מאיר סומך: "אין לי חשש מהעונה הזאת בשיכון המזרח"

מאמן בסיכון גבוה. סומך (פרנסיסקו דיסטסיו) מאמן בסיכון גבוה. סומך (פרנסיסקו דיסטסיו)
לאחר אכזבה גדולה בשנה שעברה כשעמד על הקווים ב'קביליו' יפו, גם העונה הקרובה עבור המאמן צפויה להיות מאתגרת במיוחד שיצטרך נס כדי להשאיר את שיכון המזרח בליגה א'

מכבי שיכון המזרח מסומנת על פי כל התחזיות כקבוצה החלשה ביותר בליגה. עם אחד התקציבים הנמוכים, במועדון אפילו לא השלימו את הסגל ואין אור בקצה המנהרה. המאמן, מאיר סומך, שהגיע במהלך עונה שעברה והשאיר את הקבוצה במחזור הסיום, יצטרך לעשות את הבלתי ייאמן העונה ולהישאר עונה נוספת בליגה א'.

סומך מגיע לשיכון המזרח לאחר כישלון ב'קביליו' יפו, וירידה גם בעונה הקרובה יכולה להיות משמעותית עבורו. סומך מצדו אינו חושש, אלא להפך מקווה שדווקא דרך עונה טובה העונה יוכל לחזור למרכז הבמה של קבוצות בכירות יותר בליגה א'.

אתה מרוצה מההכנות עד כה?
"ההכנות לא אידיאליות ואנחנו רחוקים מלסגור את הסגל. לא הבאנו מספיק שחקנים והסגל שלנו מאוד דליל. נצטרך להתעשת בשבועיים הקרובים עד המחזור הראשון ולהביא את השחקנים המתאימים בכדי לעמוד במטרה שלנו. אנחנו צריכים שחקנים בכל התפקידים".

המטרה היא אך ורק הישארות?
"המטרה היא לא להגיע למחזור האחרון עם חשש של ירידה כמו שקרה בשנתיים האחרונות".

ויש לך את הסגל המתאים לעמוד במשימה?
"אני מקווה שנביא את השחקנים המתאימים ויהיה לנו סגל טוב. יש לנו תקציב נמוך אבל אני תמיד אומר שהשחקנים הטובים אלה לא בהכרח שחקנים עם כסף גדול. גם ביפו הבאתי מספר שחקנים בשנה שעברה שהרוויחו פחות אבל התגלו כשחקנים משמעותיים".

על פי כל ההימורים אתם המועמדת העיקרית לירידה.
"אני מטבעי בן אדם אופטימי וכבר למדתי שבכדורגל לא מה שכתוב על הנייר אכן קורה בפועל. זה רק מאתגר אותי להוכיח לכולם שהם טועים. אם לא הייתי מאמין ביכולות שלי ושל הקבוצה, לא הייתי כאן".

אתה לא חושש שעונה לא טובה ביפו וירידה העונה יגרמו לנזק בלתי הפיך לקריירה שלך?
"אנחנו עובדים בכדורגל וכאן כל יום משתנים דברים. יכול להיות שהסיכון הזה יביא אותנו למקומות טובים. אין לי שום חשש ומאמן כדורגל נמדד בתוצאות ונצטרך העונה להביא את התוצאות. גם מאמן שעולה 10 פעמים ליגה ולאחר מכן תהיה לו עונה פחות טובה זה יפגע בו".

איך היחסים שלך עם היו"ר יששכר בוריה שידוע כיו"ר דעתן?
"הוא איש שאוהב את שיכון המזרח ואוהד אותה. הוא בן אדם נפלא ולמרות שיש לנו חילוקי דעות בדברים מסוימים, אנחנו עובדים נהדר".

לסיום, יש לך דד ליין שאם לא תוכל לבנות סגל לפי ראות עיניך תעזוב לפני סיום העונה?
"באתי לשיכון המזרח בידיעה שיהיה לי את התקציב הנמוך בליגה ובאתי להצליח. בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה מחר אבל אני מבחינתי כולי כאן וממשיך בעבודה קשה בכדי להביא את השחקנים המתאימים לנו".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
המזרח להצלחה !!!
2
בשנתיים החלפנו 6 מאמנים
(תלך כפרה על שלומי שלמה: 20:14 06-09-2016)
3
כנסו
(שיכוני: 00:15 07-09-2016)
מאמן חלש מאוד אין לו מושג.השיכון ליגה ב הביתה
4
סומך יחלש
(מבין: 00:17 07-09-2016)
כול שנה מביאים טמבל תורן שיהרוס את הקבוצה.השנה זה אבוד.....
5
סומך כנס
(שיכוניסט: 18:08 09-09-2016)
למה לא הבאת את אמיר עזרא למבחנים לפחות אולי היה מתאים לסגל שלך לפחות ב16 היה מעבה את הספסל קצת איפקיעלייך מאמן של הזין שלי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?