אוהדי כפר קאסם זועמים: "500 שקל למינוי? שישחקו מול יציעים ריקים"

אוהדי כפר קאסם (תאמר סרסור) אוהדי כפר קאסם (תאמר סרסור)
המחיר המופקע שקבעו בהנהלת המועדון למשחקי הבית חימם את האווירה בין הקהל להנהלה שטענה: "אוהדים משתתפים בהוצאות של השכרת המגרש"

נושא מחירי הכרטיסים בליגה א' עולה שוב לכותרות. לאחר שבעונה שעברה מספר קבוצות התלוננו על המחירים הגבוהים, הגיע תורם של אוהדי מ.ס כפר קאסם שלצערם נאלצים להתמודד עם הסוגייה עוד לפני פתיחת העונה.

השבוע פורסם בחשבון הפייסבוק הרשמי של הקבוצה כי מחיר מינוי רגיל יעמוד על 500 שקלים ל-15 משחקי הבית, מחיר יקר מהרגיל לקבוצה בליגה א'.

"500 שקל למינוי? שישחקו מול יציעים ריקים", כך אמר אחד האוהדים. "כולם יודעים מה הכוח שלנו ביציע וקבוצה שרוצה לעלות לליגה הלאומית חייבת דחיפה מהקהל. זה מחיר של מינוי בליגת העל לא בליגה א'".

ההודעה שפורסמה בחשבון הפייסבוק (צילום מסך פייסבוק)
מבדיקה של "דאבל פס" עלה כי ניתן למצוא מחיר למינוי בליגה הבכירה בישראל, ליגת העל, החל מ-400 שקלים, המחיר שנקבע לאוהדי קרית שמונה. גם בליגה הלאומית המחירים הרבה יותר זולים. כך לדוגמא הפועל עפולה שנקבה במחיר של 250 שקלים למבוגר, כמו גם העולה החדשה, עירוני נשר, שקבעה את אותו מחיר.

יו"ר כפר קאסם, בילאל בדיר, מסר בתגובה: "מדובר בכרטיס פחות מ-40 למשחק. ראוי לציין כי הקבוצה ללא מגרש ביתי ולכן העלויות קצת גבוהות מהרגיל. מכיוון שמדובר בקבוצת צמרת שרוצה לעלות ליגה האוהדים משתתפים בהוצאות של השכרת המגרש".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קובי כנס
(בית שאני: 18:02 13-08-2016)
אל תשווה את שתי הליגות הבכירות ששם יש יותר כסף מההתאחדות ומהטוטו לעומת ליגה א ששחקנים התחלקו על השכל ודורשים שכר לא נורמלי וההנהלות מסכימות איתן. ומי שנפגע מזה זה נטו קהל האוהדים!! שליגה א תחשב ותקבל כספים אני בטוח שמחירי המנויים יירדו! ישראל 2016!
2
מצחיקים
(שאייב : 18:11 13-08-2016)
אין הרבה להגיד רק תבואו ותלמדו מהסכמים של הפועל באקה אל גרבייה.... 250 שקלים בלבד......חוצפה של בקשה..... אלק התגעגעתם?
3
וזו התוצאה ...מנויים וכרטיסים יקרים ע"ח האוהדים .
4
מי שמשלם יותר פריאר ואידיוט.ככה מנהלי הקבוצה ילמדו לא לחתום על חוזים מעל היכולת שלהם.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?