איחוד שכונות בין רמת ישראל לקריית שלום

יוצאים לדרך חדשה עם קריית שלום. שחקני רמת ישראל יוצאים לדרך חדשה עם קריית שלום. שחקני רמת ישראל
פרסום ראשון: שתי הקבוצות משכונות שונות בתל אביב הודיעו ברגע האחרון על איחוד ביניהן. הקבוצה המאוחדת תשחק בליגה ב', שי כהן יאמן והמטרה היא להתברג בפלייאוף העליון. יניב נח: "אני שמח שאנחנו יוצאים לדרך חדשה"

רגע לפני פתיחת עונת המשחקים 2016/17 הגיע איחוד נוסף בליגות הנמוכות בין הפועל רמת ישראל מליגה ב' דרום א' לבין הפועל קריית שלום מליגה ג' מחוז תל אביב.

במהלך כל הקיץ רצו בעלי שתי הקבוצות מהשכונות בתל אביב להתאחד, ורק בשבוע שעבר הגיעו לכדי חתימה רשמית. הקבוצה המאוחדת תשחק בליגה ב' על חשבונה של רמת ישראל ובעליה יהיו יניב נח מרמת ישראל וירון כהן מקריית שלום. האיחוד יקפיא את פעילותה של קריית שלום, וככל הנראה ליגה ג' מחוז תל אביב תהיה מורכבת מ-15 קבוצות.

ראשי שני המועדונים קבעו כי האיחוד יגדיל משמעותית את התקציב ובעקבות כך תוכל להתחרות בחלק העליון של הטבלה. מאמן רמת ישראל בעונה האחרונה שי כהן יאמן את הקבוצה בעונה הקרובה, ושחקנים רבים מקריית שלום יעברו לקבוצה חדשה. רמת ישראל תמשיך להתבסס על עידן ציון, מוחמד שרבוש וניר ביטון בתוספת שחקני קריית שלום כמו בן גורן, שי משיח ועדי שמאי. בנוסף, הקבוצה החדשה צירפה לשורותיה את שוער לזרוס חולון עידן גואטה.

הקבוצה תשחק את משחקיה במגרש בוולפסון ותקציבה יגדל משמעותית. ועדי שתי השכונות הבטיחו כי בעקבות האיחוד יעזרו לקבוצה ויתמכו בה תקציבית. נח אמר לאחר חתימת ההסכם: "אני שמח על האיחוד. מדובר ברצון של שני הצדדים שהגיע לכדי חתימה ואנחנו יוצאים לדרך חדשה. לאחר שנלחמנו שנים בחלק התחתון המטרה כרגע זה להילחם בחלק העליון".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
חחחחחחחחחח
(מוטי חן: 09:31 13-09-2016)
איחדו את כל הפושעים ביחד חחחחחחחח
2
להנהלות כנסו בבקשה
(אוהד מהצפון: 15:54 13-09-2016)
לפי דעתי זה יצליח פעם ראשונה שאני רואה שיש איחוד של שני שכונות למשל שם של שכונה עים עיר זה לא מצליח ושלא יפגעו הקבוצות האלו בהצלחה
3
צוות ההנהלה של רמת ישראל
(אוראלדוידי: 15:02 27-09-2016)
מר יניב נוח עופר ושי כהן אנשים שאין כמותם ! מאחל להם רק הצלחה בית חם !

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?