בילאל בדיר: "גם עלייה מהפלייאוף תחשב לכישלון"

"המילה האחרונה תהיה שלי". בדיר
האיש החזק של כפר קאסם מדבר לקראת העונה החדשה ומצהיר: "נעשה בדק בית כבר אחרי המחזור השני. אני נותן את המילה האחרונה". בהנהלה נחושים לעלות מהמקום הראשון

כבר מספר שנים שכפר קאסם נחשבת בכל קיץ לאחת המועמדות הרציניות לעלייה, אבל בכל עונה, מסיבה כזו או אחרת, זה לא קורה. העונה האחרונה הסתיימה עם אכזבה לאחר שהקבוצה הגיעה לצמד משחקי העלייה מול הפועל ירושלים, ועושה רושם שאני כפר קאסם קיבלו הרבה תיאבון.

העונה הם החליטו להשקיע את כל המשאבים בכדי לעלות ליגה. הקבוצה עברה לא מעט שינויים במצבת השחקנים, אבל לא פחות מזה היא גם עברה שינוי מהותי בהנהלה כאשר היו"ר מועייד בדיר עזב בגלל סיבות אישיות, ומי שמונה במקומו הוא בילאל בדיר. האחרון היה בהנהלה גם בעונה הקודמת אבל השנה הוא נכנס לתפקיד הראשי ולפחות מבחינתו מדובר בעונת עלייה.

איך אתה רואה את הקבוצה רגע לפני פתיתת העונה?
"אני מאוד מרוצה. יש לנו קבוצה מצוינת, עשינו עבודה מסודרת ויסודית בקיץ ואני חושב שאנחנו מוכנים לליגה".

המטרה חד משמעית עלייה?
"גם כאשר ישבתי עם חיים והצוות המקצועי וגם שישבנו עם השחקנים אם זה שחקן מהשנה שעברה ואם זה שחקן חדש שהמטרה היא חד משמעית לעלות ליגה. יותר מזה הסברתי לכולם שגם עלייה מהפלייאוף העונה תהיה כישלון מבחינתי".

איך עבר תהליך הבנייה בקיץ האחרון?
"הבנייה התחילה אצלי כאשר התייעצתי עם מספר יועצים שלי ושחקני עבר והבאנו מספר שחקנים שחיים לא הכיר, ובנוסף היו שני שחקנים שהוא התעקש עליהם כמו אלעד שיק ורועי הררי ולא עמדתי בדרכו. אני חושב שהבאנו שחקנים נהדרים ויש גיבוש מצוין בקבוצה והפנים לליגה".

היו שחקנים שהבאתם לסירוטקין והוא לא רצה?
"היו כמה כאלה ואתן דוגמה - גיא רוזנבלום שכבר חתם אצלנו. גיא שחקן נהדר אבל לא התחבר לשיטה שלנו ושחררנו אותו ליפו. אני בכלל מאמין שבכדורגל צריך להיות טוב כי זה גלגל, היום תהיה טוב עם אחרים והם יהיו טובים איתך".

שנה שעברה התחלתם נהדר ואז הגיע משבר במהלך הסיבוב השני שכמעט ולא הגעתם לפלייאוף.
"נכון ולכן אני נזהר מזה העונה ובנינו סגל מאוד רחב עם שחקני ספסל משמעותיים. יש לי שני שחקנים טובים על כל עמדה. גם בעונה שעברה שהייתי חלק מההנהלה חשבתי שבחודש ינואר היינו צריכים להביא שני שחקנים אבל רוב ההנהלה החליטו שלא והם לא הגיעו".

בעונה שעברה דובר כי למרות ההנהלה היה זה מועייד בדיר שקיבל את ההחלטה הסופית.
"אני חושב ששנה שעברה עבדנו ביחד ובכדי שנהיה הנהלה חזקה לא צריך שיהיו כמה דעות. גם העונה זה לא יקרה והמילה האחרונה תהיה שלי. כמובן שאם אראה שטעיתי אז אני הראשון שאודה ואקבל דעה של אחרים".

