אתר דאבל פס ימשיך גם בעונה הקרובה לקחת תחת חסותו את ליגת הוותיקים בכדורגל

ליגת הוותקים חוזרת ליגת הוותקים חוזרת
באתר יתעדכנו הטבלאות, יפורסמו כתבות סיכום מחזור וכתבות צבע על שחקנים וקבוצות. כמו כן האתר יסקר את המשחקים של נבחרות ישראל לוותיקים במשחקי המכבייה ה-20 שייערכו ביולי 2017

לקראת עונת 2016/17 החליט נתן אקשטיין (אקלה), יו"ר העמותה לליגה למקומות עבודה מחוז תל אביב, להצעיר את שדרת הניהול של הליגה ומינה את שחקן העבר אדיב שרעבי לתפקיד רכז הליגה, ביחד עם דני ימפולר הוותיק שישמש כנציג העמותה, אשר יהיו אחראים לרישום הקבוצות והפעילות השוטפת של הליגה. איציק בן תורה, ירון בר-לב וענאן באשה נבחרו לשמש כחברי הנהלת הליגה.

אחת המטרות של ההנהלה החדשה היא להביא לחשיפה של ליגת הוותיקים בקרב ציבור חובבי הכדורגל, ולשם כך הוחלט על המשך שיתוף העולה עם אתר "דאבל פס" ובהמשך ישיר לעונת המשחקים הקודמת יסקר האתר את פעילות ליגת הוותיקים גם העונה.

רכז הליגה החדש אדיב שרעבי התייחס לנושא: "החזון שלנו הוא לקיים ליגת ותיקים הוגנת, שקופה, מתוקשרת ונטולת אלימות המאפשרת לשחקני כדורגל ליהנות מספורט לגוף ולנשמה. בעונה שעברה שיחקו בליגת הוותיקים כ-1,000 ספורטאים (ביניהם גם שחקני נבחרת ישראל לשעבר) וליגת הוותיקים מאפשרת לכלל השחקנים להמשיך ולעסוק בספורט שהם אוהבים גם אחרי הפרישה. אחת המטרות שהצבנו לעצמנו היא חשיפת הליגה במישור הארצי ואני מאמין שהמשך שיתוף הפעולה עם "דאבל פס"' אתר הכדורגל המוביל של הליגות הנמוכות המסקר את הליגה באופן שוטף, יביא לחשיפה גדולה של הליגה, הקבוצות והשחקנים בקרב ציבור חובבי הכדורגל".

שרעבי המשיך: "כמו כן ביצענו פעולות נוספות בתחום כגון פתיחת דף פייסבוק לליגה המונה כ-1,300 חברים וזכינו לקבל פינה שבועית בתכנית "בוקר ספורט" של סלוצקי ודומינגז בערוץ הספורט. יש עוד מספר מטרות שאנחנו שואפים להשיג ובראש ובראשונה מניעת זיופים של שחקנים ושמירה על הוגנות. לשם כך ביצענו בתחילת העונה הנוכחית מספר שינויים בתקנון ונדאג שהקבוצות ישמרו על חוקי הפייר-פליי. מטרה נוספת היא הגדלת מספר הקבוצות המשתתפות בליגה ואני חייב לציין את פועלו של דני ימפולר בנושא. נשאף לשקיפות בכל ההחלטות של חברי ההנהלה ונדאג לפרסם אותן בדף הפייסבוק של ליגת הוותיקים ובקבוצות הווטסאפ של רכזי הקבוצות בכל מחוז. נעשה מאמצים לגייס נותני חסות לליגה שיזרימו כספים לטובת פעילות עבור השחקנים והקבוצות, דוגמת פרסים לקבוצות הזוכות ולשחקנים המצטיינים. בחודש יולי 2017 תתקיים בישראל המכבייה ה-20 וליגת הוותיקים תשלח שתי נבחרות שייצגו את ישראל - נבחרת גילאי 35+ ונבחרת גילאי 45+. נשאף למנות מאמנים לנבחרות ולשלוח את השחקנים הטובים ביותר. נשאף לבצע כמה שיותר פעולות למען הקהילה בעיקר דרך משחקי ראווה. יש לנו עבודה רבה ואני וחברי ההנהלה נרגשים ומצפים לקראתה ומאחלים לכולם עונה מהנה ומרגשת".

אלופים כבר בעונה הראשונה. ותיקי חוף כרמל


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
סוף סוף תהיה ליגה מעניינת
2
יש שם רק 6-7 קבוצות הם חייבים עוד 3-4 קבוצות חדשות
3
חוף הכרמל קבוצה חזקה מאוד
(מושיקו: 09:45 04-09-2016)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?