ייצגו את עצמם בכבוד

ביום רביעי שבה העולה החדשה לליגה ב', מ.ס. כפר קמא ממחנה אימון ברפובליקה האדיגאית אשר ברוסיה. כמעט כל שחקני הקבוצה נטלו חלק במחנה שהיה גם סוג של טיול שורשים ובמהלכו קיימה הקבוצה חמישה משחקי ידידות עם קבוצות צ'רקסיות מהאזור. אתמול (יום שבת) חזרה הקבוצה למציאות ולאימונים. כרגע, המטרה היא להמשיך ולהתבסס על הסגל הקיים בתקווה שזה יספיק לליגה ב'.

שחקני מ.ס. כפר קמא חזרו ביום רביעי שעבר הרוסים מעייפות אך מאושרים מטיול בן שבועיים ברפובליקה האדיגאית שברוסיה. הטיול היה שילוב למעשה של מחנה אימון וביקור שורשים.
במהלך הביקור עברו השחקנים בכמה ערים צ'רקסיות ובכולם קיימו משחקי אימון עם הקבוצות המקומיות שחלקן נוטל חלק ליגה הרוסית.
המשחק הראשון התקיים סמוך לנחיתה בעיר מאיקופ נגד טרוצ'בה המקומית המשחקת בליגה השלישית רוסיה. כפר קמא עוד הוליכה 0:1 משער של אסלן לבאיי אך בסופו של דבר העייפות היא זו שהכריעה את השחקנים והיא הובסה 7:2 כשאת השני לזכותה כבש שבסו נאל.

 

בחימום לפני המשחק עם מאיקופ. העייפות הכריעה (צילום: אסלן אבגנה)


לאחר יומיים סיימה הקבוצה בתיקו 2:2 עם אוניברסיטת מאיקופ ולאחר יומיים נסעו השחקנים לעיר קיצ'מאיי הנמצאת על חוף הים השחור שם התמודדו עם הקבוצה המקומית המדורגת ראשונה במחוז קרסנודר וניצחו 2:3.
בהמשך שיחקו מול קושחבלה המשחקת בליגה של הרפובליקה האדיגאית וניצחה 3:4 ואת המסע חתמו בכפר אולאפ שם סיימו בתיקו 1:1 עם הקבוצה המקומית. "המשחק נערך על מגרש שאפילו כעביה נראה כמו סן סירו לידו", אמר אחד מאמני הקבוצה מוסא גרכד.
לאחר המשחק ערכו המקומיים אירוע לכבוד האורחים מישראל כשלמחרת בבוקר נסעו לשדה התעופה בדרך הביתה. אגב, מהטיול נעדרו שניים משחקני הקבוצה המשרתים בצה"ל: ווסלי תחאכו ונלבי שובוש.
"מבחינה מקצועית היה מחנה מאד מוצלח. חווית החזרה לשורשים גיבשה מאד את השחקנים ואני מקווה שנעשה עונה טובה. כרגע אין כוונה לחזק את הקבוצה", סיכם גרכד.
 

בדרך למשחק. המסע גיבש את השחקנים (צילום: אסלן אבגנה)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
בהצלחה .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 23:20 15-08-2010)
מגיע להצ'רקסים נציגות גבוהה יותר . אמן שתצליחו .
2
לקריית גתי
(דונדוני: 13:48 16-08-2010)
גם אני מאחל לכפר כמא הצלחה , אבל קצת ראליות .. כפר כמא הוא כפר נורא קטן אם 3400 תושבים ובשבילם קבוצה בליגה ב' זה הישג אדיר וכבוד ראוי לכפר ..

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?