תימור אביטן: "יש פחד טבעי להיעלם. מקווה לעשות עונה טובה ולהעפיל ללאומית"

אביטן במעמד החתימה אביטן במעמד החתימה
חלוצה של אשדוד וקרית גת בעונה שעברה ישחק לראשונה בליגה א' וינסה לרשום היסטוריה יחד עם כפר שלם. בראיון ראשון הוא מדבר על ההחלטה שקיבל, הלחץ הצפוי והחיבור עם חיים שאבו

במהלך הקיץ האחרון נרשמו לא מעט החתמות מסקרנות, בחלקן אף הופתענו לגלות ששחקנים בסדר גודל של ליגה לאומית ומעלה הסכימו לרדת ולשחק בליגה השלישית. תימור אביטן, בן ה-24, הוא אחד מהם. האחרון פתח את העונה אשתקד במ.ס. אשדוד שעלתה בסופו של דבר לליגת העל, ובאמצע העונה עבר לקרית גת במדיה כבש 3 שערים.

בצעד מפתיע, החליט אביטן לחתום בהפועל כפר שלם מליגה א' דרום ולהצטרף לחיים שאבו, שגם החתמתו כמאמן הקבוצה הפתיעה רבים. לכבוד פתיחת העונה בחרנו להפנות זרקור לעבר שחקן הרכש המסקרן.

כל כך הרבה כישרון ובכל זאת רק ליגה א'?
"זה נכון שלא הייתי שלם עם הירידה שלי לליגה א', בכל זאת פעם ראשונה שלי בליגה הזו, אך לאחר שהגעתי ודיברתי עם חיים שאבו המאמן, הרגשתי שלם עם ההחלטה. ברור שהמעבר לליגה א' כרגע מרחיק אותי מהיעד הראשי שהוא ליגת העל, דרך הליגה הלאומית, שם המקום האמיתי שלי. יש פחד טבעי להיעלם, אך יחד עם זאת סומך על עצמי ומאמין בעצמי. כל החלטה בחיים זה סוג של הימור".

מדברים על זה שאתה השחקן היקר ביותר בליגה, איך אתה מתמודד עם הלחץ הזה?
"אני לא חושב שמה שפורסם לגבי הסכומים הוא נכון, אני גם לא יודע כמה מרוויחים שחקנים אחרים. נכון לעכשיו לא מרגיש לחץ. לא חושב שהקבוצה תקום ותיפול על תימור אביטן. יחד עם זאת אני מבין שעליי להביא את התפוקה ומצפים ממני להיות בורג מרכזי בקבוצה".

השנה תפגוש את מכבי יבנה, קבוצה ששיחקת בה עד לפני שנתיים. מפגש פיקנטי.
"אין לי מה להוכיח ליבנה, אלא רק לכפר שלם. בכל קבוצה ששיחקתי אם זה באשדוד, יבנה או קריית גת יש משהו אחר. אני כל כולי בכפר שלם בתקווה לעשות עונה טובה ולעלות ללאומית".

איך החיבור עם חיים שאבו המאמן?
"לא הכרתי את חיים לפני, רק שמעתי עליו דברים טובים. החיבור ממש טוב בינינו, אני אוהב את הדרך שלו והרצינות".

אתה רואה את אשדוד בליגת העל, לא מדגדג לך?
"העיניים שלי לא על אשדוד, אלא על עצמי. אני יכול לשחק בליגת העל. משהו השתבש בדרך, אם זה בהתנהלות, פציעות. החלום העכשווי הוא לעלות ללאומית עם כפר שלם. אני חתום בקבוצה לשנה ושייך לאשדוד. בוא נסיים את השנה ואז נראה. לא מסתכל על עוד 4-5 שנים קדימה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תימור אביטן
(דוד: 16:43 27-08-2016)
עשיתה דבר טוב לפעמים יש ירידה לצורך עליה וזה המקום המתאים בהצלחה לכפר שלם בעזרת השם שנה הבאה בלאומית
2
אחלה שחקן!
(אוהד: 02:29 28-08-2016)
הכל יהיה בסדר הכי חשוב שנבוא וניתן הכל על המגרש השאר כבר יסתדר לבד!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?