדרום. למה בכל זאת חדרה?
"ישבתי עם הסוכן שלי ועם המשפחה הקרובה וביחד הגענו להחלטה שהעונה הזאת אמורה להיות שנה חשובה עבורי ואני חייב לעשות שינוי בקריירה שלי ולכן הגעתי לכאן. אני לא מכיר את הליגה הצפונית אבל בטוח שהיא לא קשה יותר מהליגה הדרומית".

עזבת את הוד השרון בתור קפטן ושחקן בכיר.
"הייתי בהוד השרון ארבע שנים ואכן הייתי קפטן אבל החלטתי לעזוב בית חם. הוד השרון זה מקום נפלא ונשארנו חברים אבל אני רוצה לעשות קפיצה מדרגה ואני רוצה לעשות זאת עם חדרה".

מה המטרה האישית שלך העונה?
"קודם כל לעמוד במשימות של הקבוצה. מבחינתי האישית לעשות עונה יותר טובה מהעונה האחרונה וב"ה להגיע לליגה הלאומית כבר בעונה הבאה ואם אפשר אז עם חדרה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
דודי הלל כוכב כדורגל!
(הוד השרון: 19:11 13-08-2016)
2
חדרה זכו
(אביב: 20:01 13-08-2016)
הפועל חדרה זכתה שחקן ברמה גבוה מאוד, ובמיוחד באדם מדהים. בהצלחה !

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?