המאמן שלומי עמר תובע את מרמורק: "פיטורין ללא הגיון מקצועי"

דורש פיצוי הולם. עמר (שקד מורג) דורש פיצוי הולם. עמר (שקד מורג)
המאמן שהוביל את המועדון במהלך העונה שעברה לסדרה מרשימה של שלושה חודשים ללא הפסד שלח כתב תביעה לקבוצתו אשתקד באמצעות עורך דינו משה מובשוביץ: "מנהלי מרמורק בחרו שאגיש תביעה משפטית". מועמד לאסי גלבוע

מאמן הפועל מרמורק בעונה שעברה, שלומי עמר, תובע את קבוצתו אשתקד. עמר שהתחיל את העונה שעברה בקבוצה ואף הוביל אותה למקום השלישי בליגה במהלך העונה עם סדרה מרשימה של שלושה חודשים רצופים ללא הפסד ומקום בפלייאוף העליון, פוטר כחודש וחצי לפני סיום העונה ומאז עזיבתו הקבוצה החלה להפסיד ובעיקר הפסידה מקום בפלייאוף העליון.

העזיבה של עמר גרמה לתדהמה גדולה בעיקר בשל הישגים מקצועיים מרשימים וגם איכות משחק נהדרת של הקבוצה. עמר הגיש תביעה באמצעות עורך דינו, משה מובשוביץ, כאשר הדרישה היא סכום של כ-33,500 שקלים בגין פיצויים, פגיעה בשם הטוב, אובדן מענק ומשכורות.

עמר טוען בכתב התביעה כי הפיטורין היו ללא הגיון מקצועי, ללא הסבר וללא כל קשר למצבה המקצועי המצוין שהייתה הקבוצה בעת הפיטורין. כזכור מי שהוביל את מרמורק באותה עת היה היו"ר, זורי שעובי. עמר הוסיף ואמר: "כמו שהשחקנים קובעים דרך התנהלותם, מקצוענותם ויכולתם את ההרכב כך בחרו מנהלי מרמורק האחרונים שאגיש תביעה משפטית בבית הדין כנגד מועדון שהובלתי ביושר ובהצלחה גדולה כדי לקבל את המגיע לי".

בנושא אחר, ההצלחה במרמורק הפכה את עמר למאמן מבוקש ובימים האחרונים נמצא המאמן במשא ומתן עם שתי קבוצות וביניהן אסי גלבוע שנפרדה לאחרונה ממאמנה אבי דנן. סוכנו של עמר, ישראל אברגיל, אמר בנושא: "שלומי נמצא כעת בהליך משפטי אבל במקביל במשא ומתן עם קבוצות שמעוניינות בשירותיו. עמר הוא אחד המאמנים הטובים בליגה א' ובקרוב ימצא לעצמו קבוצה חדשה בה יוכל להעביר את הידע הרב שלו".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שלומי
(אדום: 13:03 11-08-2016)
המאמן היחיד בארץ שהוריד 3 קבוצות בעונה אחת .
2
פיטורים מיותרים
(יוסי: 15:16 11-08-2016)
הנהלה מטומטמת . פיטרה את המאמן הכי טוב שהיה במרמורק.
3
מאמן מעולה
(אין על מרמורק: 15:39 11-08-2016)
שנה שעברה הייתי מאותם אוהדים שחשב שבזכות הפסקת השביתה שלנו והחזרה למגרש, אנחנו, האוהדים, היינו המרכיז המרכזי ברצף המדהים של סיבוב שלם ללא הפסד ומקום בטוח בפליאוף, אבל אז, שלומי הועזב, ונותרנו עם אחלה תצוגות ביציע אבל עם תצוגות נפל במגרש.
4
עדני פיטר עדני ישלם.
(שישקו: 20:57 11-08-2016)
זכותו של עדני לפטר הוא היה בעל הבית אבל פיצויים צריך לשלם.
5
1 - תפסיק להמציא שקרים
(רוני: 07:16 13-08-2016)
איזה קבוצה בדיוק הוריד ליגה ועוד שלוש באותה עונה? ברברן בלתי נלאה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?