בלדוט: "אנשים הרימו גבה שהגעתי לליגה א', אבל אני שמח על הצעד הזה"

"רוצה לשמוח בסוף העונה". בלדוט
בלעדי: ההחתמה הגדולה ביותר של ליגה א' שייכת ללא ספק להפועל כפר שלם עם הגעתו של הקשר. האחרון, שכבש בשישי האחרון את שערו הראשון העונה מדבר לראשונה: "המאמן שלנו הוא האקס פאקטור"

לאחר הפסד בשבוע שעבר למכבי יבנה, חזרה השבוע הפועל כפר שלם למסלול הניצחונות לאחר 1:4 על מכבי שיכון המזרח. בכפר שלם שמחו השבוע לא רק מהתוצאה, אלא גם מהדרך שהובילה לניצחון וסיפרו כי מדובר באחד המשחקים הטובים של הקבוצה מאז פתיחת העונה.

הישג נוסף שנרשם במשחק מול שיכון המזרח היה השער הראשון של הקשר אסי בלדוט. האחרון, שהגיע הקיץ כרכש המשמעותי ביותר של ליגה א', מתרגל לליגה השלישית. בראיון מיוחד ל"דאבל פס" מספר בלדוט על ההתאקלמות, האקס פאקטור וגם על הרצון לשמוח בקיץ הקרוב עם כפר שלם לאחר העלייה.

היה חשוב לכם לחזור לנצח לאחר הפסד ראשון בשבוע שעבר.
"הייתה לנו מעידה בשבוע שעבר ושיחקנו משחק חלש בלשון המעטה. היה לנו חשוב לבוא ולהראות השבוע כי מדובר במעידה חד פעמית. השבוע גם שיחקנו כדורגל טוב ואנחנו ממשיכים קדימה".

כבשת השבוע גם שער ראשון העונה. זה עדיין מרגש?
"תופתע אבל עדיין מרגש אותי להגיע לכל אימון ולכל משחק. היה לי חשוב לכבוש את השער כי חיכיתי לו הרבה הזמן. מאז פתיחת העונה הגעתי להרבה מצבים והחמצתי והשבוע זה סוף סוף נכנס. אני מקווה להמשיך ולשמח את הקבוצה".

מה אתה מצפה מעצמך העונה?
"אני לא מסתכל על מספרים אלא מצפה מעצמי להנהיג את הקבוצה ולהוביל אותה בזכות הניסיון הרב ולהגיע למטרות. עברתי כל כך הרבה בכדורגל ואני מקווה שהניסיון שלי יבוא לידי ביטוי בהמשך העונה".

איך אתה מתרשם מליגה א' עד כה?
"מדובר בליגה לא פשוטה. אני מתרגל אליה ואני רואה שיש משחקים לא קלים. אני מאמין שיש עוד מה ללמוד ועוד משחק או שניים כבר אדע יותר".

העונה מדברים בליגה על משולש שכולל אותכם, את מרמורק ואת כפר קאסם. מה אמור להביא לכם את העלייה?
"אני חושב שיש מספר קבוצות בעלות תקציב אפילו יותר גבוה משלנו. כפר שלם בנתה העונה קבוצה איכותית עם תקציב הכי גבוה אי פעם. יש לנו שחקנים מצוינים והאקס פאקטור שלנו זה המאמן שהוא ברמה של ליגת העל. אני מאמין שנהיה למעלה צמודים עד הסוף והלוואי ונסיים ראשונים".

מספר ימים לפני שחתמת בכפר שלם הודעת על פרישה וחזרת בך. מה קרה שם?
"כמו שכולם יודעים לא רציתי לפרוש מלכתחילה אבל לא היו לי הרבה ברירות. כאשר ישבתי עם אנשי הכפר והבנתי שאני יכול לשלב בין תפקידי כעוזר מאמן לבין היותי שחקן הסכמתי. אני שמח להינות במקום בו גדלתי וכילד הייתי הולך למגרש הישן של כפר שלם ורואה משחקים. אני רוצה להמשיך ולהינות כפי שאני נהנה עד עכשיו".

מה זה אומר שגם בעונה הבאה נראה אותך על כר הדשא או תפרוש?
"יש עוד הרבה זמן לחשוב על העונה הבאה ואני לא רוצה לצאת בהצהרות. אני מאוד נהנה כאן ויש כאן חבורה מדהימה בהנהלה, בצוות המקצועי ובשחקנים. הרבה אנשים הרימו גבה שחתמתי בליגה א' אבל אני שמח שעשיתי את הצעד הזה".

פחות מעלייה תהיה אכזבה?
"אני שומע את הדיבורים האלה מחוץ למגרש אבל אנחנו בכלל לא מסתכלים על זה. אנחנו רוצים לשחק טוב ולהתקדם משבוע לשבוע ובסוף העונה נשמח ב"ה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
משכורת כמו אצל אלדד פרי לא בושש לשחק בליגה א׳. זהבי נסע לפקינג סין בשביל כסף. אשכרה עזב את העולם המערבי בשביל לשעשע מלוכסנים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?