יש מבשרת לציון

לאחר מספר חודשים של חוסר ודאות יצאה הערב הפועל מבשרת ציון לדרך. המועצה המקומית הזרימה כסף מה שאפשר את החתמתו של המאמן החדש-ישן, אילן שוקרון. 15 שחקנים התייצבו לאימון הבכורה בתוכם רק 4 מהעונה שעברה. למרות הכל, מקווים בקבוצה שם כי מכאן והלאה הדרך תהיה רק למעלה. בינתיים חוב של 65 אלף ₪ לאלעד כהן מונע את רישומה של הקבוצה.

שניות מסיום המשחק עם עירוני נתיבות בעונה שעברה שהוריד רשמית את מבשרת ציון לליגה ב' היה ברור למקורבים לקבוצה כי סיכוייה לשרוד העונה קטנים ביותר. במשך הקיץ כולו המשיכו המכות לנחות על הקבוצה. זה החל בעזיבתו של היו"ר, אלון ליאל ונמשך בעזיבתם של כמעט כל שחקני הסגל. המצב הכלכלי האנוש של הקבוצה איים לפרק אותה סופית אולם אז החליטה המועצה המקומית להזרים 200 אלף שקל ומבשרת חזרה לחיים.
למאמן הוחתם אילן שוקרון שלו זו קדנציה שנייה בקבוצה (הראשונה הייתה לפני 4 עונות בליגה א') ולאחר חבלי לידה רבים נקבעה אסיפת שחקנים ואימון בכורה ליום שישי האחרון.
החום הכבד וחוסר הוודאות שעדיין אופף הביאו לכך שהגיעו רק 7 שחקנים. לא היה טעם לקיים כך אימון אז הוא בוטל ונדחה ליום א' בשעה 18:00. אגב, המגרש המקומי עובר שזרוע (עוד חידוש) ולכן אימון הבכורה התקיים במגרש שליד בית החייל בירושלים.

 

מוטי מנחם (בכחול). בין היחידים שהתייצבו מסגל העונה שעברה (צילום: רונן סגל)


15 שחקנים התייצבו לאימון, רק 5 מהם היו שייכים לסגל הקבוצה בעונה שעברה: מוטי מנחם, אלון אברמוביץ', שימי ברוכיאן, אלון אסרף ויוני אליאב. אליהם הצטרפו כפיר פרץ, השוער חגי ממן שניהם ממעלה אדומים, מושיקו תשרה ששיחק בעבר בקבוצה ובעונה שעברה נראה בקטמון. היתר היו שחקנים צעירים, יוצאי מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים.
בינתיים אף שחקן לא סגר רשמית בקבוצה ועיקר המאמצים מתרכזים כרגע בסיומו של הליך הרישום של הקבוצה המתעכב כרגע בשל חוב של 65 אלף ₪ לאלעד כהן, חוב עוד מימי קטמון העליזים.
בקבוצה הביעו את רצונם לשחק בגביע אך ישובצו רשמית רק עם השלמת הליך הרישום.
"אני אופטימי לגבי ההמשך", אמר שוקרון. "יש מספיק שחקנים טובים שיאפשרו לנו להעמיד קבוצה ראויה".
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
מבשרת
(הגדול מקטמון: 07:30 23-08-2010)
ללא תקומה אמן מושחתים ליאל את בן גיגי
2
החוב הוא של מבשרת
(אני מקטמון: 07:46 23-08-2010)
אחת ולתמיד - החוב לאלעד כהן הוא של מבשרת, שתהעקשה שקטמון תהיה רק נותנת החסות. לקטמון אין שום חוב כלפי מבשרת.
3
אילן מאמן גדול
(משה.: 13:01 23-08-2010)
אילן מאמן ותיק מצליח ומוכשר.שנה שעברה עשה קבוצה מכלום במעלה אדומים וכמעט עלה ליגה.יישר כח
4
שוקרון כישלון
(שרון: 09:54 23-08-2010)
אילן שוקרון פירק את כל הקבוצות אותן אימן עד היום.בכל מקום השאיר אדמה חרוכה,רודף בצע שעדיף לכולם שיתרכז בתחום המזון וילך קיבינימט.
5
הנהלה
(קטמון ותיק: 17:30 23-08-2010)
כל העונה הראשונה עם קטמון העלו בן גיגי ואלון ליאל כי לא משתפים אותם הנה מה קרה בניהול הכושל שלהם הגיע הזמן שתתפרקו נבלות
6
לעורך אתר דאבל פס .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 22:28 23-08-2010)
היום ב 17:00היה משחק אימון בין עירוני נתיבות לבין מכבי קריית גת . תוכלו לדווח באיזו תוצאה נגמר המשחק . אני מקווה שקריית גת תקרעו לנתיבות את הצורה . ובעוד יומיים יש משחק אימון של מכבי מול קריית מלאכי .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?