חשד: חלוץ כפר כנא, ניר כהן, זייף טופס השאלה

נפתחה חקירה על ידי ההתאחדות לכדורגל. המסמך של אנשי כפר קנא נפתחה חקירה על ידי ההתאחדות לכדורגל. המסמך של אנשי כפר קנא
בלעדי: החלוץ שהתחיל את העונה בצעירי כפר כנא ביקש לעזוב וקיבל טופס השאלה למעלה אדומים. יממה לאחר מכן גילו כי שם הקבוצה שונה וכהן עבר לשפרעם. ההתאחדות פתחה בחקירה

חשיפה: החלוץ ניר כהן חשוד בזיוף טופס השאלה. האחרון פתח את העונה בשורות העולה החדשה, אבל שלשום פנה לראשי המועדון וביקש לעזוב את הקבוצה בגלל בעיות משפחתיות. על פי טענת ראשי כפר כנא, השחקן הגיע עם טופס העברה לבית"ר מעלה אדומים מליגה ב' דרום ב', אך בכפר כנא סירבו לחתום על טופס ההעברה והסכימו לחתום על טופס השאלה בלבד.

השחקן חזר עם טופס ההשאלה שנחתם על ידי אנשי כפר כנא למעלה אדומים. יממה לאחר מכן הופתעו בכפר כנא לגלות כי לפי רישומי ההתאחדות השחקן הושאל להפועל שפרעם מהמחוז הצפוני ולא למעלה אדומים. ראשי כפר כנא זעמו על המהלך ומיד פנו להתאחדות לכדורגל.

במכתב שהגיע ל"דאבל פס" טענו בכפר כנא כי השחקן זייף את המסמך והם מבקשים לבטל את ההשאלה ולהרחיק את השחקן עד להחלטה שתתקבל בהליך משפטי שינקט נגדו. בכפר כנא ביקשו לפעול גם נגד הפועל שפרעם. יו"ר כפר כנא, מאג'ד עואודה, התייחס ואמר: "היה כאן זיוף. השחקן ביקש לקבל טופס השאלה למעלה אדומים ומחק את השם של הקבוצה לשפרעם. זו אכן רמאות".

ניר כהן מסר בתגובה: "לא עשיתי שום דבר לא חוקי. קיבלתי טופס ריק מכפר כנא, משמע אני יכול לעבור לכל קבוצה שאני בוחר. קיבלתי הצעה מהפועל שפרעם והחלטתי לעבור לשם. שוב לא עשיתי שום דבר לא חוקי".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אין כבר טפסים מנייר מזמן
(ש.מור: 13:14 18-03-2018)
ההעברות והשאלות הינן רק בפורטל ההתאחדות.מתחילת העונה וטרום העונה. איך זה שהיה שימוש בטפסים פיזיים שכבר לא קיימים??
2
אין כבר טפסים מנייר מזמן
(ש.מור: 13:14 18-03-2018)
ההעברות והשאלות הינן רק בפורטל ההתאחדות.מתחילת העונה וטרום העונה. איך זה שהיה שימוש בטפסים פיזיים שכבר לא קיימים??

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?