סיבוב פרסה: שלומי בן עשור חזר בו ונשאר ב"רובי שפירא"

בן עשור. נשאר בקבוצה (דף הפייסבוק הרשמי) בן עשור. נשאר בקבוצה (דף הפייסבוק הרשמי)
לאחר שביקש להשתחרר מהחוזה שלו, הקשר פנה לראשי המועדון והביע חרטה: "הגעתי להחלטה שאין בשבילי מקום טוב יותר לשחק בו". בהנהלה קיבלו את ההתנצלות. ברוור עדיין מעוניין לעזוב

שלומ בן עשור, קשרה של הפועל "רובי שפירא" חיפה מליגה א' צפון, ישחק בסופו של דבר במועדון גם בעונה הקרובה, כך הוחלט היום (ה').

לאחר שביקש להשתחרר מהמועדון יחד עם המגן שלו ברוור, ידיעה שפורסמה לראשונה באתר "דאבל פס", הקשר הביע חרטה עמוקה בפני הוועד המנהל, חזר בו מהחלטתו וביקש להישאר. "אחרי התלבטויות רבות עם עצמי ושיחות ארוכות עם אישתי הגעתי להחלטה חד משמעית שאין בשבילי מקום טוב יותר לשחק בו מהפועל רובי שפירא חיפה", אמר בן עשור.

"אני מתנצל בפניי המועדון וקהל האוהדים האדיר שלנו על התנהגותי בשבועות האחרונים. אני לא בן אדם שמתאים לו לעשות דברים כאלה, אבל בחיים עושים טעויות וזאת הייתה הטעות שלי. מעכשיו אני כל כולי למען ההצלחה של הקבוצה, החברים שלי לקבוצה והאוהדים. כל הפרשה הזאת מאחורי ואני שוב מצטער ומתחרט עליה. שתהיה לנו עונה מוצלחת ביחד. אדום עולה, יאללה הפועל", כך סיכם את דבריו הקשר.

במועדון החליטו לקבל את החלטתו של בן עשור וכאמור האחרון חזר לסגל הקבוצה. מי שבכל זאת נחוש להשתחרר הוא מגן הקבוצה, שלו ברוור, שטרם התקבלה החלטה לגביו.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כהראש ריק זאת התוצאה
2
ילדים
(סאחי: 19:50 01-09-2016)
יא מצחיקים שיעזבו ימצאו תנאים טובים יותר בכל מקום- אוהדים פחות
3
החלטה נבונה
(אוהד: 15:59 01-09-2016)
אל תיגרר אחרי החלטות של אנשים קטנים כמו סיסו וברוור ותראה שתגיע רחוק
4
יאללה סולחים אבל אתה חייב לנו 10 גולים השנה לפחות... בהצלחה שלומי.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?