בקבוצה שלכם טוענים שקיבלתם הגרלה קשה.
"אני חושב שקיבלנו את ההגרלה הכי קשה בשנים האחרונות אבל זה דווקא משמח אותי. בסוף צריך לפגוש את כולם וכבר בהתחלה נראה מה אנחנו שווים. העונה השקיעו הרבה קבוצות כספים רבים וזה מצוין ואומר שתהיה תחרות בריאה. גם אני, גם הצוות הניהול, גם חיים וגם השחקנים יודעים כי לא משנה מי עומד מולנו אנחנו אמורים לנצח".

מה יהיה הדד ליין שלכם העונה אם חלילה לא תפתחו את העונה כראוי?
"כבר מהמחזור השני והשלישי אעשה בדק בית וכל עוד אחשוב שאצטרך לתקן אז אעשה הכול בכדי לתקן".

מה התקציב שלכם העונה?
"התקציב עומד על שני מיליון שקלים, אבל אין לנו הגבלה כל עוד נחשוב שנצטרך להכניס יד עמוק לכיס, נעשה זאת ונשקיע כמה שצריך".

החיסרון שלכם הוא שאין לכם מגרש בית.
"אני חושב שזה הפך ליתרון כי אנחנו לא מבדילים בין משחק חוץ לבית וזה כבר לא משנה לנו. זו כבר השנה הרביעית שאנחנו משחקים ללא מגרש ביתי, אבל כבר בעונה הבאה אני מקווה בעזרת ראש העיר שלנו שמאוד תומך בנו ועומד במילה שלו, יהיה לנו מגרש ביתי. ביקשתי מראש העיר רק מגרש ביתי והוא עומד בהתחייבויות שלו".

היו לא מעט דיבורים על עזיבות של שחקנים בכירים.
"זה ממש לא נכון. יש לנו מספר שחקנים משמעותיים כמו אלעד כהן שהמספרים שלו אומרים הכול. גם אם הוא לא היה בקבוצה שלי, הוא היה הראשון שהייתי רוצה להביא לעצמי. גיא אבן זה המאסטר של הליגה, טל ארז שחקן מאוד חשוב במערך שלנו וציון הלוי עשה התקדמות ענקית".

יש לכם גם שחקני בית מוכשרים.
"נכון זה משהו שמאוד חשוב לנו והעונה צירפנו חלוץ צעיר בשם מחמוד סרסור שמוכיח שמדובר בכישרון ענק. מה שמייחד את חיים סירוטקין שהוא הבין שהוא עובד במגזר וחשוב פה הצביון המקומי. הוא יודע לחבר בין שחקני בית לבין שחקני רכש".

לסיום מילה על הקהל שלכם.
"אז בוא אני אתן לך סקופ. בעונה הקרובה החלטתי שכל שחקן יבחר לעצמו כל מספר שירצה פרט למספר 12. אף אחד בכפר קאסם לא ישחק עם המספר הזה בגלל שמספר 12 זה הקהל והמספר הזה שייך רק לקהל".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בילאל
(אבי: 15:44 01-09-2016)
סירוטקין התעקש על שיק והררי לא מקצועית אלא בגלל שהם חברים שלו .הם מזמן גמרו את הקריירה ואיתם לא נעלה ליגה
2
אתה חיי בסרט
(לבילאל: 15:56 01-09-2016)
3
חבל לכם על הזמן אנשי הכפר
(מרמורקי גאה: 16:25 01-09-2016)
אצלנו תקבלו שלוש בראש !! אנחנו זה לא שעריים !!! כבר במחזור הראשון נלחץ על הגז
4
רק בשנה שעברה הם עלו לליגה א' כתב פח.
5
נראלי אתה בכ אנחנו ארבע שנים בצמרת ליגה א
6
ל4 שתית משהו ?
(טורק: 09:46 02-09-2016)
תבדוק את עצמך הכתב צודקקקק

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?