כל אחת והליגה שלה

זר לו נקלע היה למגרש בבאר יעקב היה חושב שמתנהל משחק בין שתי קבוצות צמרת בליגה ב'. לא בגלל הרמה אלא בגלל השמות: יניב אמזל ורפי קזלקופי מצד אחד. יוסי דרווישה ומשה סבג מצד שני. על הנייר אלה בסה"כ מכבי באר יעקב ובני יפו, שאיישו בעונה שעברה את תחתיות המחוזות שלהן אם כי העונה שתיהן חושבות בגדול. בבאר יעקב לא מוכנים לשמוע על כלום חוץ מעלייה, בבני יפו רוצים צמרת עליונה.

עונות של צמרת גבוהה בבאר יעקב התחלפו בעונה שעברה בתחתית ובירידה כואבת לליגה ג'. בבני יפו כבר למודי סבל כשבעונה שעברה ניצלה הקבוצה מירידה רק לאחר ניצחון במבחנים על מחנה יהודה. העונה שתי הקבוצות החליטו לכוון גבוה, כל אחת בליגה שלה. עיקר הדברים אמרים לגבי באר יעקב שם לא מוכנים לשמוע משהו אחר מלבד עלייה. לצורך כך צורפו שי גבאי, יוסי דרווישה ומשה סבג. ע"פ השמועות יש עוד בדרך. על הקווים אמנם רשום אולג לבדב אך מי שמושך בחוטים הוא המנהל המקצועי, איזי חמו שחזר למועדון לאחר שנתיים של ריחוק. וכן, יש לו עדיין את אותו האופנוע. אגב, האגדה אומרת כי כשהיה בשיאו היה חמו קרוב כפסע לשחק במכבי ת"א, אך שיכון המזרח בה שיחק באותן שנים הטילה וטו והוא נותר בליגות הנמוכות.

 

שוער באר יעקב משתעמם בין ההתקפות (צילום: גיא גולדפרב)


מהצד השני פגשנו את האדומים של יפו. גם שם לא שוקטים על השמרים ומכוונים גבוה. אם לא לעלייה לפחות לפלייאוף העליון. יניב אמזל, רפי קזלקופי וליאור אג'ימן (אמזל: "למה אתם תמיד כותבים עליו. יש לו סוכן שתול אצלכם?"...). עוד שם שעלה לאחרונה שם הוא לא פחות מאשר אייל בן עמי מכפר שלם. "לא מתאים לו הסדר החדש שיש בכפר שלם אז 90 אחוז הוא אצלנו", אמר קזלקופי.

 

רפי קזלקופי (מימין) ויניב אמזל ,העונה ביחד בבני יפו  (בועז רביד)


על המגרש המשחק לא התעלה לרמה גבוה בעיקר בשל החום הכבד והעובדה שחלק מהיפואים היו בצום הרמדאן. השער היחיד במשחק הובקע לקראת הסיום כאופק עוז קיבל כדור גובה כשהוא חופשי באגף השמאלי ובבעיטה השכין את הכדור ברשת העליונה של שוער באר יעקב.

אופק עוז ,שחקן חדש בבני יפו העניק לה את שער הנצחון (בועז רביד)


שלוש דקות מאוחר יותר הוחלט לסיים את המשחק ושתי הקבוצות התפנו לאיחולי הצלחה הדדים. בצד נראו חמו ומאמן בני יפו, מומי אלקולומברה מתחבקים זכר לימים הטובים שלהם כעמיתים על המגרש. נוסטלגיה לשמה. נראה אם על הקווים יוכלו השניים לחולל את אותם פלאים כפי שעשו בזמנו על המגרש.

 

מפגש ותיקים איזי חמו (מימין) ומומי אלקולומברה  ,נוסטלגיה לשמה (בועז רביד)

 

דור ההמשך נתנאל נונו (מימין) וגל באוך "חניכי "מומי ממכבי יפו ,נקלטים בבני יפו (בועז רביד)
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
מומי בהצלחה!
(מכבי קביליו יפו: 23:04 22-08-2010)
אתה חלק מהמשפחה!
2
מומי מאמן ענק
(עמית: 02:01 23-08-2010)
בניתה אכלה קבוצה כיף יהיה ליראות את בני יפו העונה בהצלחה........
4
אזורניק זבל
(יפואי בדם: 16:37 23-08-2010)
מה אתה מבין בכלל יאזרוניק טמבל מי אלה אזור החלשים האלה שלושתם שחקנים טובים מאוד בגלל זה חטפתם 4 שנה שעברה יזבל
5
מאמן בדיחה
(אחד שמכיר: 21:30 23-08-2010)
מומי זה מאמן בדיחה ,אין לו מושג מינימלי ,אנטי כדורגל מוחלט..
6
סודות מחדר הלבשה
(אחד שיודע: 10:28 24-08-2010)
אבי דבח ורונן אוליאל בדרך לבאר יעקב. בדוק..........
7
מומי לא מאמן בכלל
(מי זה מומי: 19:33 09-09-2011)
בושה וחרפה, עובד בבנק מקבל קביעות בגלל כדורגל, איכסססס

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?