אנדריי אסולין: "אנחנו עובדים כצוות אבל אני אהיה זה שאעמוד על הקווים"

מחוף פולג לדשא במחנה יהודה. אסולין (שלומי גבאי) מחוף פולג לדשא במחנה יהודה. אסולין (שלומי גבאי)
במהלך השנים האחרונות הפכה מחנה יהודה לסוס השחור עבור הרבה קבוצות בליגה, בעיקר בגלל המגרש הביתי. גם העונה כל קבוצה שתגיע לשם תתקשה לזכות בנקודות. במועדון רוצים להפתיע עם מקום בפלייאוף העליון

במהלך השנים האחרונות נחשבה הפועל מחנה יהודה לאחת הקבוצות ההגנתיות והמשעממות בליגה, בעיקר בגלל חלק התקפי חלש כאשר גם בעונה האחרונה כבשה הקבוצה הכי מעט שערים פרט להפועל מורשה.

בקיץ האחרון הפכה הקבוצה מהפכה כאשר המאמן שרון מרציאנו, שנחשב לבאנקר במועדון, החליט להתרענן ועזב את הקבוצה. ראשי המועדון, ליאור שחר וירון גריה, החליטו לתת את ההזדמנות למאמני מחלקת הנוער, אנדריי אסולין ואיגור ברין. צמד המאמנים היחיד בליגה א' דרום קיבל תוספת התקפית קטלנית בדמותם של חלוץ הכח רמת גן אור גירו וחלוץ בית"ר כפר סבא אלנתן סלמי.

ראשי מחנה מקווים כי השקט של הקבוצה בניגוד לקבוצות רבות בליגה יביא אותה לאחת ההפתעות הגדולות של עונת המשחקים הקרובה. אסולין, שידוע בעיקר כמאמן קבוצות בחופים עם אליפות בפתח תקווה, רוצה לפתח קריירה חדשה בקבוצת בוגרים במחנה יהודה.

איזה קבוצה נראה העונה במחנה יהודה?
"אני חושב שיש לנו קבוצה טובה. אנחנו מתאמנים כבר כחודש וחצי ועשינו שמונה משחקי אימון ובעיניי זה נראה טוב. אני חושב שאנחנו קבוצה עם התקציב הכי נמוך בליגה והחלטנו להשאיר את כל הבסיס מהעונה שעברה וטיפלנו בבעיה של הבקעת שערים כשהחתמנו את סלמי וגירו, גם שי דוד מתאמן איתנו ואם יסגור הוא יהיה תוספת כוח משמעותית".

מה המטרה של הקבוצה העונה?
"המטרה שלנו זה להיות במרכז הטבלה, משמע מקומות 4-8. אנחנו לא רוצים להסתבך בתחתית ואולי להפתיע בחלק העליון. ליגה א' העונה תהיה ליגה מאוד קשה עם קבוצות שהשקיעו סכומי עתק אבל בכל זאת אני מאמין בשחקנים שלנו".

אתם עובדים צמד מאמנים. איך עובד שיתוף הפעולה?
"בסך הכול עבדנו ביחד במחלקת הנוער וגם בקבוצה הבוגרת אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא והאימונים מעבירים ביחד. מי שיעמוד על הקווים זה יהיה אני ולעולם לא ברחתי מאחריות".

אתה נחשב לאחד המאמנים הטובים בישראל בכדורגל חופים וכעת אתה מגיע לכדורגל אחר. מה ההבדל?
"ליגת החופים הרבה יותר קשה מכדורגל דשא. יש יותר לחץ ובחופים אתה חייב להיות עירני כל דקה ויש הרבה יותר קהל ותקשורת אבל אתרגל גם בדשא".

איך הגיעה בכלל ההצעה לאמן קבוצה בוגרת?
"ראשי הקבוצה ירון וליאור פנו אלינו וביקשו להצטרף. אני אמשיך ללוות את מחלקת הנוער והמטרה שקבוצת הנוער והקבוצה הבוגרת ישחקו באותה שיטה. מבחינתי הקבוצה הבוגרת זה אתגר".

אתה בונה על הקריירה כמאמן בוגרים?
"אני לא יודע. כרגע אני מנסה ואתן לזמן לעשות את שלו. כמו כל מאמן גם אני רוצה להתקדם".

מה יחשב עבורך הצלחה ומה ייחשב כישלון העונה?
"הצלחה אם נהיה בפלייאוף העליון וכישלון אם ניאבק על ירידה. אני מאמין בקבוצה ובטוח שנפתיע".

אחד החסרונות שלכם הוא היעדר קהל והיתרון זה המגרש הביתי שלכם.
"עבדנו קשה בקיץ לגבי הקהל והעונה כל ילדי מחלקת הנוער יחויבו להגיע עם ההורים למשחקי הקבוצה הבוגרת וזה יבנה קהל מחדש. היציעים הקטנים במגרש שלנו יהיו מלאים. לגבי המגרש עצמו אז הוא עבר שיפוץ ונראה מצוין ויהיה בהחלט יתרון עבורנו העונה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אסולין אנדריי תגיד איזה כדור הזיה לקחת?או אולי אכלת פיטריה בהודו?פלייאוף עליון???שני מאמנים ליצנים וגריה זה הליצן הראשי מחנה מועמדת הראשית לרדת ליגה.
2
ליצןןןןן
(מחנה בנשמה : 11:31 07-09-2016)
ליאור וירון זה מה שמגיע למחנה ? ליצנים ?? סמכנו עליכם שתדאגו לנו למאמן תותח !!! בושה
3
יאלה ה"מחנה" באש ובמים.
(יו"ר חוג אוהדי ה"מחנה".: 12:42 07-09-2016)
אני פונה לכל האוהדים המסורים להיערך לפתיחת העונה עם כוחות חדשים ולדאוג לגייס את כולם נשים וטף ולתת תמיכה לשחקנים במאבקי הליגה שנה טובה ומוצלחת.
4
חחחחחחח בדיחה מספר בדיחה
(הדרדס: 13:43 07-09-2016)
מאמן מצליח ? בדיחה רעה שלא צלחה . תקציב נמוך ? חחחחחחחחחח גריא תתעורר ומהר . חחחחחחחחחחחחחחח
5
כל כותבי הנגד מסתתרים בשמות בדויים, מקללים, מרגישים שאתם "גברים" אבל לרוב אתם אנשים / שחקנים קטנים ומתוסכלים שלא רואים בהם מתאימים או לחילופין קנאה של החוצניקים שמטרתכם "ללכלך" כי זו הדרך היחידה שלכם להוציא את התיסכול שלכם. אז לכולם "המחנה" חשוב מכם.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?