דרמות ומכות ברבע גמר החופים

משחקי רבע גמר ליגת החופים הניבו בדיוק את מה שציפו מהם: מתח, דרמה ושערים. רק חבל שאקורד הסיום היה מאד צורם והתבטא בתקרית מכוערת בין קובי בדש מנתניה לאסף בן מוחא מחדרה שהביאה לפריצתה של מהומה גדולה במגרש וכמובן, בהרחקות של השניים. את ההפתעה הגדולה רשמה העולה החדשה שחיפה שגברה על אחת הפייבוריטיות, כפר קאסם. גם האלופה, פ"ת הודחה ע"י ראש העין. נתניה וכפ"ס השלימו את תמונת חצי הגמר שייערך מחר.

מעל 1,500 צופים למרות החום והשעה המוקדמת הגיעו לחזות בסוף השבוע של ההכרעות שהחל היום במשחקי רבע הגמר. על המשחקים העיבה התקרית המכוערת בסיום המשחק בין חדרה לנתניה בין קובי בדש מנתניה לאסי בן מוחא מחדרה. זה התחיל בהכשלה של הנתנייתי על החדרתי, בן מוחא לא נשאר חייב והלם בבדש וזה הגיב בסטירה משלו. קובי חסן מנתניה נחלץ לעזרת חברו לקבוצה וזינק על בן מוחא מה שנתן את האות לתגרה גדולה בין שחקני שתי הקבוצות. רק לאחר דקות ארוכות נרגעו הרוחות ושני הניצים ראו את הכרטיס האדום. במשחק עצמו ניצחה נתניה 2:3 לאחר שחדרה כבר הוליכה 0:2.
כבר במשחק הראשון נפלה הפתעה גדולה כשהעולה החדשה, חיפה גברה בתום דו קרב פנדלים, 4:5 על אחת הפייבוריטיות לזכייה באליפות, כפר קאסם. הפתעה נוספת הייתה כשראש העין שהשיגה עד כה ניצחון בודד הדיחה את האלופה, פ"ת לאחר שגברה עליה 2:3 גם כן בפנדלים. גם כפ"ס בעולות לאחר שגברה 4:5 על אילת.

הרכב המחזור:
שוער – רועי אסל - יהלומי "דורון מוטורס" נתניה
אדם אבוצעלוק - ,פלפלה" כפר קאסם
כפיר מלול – "קדמת עדן" כפ"ס
ניסן רביבו – "עידו קרן" חיפה
אדר זינו – קאזה "דו ברזיל" אילת

 

משחקי חצי הגמר מחר (ה') בחוף פולג בנתניה,כניסה חופשית!
16:00 – קדמת עדן כפ"ס – עידו קרן חיפה
17:00 – גמר הנוער
18:00 – יהלומי "דורון מוטורס" נתניה – עירוני "נאפיס" ראש העין

 

התגרה. אירוע מכוער שהעיב על היום הנפלא (צילום: שלומי גבאי)
 

בני פלפלה כפר קאסם-עידו קרן חיפה 5:4 (בתום דו קרב פנדלים)
הדרמה החלה כבר במשחק הראשון שהוכרע רק בבעיטות הכרעה מהפנדלים. נור סרסור העלה את כפר קאסם ליתרון כבר בדקה ה-1 בבעיטה חופשית. כפיר ג'מפי בבעיטה קשתית השווה עם פתיחתו של השליש השני. ניסן רביבו שבקפיץ מעל שוער כפר קאסם השלים את המהפך באמצע השליש ולקראת סיומו קבע אדיר דנין 1:3 בבעיטה חופשית. בדקה השנייה של השליש האחרון צימק אדם אבוצעלוק מקרוב ושלוש דקות מאוחר יותר היה זה שקבע שוויון לא לפני שחיפה החטיאה הזדמנות גדולה להחזיר לעצמה את המומנטום. עד לסיום ובהארכה ניסתה כל קבוצה להכריע את המשחק אך ללא הצלחה.
בפנדלים כבש נור סרסור ראשון לכפר קאסם, משה ברנס השווה לחיפה. חליל בלאלו ירה לשמיים ואת הפנדל המנצח כבש ניסן רביבו והעולה החדשה בפיינל פור.

 

אוליבר רומרינג מראש העין מנסה ביציקלטה. ההפתעה של היום (צילום: שלומי גבאי)

 

קדמת עדן כפ"ס-קאזה דו ברזיל אילת 4:5
את התבוסה לכפר קאסם לפני שבוןעיים ידעו חניכיו של רז חיים לשים מאחור ונתנו פייט אדיר לכפ"ס. אדר זינו העלה את אילת ליתרון על סף סיום השליש הראשון. אלעד כהן במבצע אישי השווה באמצע השני אך שניות אחריו החזיר זינו את היתרון לאילת בפנדל מוצלח. אדם מאייר קבע מקרוב 2:2 שתי דקות מאוחר יותר אך שוב אילת לא נשברה ובתחילת השליש השלישי קבעו אדר זינו בשערו השלישי במשחק ואבי מלכה 2:4 מדהים לאילת.
לאחר השער נרגעו האילתים ואפשרו לכפ"ס לחזור למשחק. כפיר מלול מקרוב צימק ל-4:3 בדקה ה-4 של השליש ויאיר שמחון בבעיטה חופשית השווה שתי דקות לסיום. כשנותרו 40 שניות ניצל אשר בן עמי את היותו בלתי מכוסה וירה טיל לפינה של שער אילת וקבע 4:5 דרמטי לכפ"ס בסיום.

