כפר שלם גברה בחוץ על הכח רמת גן

חיים שאבו. פתח ברגל ימין חיים שאבו. פתח ברגל ימין
הקבוצה של חיים שאבו צלחה את משחקה הראשון בליגה א' אחרי 1:2 מול חניכיו של עוזי שמש. אבי חי וליאונרדו אמסיס כבשו

הכח רמת גן של עוזי שמש בסך הכל רוצה לעבור את העונה בשלום. ללא הרבה השקעה נוסף לשחקנים ששוחררו, תנסה הקבוצה הסגולה לרשום עונה חיובית מבחינתה. מן העבר השני בכפר שלם נבנתה קבוצה שתדבר חזק בצמרת העונה. לצד השלד שהיה קיים בשנים האחרונות, הבעלים אביחי יחיא החתים בקבוצה את המאמן חיים שאבו, במה שהגדירו ביציע "ירידה לצורך עליה".

מלבד ההחתמה של שאבו הגיעו מספר שחקנים עם עבר בליגה הלאומית ואף בליגת העל בדמותם של יהודה חוטה, שלום אדרי ואף קרלוס צ׳קאנה, שאמור להצטרף בקרוב. עם כל הכבוד לכל השמות הללו, מעל הכל בולטת ההחתמה של אסי בלדוט, ששוחרר לפני עשרה ימים מבני יהודה והצטרף לכפר שלם על מנת לעזור לקבוצה להשיג את מטרתה העונה.

פתיחת המשחק הייתה שקטה מצד שתי הקבוצות. אחרי לא מעט דקות של גישושים תפסו הבחורים של חיים שאבו יוזמה והתחילו להניע את הכדור יותר לעומק כשהם מחפשים את טימור אביטן בכדורים ארוכים ללא הצלחה. ההזדמנות הראשונה הגיעה בדקה ה-24 כששחקן הכח איבד כדור במרכז המגרש בטענה לעבירה. שחקני כפר שלם המשיכו לשחק וכדור רוחב של צח בללי מצא את אסי בלדוט במרכז הרחבה, זה הקפיץ לעצמו את הכדור אך הבעיטה עלתה גבוה מעל השער.

השער של כפר שלם לא איחר להגיע. בדקה ה-43 כדור עומק נהדר של יובל אשכנזי מצא את אבי חי במצב נוח מול איתי כהן שדי בקלות גילגל מתחת לגוף השוער כדי לקבוע יתרון מוצדק. השיוויון של הכח היה מהיר. ממש לפני השריקה למחצית כדור שהורחק מההגנה, הגיע אל תאמר אטרש שלא התבלבל ובמצב די נוח עקף את דור דוידי וגילגל פנימה, 1:1

במחצית השניה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. שלום אדרי עלה בפתיחת המחצית השניה במקומו של מאור לובין וכל המשחק של כפר שלם עבר דרכו. איתי כהן שוער רמת גן עוד הצליח במספר הזדמנויות לעצור שוב ושוב את שחקני כפר שלם אך בדקה ה-78 הגיע הרגע של שלום אדרי. אחרי שעבר שני שחקנים בקלילות הוכשל די קרוב לדגל הקרן. אדרי לקח בעצמו את הכדור וההגבהה המדויקת מצאה את המחליף לאונרדו אמסיס שגילגל פנימה. 1:2 לכפר שלם.

עד הסיום עוד הספיק אמסיס להחמיץ ממצב קורץ מול כהן והתוצאה נשארה בעינה. עם שריקת הסיום אפשר היה לשמוע את אנחת הרווחה שיצאה מחיים שאבו ומאוהדי כפר שלם. הרבה לחץ השתחרר שם.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
יאללה כפר שלם!
(אוהד: 22:20 19-09-2016)
היה קשה אבל עשינו את זה! כל הכבוד!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?