קובי דג'אני: "התחברתי לאנשים הלא נכונים בשנים האחרונות"

הרכש הגדול של הקיץ. דג'אני הרכש הגדול של הקיץ. דג'אני
חודש לפני פתיחת הליגה רשמה הפועל מרמורק את החתמת הקיץ בדמותו של הקשר. האחרון אמנם כבר רחוק משיאו אבל מאמין כי דווקא במרמורק יחזור לעצמו: "זה מועדון עם שאיפות והמטרה היא לעלות ליגה"

הפועל מרמורק הוא ללא ספק אחד המועדונים העיקריים שיילחם על העלייה לליגה הלאומית. מיד עם הגעתם של שינו זוארץ ואייל גולן היה ברור כי השניים לא יסתפקו בעוד עונה מבוזבזת ומבחינתם מבחן התוצאה הוא חשוב ביותר.

השניים עשו שינוי דרסטי במועדון כאשר קודם כל מינו את אילן סגל לאיש החזק בקבוצה, שהכניס סטנדרים מקצועניים שלא היו קודם במרמורק. שני הספונסרים וסגל חושבים גבוה ולכן אפשרו לצוות המקצועי של המועדון לבנות קבוצה איכותית שצריכה להילחם על עלייה כבר העונה.

אם לא די בשמות כמו עידו לוי, עוז יפרח, עידן חג'ג', איציק אבושדיד ויוסי אסייג, בשבוע שעבר הגיעה ההחתמה של העונה בדמותו של הקשר קובי דג'אני. לאחרון יש עבר עשיר בכדורגל הישראלי במיוחד בעונות הגדולות במכבי נתניה, אך לא קיבל הזדמנות גדולה בעונה שעברה במועדון ספורט אשדוד והחליט להגיע לליגה א' בכדי לבצע ירידה לצורך עלייה.

בראיון מיוחד ל"דאבל פס" סיפר הקשר על החלטתו לרדת לליגה א', על תקופה לא טובה בשנים האחרונות ובעיקר על רצונו לשמח את הקהל האדום באצטיוני.

איך הגעת למרמורק?
"זה התגלגל עוד בשנה שעברה כאשר לא שיחקתי במדי אשדוד ומאוד רציתי העונה להגיע לקבוצה עם שאיפות ואתגרים ולקבוצה עם קהל חם ותומך. קיבלתי בקיץ מספר הצעות מליגה לאומית אבל אף הצעה לא הייתה קסומה. בנוסף נכנסתי שותף לעסק נדל"ן ואני מאוד עסוק שם כך שההצעה של מרמורק הייתה הכי טובה עבורי ואני שמח להיות פה".

מה אתה רואה במרמורק בשבוע האחרון מאז הגעתך?
"ראיתי מועדון חם ומשפחתי בו כולם מכירים את כולם ואני חייב לציין שהיום חסרים מועדונים כאלה בכדורגל הישראלי. הכול היום סביב הכסף אבל גם עניין המשפחתיות חשוב מאוד. יש כאן עם צוות ניהולי ומקצועי מצוינים שרוצים להצליח ולעמוד במשימה וזה לעלות ליגה".

הזכרת את אשדוד. למה לא שיחקת שם?
"לא יודע היו שיקולים כאלה ואחרים. השיקולים לאו דווקא מקצועיים אבל אני לא מסתכל אחורה אלא מסתכל קדימה ופותח פרק חדש. אני מקווה לחזור וליהנות מכדורגל ורוצה לתרום מעצמי למען המטרה. עוד לא פגשתי את הקהל אבל הבנתי שמדובר בקהל הטוב בליגה וזה משמח אותי".

לפני חמש שנים היית במדי מכבי נתניה אחד הקשרים הטובים בליגה. מאז הקריירה שלך דעכה?
"התחברתי לאנשים הלא נכונים בשנים האחרונות וקרו לי דברים שלא קשורים בכדורגל. גם חוסר מזל ואולי בחירת הקבוצות שלי לא הייתה טובה. למשל באשדוד באתי כשחקן שבא לשחק ופתאום ראיתי שהעדיפות לתת דווקא לצעירים אבל אני מתחיל פרק חודש ומאתגר ומאוד רוצה להצליח".

הגעת למרמורק לעלות ליגה?
"בוודאי שכן אפילו בחוזה יש לי סעיף שאם עולים אז יש לי חוזה לעוד עונה. זאת ירידה לצורך עלייה ואני מאמין בקבוצה שלנו העונה".

עד כמה הספונסרים של מרמורק שינו זוארץ ואייל גולן היו משמעותיים בחתימה שלך?
"אחד השיקולים העיקריים שלי היה להגיע למועדון מסודר וכאשר שני אנשים רציניים כאלה אז אני יודע לאן אני מגיע. אני שמח ששינו ואייל הביאו אותי למקום חם וטוב".

פחות מעלייה יהיה כישלון?
"ממש לא. זה הולך להיות קשה וכרגע אי אפשר לצפות לכלום. מרמורק זה מועדון עם שאיפות ורצון לעלות ליגה אבל זה לא קל להגיע למגרשים קשה. אני יכול להבטיח שכולנו רוצים לעמוד במטרה בסיום העונה".

בנושא אחר, הבוקר ביצעה מרמורק שתי החתמות לסגל כאשר צירפה את הקשר אופק יפרח ששיחק בעבר בהפועל עפולה וסקציה נס ציונה ואת החלוץ אור עלאווה.



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?