תאמר אטרש: "הבדידות החזירה אותי לישראל"

"רוצה לחזור לרמות הגבוהות". אטרש
השחקן ששיחק כבר בליגה הגרמנית השנייה ובליגה הראשונה בצפון אירלנד הרשים בעבר את גיא לוי בהפועל רמת גן ואת אלי כהן בבני סכנין. בשבוע שעבר הוא חתם בהכח רמת גן ומקווה כעת להפוך את הקריירה שלו ליציבה יותר

הליגות הנמוכות מביאות לא מעט סיפורים מרתקים ואחד מהם הוא סיפורו של השחקן תאמר אטרש. השחקן, בסך הכול בן 22, חתם השבוע בהכח רמת גן ואמור להיות אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה של עוזי שמש.

למרות גילו הצעיר נראה כי אטרש כבר יכול לכתוב ספר ביוגרפי עם לא מעט חוויות מהארץ ומהעולם. אטרש נולד ביפו וגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב לצד שחקנים כמו בן רייכרט וניר לקס. בגיל צעיר עבר לבני יפו, אבל לאחר מספר שנים חזר למחלקת הנוער הצהובה. כאשר סיים גיל נוער הגיע הקשר לבית"ר רת"א/רמלה תחת סלובודאן דרפיץ', אבל קרע את הרצועות וחזר לשחק רק בסיום העונה במדי הפועל רמת גן.

קיץ לאחר מכן התאמן ברמת גן תחת גיא לוי שהתרשם מהשחקן, אבל לא החתים אותו בשל בעיות תקציביות. השחקן התנדנד בין ליגה ישראלית לליגה פלסטינאית עד תחילת עונה שעברה. אטרש הכיר בישראל בחורה גרמנייה והחליט לנסוע בעקבות האהבה. בגרמניה הוא הצליח להגיע לקבוצת מינכן 1860 מהליגה השנייה אבל אז בחודש ינואר הוא קרע את השריר והחליט לחזור להחלמה לישראל.

בארץ הוא ניסה את מזלו בליגה א' אבל זה לא צלח. בתחילת העונה האחרונה הוא ניסה להשתלב בליגת העל במדי בני סכנין. גם כאן הוא השאיר רושם חיובי, אבל בסכנין החליטו לתת עדיפות לשחקני הבית. בחודש יוני שעבר הגיעה התפנית כאשר שוב האהבה שלו הובילה אותו על מעבר לים והוא נסע עמה לחו"ל. אטרש החל להתאמן בקבוצת פורטאדאון וחתם שם לשנה וחצי.

השחקן הגיע לאחר חלון ההעברות ועבר כשחקן מושאל לקבוצת אנת' יונייטד מצפון אירלנד והיה שם אחד השחקנים המצטיינים כאשר כבש 12 שערים ואף קבוצתו זכתה בגביע המדינה. הקיץ השחקן החליט לעשות עוד תפנית בקריירה שלו. "במילה אחת - בדידות", כך הסביר אטרש את החזרה ארצה. "מקצועית היה לי טוב אבל בצד המנטאלי זה שהאירים הם אנשים קרים מאוד ולא פתחו לי את הדלת גמר אותי. זאת הייתה שנה של בדידות מוחלטת, נשברתי. היה לי הרבה שיחות טלפון וואטסאפ עם עו"ד אבישי ריינמן ועם אביבי זוהר שעזר לי אבל עדיין לא יכולתי להמשיך".

"אני עדיין מאמין שאני שייך לרמות הכי גבוהות ולעולם לא חשבתי שאשחק בליגה א' בישראל אבל זה קורה ומקווה לחזור לעצמי ואולי לנסות את עצמי בינואר לשתי הליגות הראשונות. מקווה שהפעם המזל יהיה לטובתי", סיכם.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?