ניסוי כלים ראשון לרואי חשבון

בחמישי בערב בשעה שמכבי ת"א פגשה את יריבתה בפריס ,"כבשו" את המגרש בקריית שלום שתי קבוצות מליגה ג' מ.ס רואי חשבון ומחניים ת"א למשחק אימון שבו צלחו רואי החשבון את מבחנם הראשון בשלום וסיימו בתוצאה 0-2 את המשחק.

ביום חמישי לעת ערב,ואם לדייק בשעה שמכבי ת"א שיחקה במשחק החוץ מול אולימפיאקוס נפגשו שתי היריבות של ליגה ג - מחוז ת"א למשחק אימון, מעין "ניסוי כלים "ראשוני לקראת העונה.
המשחק אשר נערך בקריית שלום למרות השעה המאוחרת לווה בחום כבד ובלחות בלתי נסבלת, קיץ ישראלי משהו.
קבוצת מחניים הגיעה בסגל כמעט מלא של כ 25 שחקנים לעומת רואי החשבון אשר הגיעו עם סגל מצומצם של 14 שחקנים.
המשחק התנהל ברובו במחצית המגרש של רואי החשבון כאשר מחניים שולטת בכדור ומניעה אותו לרוחב המגרש ומתרגלת תנועה ותפיסת מקום. מחניים הגיעה לאינספור מצבים אך כשלה מול השער ולא הצליחה להכניע את שוערי רו"ח ת"א ,אבי כהן ומשה רובין קוזס אשר חלקו בדקות המשחק. לעומת זאת היה זה דווקא גדי סולומוביץ בלם רואי החשבון אשר עלה להתקפה ומכ 40 מטר מצא את שוער מחניים מחוץ לשערו והצליח לבעוט חזק מרחוק ומדוייק,
אל בין חיבורי הקורות ובכך העלה את המארחים לתוצאת 1-0 מפתיעה לאור המתרחש במגרש.
מחניים המשיכה להחזיק בכדור ולשלוט במרכז המגרש תוך כדי ניסינות כיבוש דרך האגפים והאמצע אך ללא הועיל. במתפרצת נוספת וקטלנית במיוחד מצא עצמו אחד משחקני רו"ח במרחק של כ13 מטר משער מחניים בתוך הרחבה. האחרון העביר הכדור לרגל השמאלית שלו ובעט נפלא אל בין חיבורי הקורות,למרות זינוק נהדר של שוער מחניים לא היה ביכולתו לעצור את השער הנפלא.

גדי סולומוביץ' (במרכז) שער ראשון העונה לרואי החשבון


 לקראת הסיום היה זה שוערה השני של מחניים, גיא קריו ,אשר עצר כדור קשה בזינוק מצויין לפינה השמאלית של השער ובכך מנע את הגדלת היתרון של רואי החשבון מת"א.
עד לסיום המשחק המשיכה מחניים להניע  את הכדור בסבלנות ובעקביות אך לא השכילה לכבוש. בשורות רואי החשבון הצטיין "בנדי "אקס אליצור יפו אשר שיחק את מלוא המשחק כבלם. 


 



תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?