תחשבו פעמיים: דימונה פותחת עונה בניצחון גדול

ניצחון גדול לחכיניו של כחילה (איציק כלפי) ניצחון גדול לחכיניו של כחילה (איציק כלפי)
מי האמין? הקבוצה הדרומית שעלתה לליגה א' דרום אירחה היום את בקעת הירדן והשיגה 3 נקודות יקרות אודות לרכש הנפלא שעשתה בקיץ, ינון ברדה. החלוץ כבש צמד באחד האצטדיונים המדוברים בדרום

על פתיחת עונה כזאת אף אחד במ.ס. דימונה לא חלם. המאמן, אהוד כחילה, שהאמין בחניכיו לא ציפה לקבל מתנה בסדר גודל כזה לקראת החג. כ-800 צופים נלהבים חזו בפתיחת המשחק שהחלה בשליטה של בקעת הירדן. מן העבר השני, דימונה ניסתה ללחוץ אך פתחה באופן די מפוזר.

בקבוצה הדרומית עמלו קשה בכדי לעבות את הסגל, כשמירב המאמצים הושקעו כלפי ינון ברדה, שכבר במשחקו הראשון פרע את השטרות. בדקה ה-43 כבשה דימונה את השער הראשון לאחר מבצע גדול של החלוץ חגי יצחק שהעביר מסירת רוחב וינון ברדה דחק מקרוב את הכדור, לפני תום המחצית הראשונה.

משחק בכורה בדימונה
קבוצתו של כחילה לא הורידה את הרגל מהגז גם במחצית השנייה ולא הסתפקה ביתרון הקטן. בדקה ה-52 המשיך חגי יצחק ביכולת המרשימה אך הפעם עשה זאת לבד, כאשר בבעיטה שטוחה לפני קו ה-16 העלה את דימונה ליתרון מוצדק של 0:2.


מאמן בקעת הירדן, נועם שוהם, ניסה להרים את חניכיו אבל השער השלישי במשחק הגיע די מהר ופעם שנייה מרגליו של ינון ברדה. בדקה ה-81 המגן הדרומי אדיר חזות ניסה לכבוש לבדו, אך שוער הבקעה, שגיא בן יצחק, הדף לא טוב. הריבאונד הגיע אל ינון ברדה שחגג צמד כבר במשחק הבכורה שלו.  עמוק בתוך תוספת הזמן זכתה בקעת הירדן בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. בלם הקבוצה עדי מחפוד צימק וחתם את תוצאת המשחק, 1:3 גדול למ.ס. דימונה.

"היה חשוב מאוד להתחיל את העונה ברגל ימין", אמר כובש הצמד ינון ברדה, שהוסיף: "הגיע קהל גדול לדחוף אותנו וזה היה חשוב מאוד עבורנו וגם עבורם לפתוח את העונה עם 3 נקודות. אין לנו עדיין מטרות מדוייקות, אנחנו עדיין בוסר בליגה הזו וכדי להגיע לתוצאות אנחנו חייבים לעבוד קשה שבוע אחר שבוע".




 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ברוך הבאה לליגה א יש צבע ויש כדור רגל תודה לשחקנים ולכחילה
2
בהצלחה בהמשך דימונה
(טל: 22:40 17-09-2016)
צמד בישולים לינון ברדה,אדיר חזות מגן ימני מצוין.
3
מ.ס דימונה
(דוד צרפתי: 23:36 17-09-2016)
משחק מצויין כל הכבוד לשחקנים ניצחון גדול לאהוד כחילה יאלללה דימונה בהצלחה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?