הנפילה של מרמורק? קובי דג'אני בדרך מחוץ לקבוצה

לא מצליח לחזור לעצמו. דג'אני לא מצליח לחזור לעצמו. דג'אני
אחד משחקני הרכש המשמעותיים שהגיעו הקיץ צפוי לעזוב עוד לפני פתיחת העונה. גורמים במועדון מדברים על פציעה בברך שהחמירה, אחרים טוענים על אכזבה ורצון להיפטר מחוזה העסקתו

קובי דג'אני בדרך החוצה מהפועל מרמורק. שחקן הרכש המשמעותי שהגיע הקיץ, ומי שהיה עד לפני כ-6 שנים אחד הקשרים הטובים בליגת העל, לא שיחק אשתקד במועדון ספורט אשדוד, וגם מתחילת ההכנות במרמורק רץ בעיקר מסביב למגרש.

גורמים בקבוצה מדברים על פציעה טורדנית של השחקן בברכו, אחרים טוענים כי לשחקן כושר לקוי ועל כך שהקבוצה מסתדרת ללא שירותיו של השחקן, ולכן ישנה כוונה להיפטר מחוזה העסקתו הגבוה של השחקן.

איש לא יופתע אם כבר בימים הקרובים תצא הודעה רשמית על שחרורו, יחד עם זאת ייתכן כי ההודעה תצא בעוד מספר ימים וזאת לאחר שבמועדון ישקלו מחדש לאחר פתיחת העונה. גורם במועדון אמר בנושא: "השחקן קיבל הזדמנות מול רמת השרון והיה חלש. בנוסף הוא סוחב פציעה לא פשוטה. למרות זאת במידה ולא ננצח את מחנה יהודה אז כבר אחרי המשחק יהיה לחץ גדול במועדון וייתכן שפתאום ישנו כיוון ויחשבו שאנחנו חייבים ניסיון רב יותר במרכז השדה, וכן לתת הזדמנות נוספת לדג'אני".

בנושא אחר, הערב (ד') תערוך הקבוצה ערב פתיחת העונה בו השתתפו הספונסרים אייל גולן ושינו זוארץ והיו"ר אילן סגל. בערב צפויים ראשי המועדון להודיע על מינויו של השוער עידו לוי לקפטן הקבוצה ועל עידן חג'ג' ומאור חלבי כמחליפיו.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לא נכון
(רחובותי: 05:35 15-09-2016)
קובי דכ'אני היה קשר טוב, אך רחוק מאוד מ"אחד הקשרים הטובים בליגת העל". מאיפה אתם0 מביאים את הקשקושים האלה?
2
היידה מרמורק!!!
(ארדואן מרמרק: 13:13 15-09-2016)
איפה זה מרמורק?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?