 

אלעד כהן בדרך אל השער. ניצחון דרמטי לכפ"ס (צילום: שלומי גבאי)

 

נאפיס ראש העין-עירוני קייטרינג היצירה פ"ת 2:3 (בתום דו קרב פנדלים)
האלופה מפ"ת שסיימה את העונה הסדירה עם סוויפ של 4 ניצחונות פגשה את חניכיו של חיים סרוטקין שהשיגו רק ניצחון אחד. רועי ממן העלה את ראש העין ליתרון בדקה ה-8 בבעיטה יפה מרחוק. אפי בסון בבעיטה מדויקת לפינה השווה באמצע השליש השני. רמי כהן מראש העין ניצל תרדמה של הגנת פ"ת וכבש מקרוב לפני סיום השליש. עידן הלל השווה בפנדל ל-2:2 בתחילת השלי האחרון ועד לסיום ההארכה לא השכילו שתי הקבוצות לכבוש והמשחק הלך לפנדלים.
עידן הלל החטיא את הפנדל הראשון של פ"ת, משה אסולין החטיא אף הוא. רון גליק המשיך במסכת ההחטאות כשבעט מעל השער. יוסי דרעי בעט לזכות ראש העין את השנייה, השוער עוד נגע אך לא הצליח למנוע את כניסתו של הכדור וחיים סירוטקין בכה מאושר בסיום.

 

ניסן ספיר מפ"ת עובר את משה אסולין. סירוטקין בכה מאושר (צילום: שלומי גבאי)

 

יהלומי דורון מוטורס נתניה-קניון לב העיר חדרה 2:3
המשחק שחתם את היום היה גם החם שביניהם כיאה לדרבי אזורי ואישי. אלון אברמוביץ' כבר בדקה ה-1 קבע 0:1 לחגרה. רן פוליקר עשה את מה שהוא יודע הכי טוב לעשות כשנגח את השני בדקה ה-6 של השליש השני. בדקה השניה של השליש האחרון נתניה נזקקה לעזרת השופט טבריזי שפסק על פנדל שלא היה , קובי בדש צימק בבעיטה חופשית ,. אלברט נקש השווה 4 דקות לסיום בבעיטה שטוחה ובדקה האחרונה היה זה לירון פרטוק שירה מכל הלב את שער הניצחון של נתניה ואז באה התקרית המכוערת שהעיבה על כל היום הנפלא הזה.

 

 

 

אדיר דנין מחיפה ונור סרסור  מכפר קאסם במאבק על הכדור.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
למה אין תמונות
(חופי: 22:10 18-08-2010)
מה יהיה איתכם רוצים תמונות תמונות תמונות תמונות תמונות תמונות תמונות
2
מ 100 צופים עשו 1500 חחחחחחחח
(ראשון: 23:01 18-08-2010)
3
בני לם
(נתניתי: 01:06 19-08-2010)
כל הבלאגן שהיה היום זה רק בגלל בני לם הבנאדם מקלל בלי סוף וגם בחדר ההלבשה של נתניה הוא ביקש לשחק חזק על בן מוחה כי הוא ידע שזה מה שיקרה בני לם אתה אפס ואתה לא מיצג את העיר שלי רק את אצמך ואת הבן שלך
4
בני לם אתה בן אדם מגעיל
(שחקן נתנייתי: 08:59 19-08-2010)
אני משחק בקבוצה ומאושר שניצחנו את חדרה ורז זהבי אבל יש לנו מאמן "אפס" שהוא מגעיל מערבב,
5
שופט מושחת
6
אתה לא תקח אליפות רק נתניה
7
בגמר כ"ס נגד נתניה
(מנחש: 09:44 19-08-2010)
חיפה תפסיד לכ"ס נתניה תנצח את ראש העין
8
תשובה ל 2 היו כ 1000 צופים
(אחד שהיה: 09:45 19-08-2010)
אולי הגזימו 1500 אבל 1000 היו
10
נגמר הטיול בכדורגל חופים
(אוהד חדרה: 14:06 19-08-2010)
יאללה, עכשיו בואו נעבור לדבר האמיתי - הפועל ערן חדרה. חייבים לחזק את הקבוצה, רוצים ליהנות ולא לסבול בשנה הקרובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?