אוהד בוזגלו: "חטפנו נוקאאוט בפנים"

חטף חמישייה עם קבוצתו לראשונה בקריירה. בוזגלו חטף חמישייה עם קבוצתו לראשונה בקריירה. בוזגלו
אחת התוצאות הבולטות בסיבוב הראשון בגביע מדינה הייתה התבוסה של מכבי יבנה שכבשה חמישייה מול נס ציונה בשחזור של משחק הליגה שנערך ארבעה ימים קודם לכן, שם דווקא ניצחה הקבוצה של אוהד בוזגלו

"חטפנו נוקאאוט בפנים וכרגע אנחנו לפני מבחן גדול לצאת מהמכה הזאת", כך אמר מאמן סקציה נס ציונה אוהד בוזגלו אחרי התבוסה של קבוצתו במסגרת גביע המדינה למכבי יבנה בתוצאה 1:5 למכבי יבנה.

בוזגלו הוסיף: "מבחינתי אני חושב שלא שיחקנו רע והיינו טובים בהרבה דקות, אבל נשברנו אחרי 1:3. אנחנו צריכים לבדוק מה קרה כאן. נעשה את הבדיקה שלנו ונשתפר בהמשך הדרך".

מהצד השני ביבנה מאוד מרוצים מההעפלה לשלב הבא ובעיקר מהיכולת שהציגו השחקנים במשחק. במועדון ציינו כי היכולת הייתה דומה לזו שהייתה במשחק בין הקבוצות בליגה ארבעה ימים קודם לכן, אבל הפעם בניגוד למשחק הליגה, כל ההזדמנויות הסתיימו עם גול ברשת.

מאמן יבנה, שי מאור, אמר בסיום: "אני חושב שגם בליגה היה לנו משחק טוב ולא הגיע לנו להפסיד. בגביע הצגנו משחק טוב גם בהגנה וגם בהתקפה והפנים למשחק הליגה מול כפר סבא. לא רצינו להתחיל את הליגה עם הפסד אבל נקווה לעשות את הנקודות כבר במשחק הקרוב".

יבנה פתחה נהדר את המשחק וכבר בדקה התשיעית עלתה ליתרון מנגיחה של עומרי כהן. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה שרון גורמזנו הכפיל את התוצאה. בתחילת המחצית השנייה נס ציונה חזרה למשחק עם שער ענק של סהר לוי אבל צמד שערים של דניאל טסאו ושער נוסף של אביחי וואדג'ה קבעו את התוצאה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תחטפו עוד הרבה
(אור: 16:11 21-09-2016)
נוקאוטים בעזרת השם
2
לא נעים אבל גם לא נורא
(כתום בנשמה: 18:12 21-09-2016)
אם בתקווה אני מקווה שזה ארוע חד פעמי אז לא קרה כלום יכולים להיות נפילות כמובן שלא מצדיק לקבל חמש אבל בכל זאת סומכים עלייך אוהד שתפיק את הלקח מהמשחק וקדימה עכשיו להתרכז בליגה זה הלחם שלנו הגביע הוא בונוס ותו לא יאללה סקציה הכתום עולה
3
עושים לך פרובוקציות
(מירו: 20:48 21-09-2016)
אוהד רונן זייגרמן מחמם עליך אוהדים
4
בלוף
(אוהד כדורגל: 07:38 22-09-2016)
בוזגלו אתה בלוף מאמן של תקשורת ברבורים וערבובים .גם השנה עם אחד התקציבים הגבוהים בליגה נס ציונה לא תגיע לשום מקום כי יש לה מאמן כושל.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?