מרמורק פתחה פער בפסגה, הטריו הצפוני המשיך לנצח

לא עוצרים. שחקני מרמורק (יוסי סוריק) לא עוצרים. שחקני מרמורק (יוסי סוריק)
הקבוצה של ארז בנודיס ניצלה מעידות של כפר קאסם וכפר שלם, איכסל הפכה פיגור מוקדם בדרך לניצחון, חדרה ו"רובי שפירא" השיגו גם הן את 3 הנקודות

משחקי המחזור ה-5 בליגה א' הסתיימו להם כשהכותרת הגדולה במחוז הדרומי הגיעה מכיוונה של הפועל מרמורק שהצליחה לפתוח לראשונה פער של 2 נקודות בפסגה, וניצלה מעידות של כפר שלם שרשמה הפסד מפתיע ותיקו של כפר קאסם מול בני יפו אורתודוכסים. בצפון, הטריו הצפוני שכולל את איכסל, חדרה ו"רובי שפירא", השיג ניצחונות בדרך לשמור על הסטטוס קוו בצמרת.

ליגה א' דרום
הפועל בקעת הירדן - עירוני קריית גת 0:5
ניצחון ענק לקבוצה של נועם שוהם שרשמה 9 שערים בשבוע אחד. עם כל הכבוד להישג של הבקעה, סיפור המשחק מגיע מכיוונה של היורדת מהליגה הלאומית. קריית גת הגיעה לא מוכנה לליגה ושילמה בצרורות. מי ששילם את המחיר הוא אייל שדה, מאמן קריית גת, שהתפטר מיד לאחר סיום המשחק.

הפועל הוד השרון - הפועל כפר שלם 0:2
הישג ענק לדודו חלף ולקבוצתו הוד השרון. הקבוצה הצליחה להפתיע את הסגל הנוצץ של חיים שאבו ולקחת את כל 3 הנקודות. כפר שלם רשמה כבר את ההפסד השני שלה אחרי 5 משחקים. אין ספק שעד עתה היא הכישלון הגדול של ליגה א', ודווקא לאחר ימי הסליחות צריכים ראשי המועדון וגם המאמן חיים שאבו לעשות חשבון נפש ולחשוב על זעזוע רציני בקבוצה.

מ.ס. דימונה - הסקציה נס ציונה 0:0
אכזבה קשה לשתי הקבוצות. דימונה רצתה להמשיך את רצף הניצחונות המדהים בבית שלה, אבל לא עשתה זאת. מנגד, נס ציונה רצתה ויכלה לנצח את המשחק, אבל סהר לוי החמיץ פנדל, מה שהוביל לתיקו מאופס בין השתיים.

דלה ימפולסקי וערן סוויסה (איציק כלפי)
מ.ס. שיכון המזרח - הפועל מרמורק 3:1
זה היה משחק קצוות לכל דבר. מרמורק אמנם שיחקה בהילוך שלישי, אבל לא צריך יותר מזה מול הקבוצה החלשה של מאיר סומך שנמצאת בדרך הבטוחה לליגה ב'. בשיכון לא מתכוונים לעשות שינויים בשלב הזה ומאמינים בסומך שידע להוציא את הקבוצה מהבוץ. בנודיס, שינו זוארץ ואייל גולן יוצאים שמחים לא רק משלוש הנקודות, אלא גם מפתיחת הפער של שתי הנקודות בפסגה.

שלושת הכובשים לזכות מרמורק (יוסי סוריק)
מכבי 'קביליו' יפו - בית"ר כפר סבא 0:2
ניצחון חשוב לאורי קרגולה שהצליח להוציא את הקבוצה שלו מהמשבר. במהלך השבועיים האחרונים החליטו ביפו לבצע שינוי ולתת במה לשחקנים הצעירים וביניהם סאן טוריאל שכבש את השער הראשון לקבוצתו. רפי סגל כבש במחצית השנייה וקבע את תוצאת המשחק. מהצד השני כפר סבא רוצה פלייאוף עליון ואם היא לא תתעשת היא תמצא את עצמה לצדם של שיכון המזרח ובני יפו.

הפועל אזור - הפועל מחנה יהודה 3:1
יוסי חכים ממשיך להוכיח כי מדובר בלוזר של ממש. קבוצתו של האחרון, שלבסוף נשאר ולא הודעה בכישלון הקיץ, ממשיכה להראות לו כי עמו אין עתיד לקבוצה שרשמה הפסד ביתי נוסף. מהצד השני, מחמאות לצמד המאמנים של מחנה יהודה שחטפו הרבה ביקורת בשבוע שעבר והיום הצליחו לחזור עם שלוש נקודות חשובות.

מכבי יבנה - הכח עמידר רמת גן 0:2
לאחר תבוסה קשה מול מרמורק בשבוע שעבר ושבוע לא פשוט, הצליחו אנשי מכבי יבנה לחזור לעצמם עם ניצחון ביתי חשוב על הכח רמת גן. לאחר 80 דקות מאופסות היו אלא עומרי כהן ומשה אביטן שהביאו לחיוך בפניו של שי מאור.

מ.ס. כפר קאסם - בני יפו אורתודוכסים 0:0
כישלון ואכזבה קשה מכפר קאסם. הקבוצה של חיים סירוטקין לא הצליחה לנצח בבית את בני יפו והקבוצות נפרדו בתיקו מאופס. במהלך כל השבוע השתחצנו חלק משחקני כפר קאסם והמאמן חיים סירוטקין לגבי הפרש השערים בסיום המשחק, כאשר בתום 90 דקות כפר קאסם אכלה אותה בענק. אחרי 5 מחזורים איבדה קבוצתו של סירוטקין נקודות ונכנסת למשבר שיהיה מבחן גדול עבור המאמן.

תצוגת נפל. חיים סירוטקין
ליגה א' צפון
הפועל אסי גלבוע - מכבי דליית אל כרמל 4:3
הפסד מביך ומביש נוסף לאסי גלבוע. הפעם הקבוצה הפסידה בביתה למכבי דליית אל כרמל. בדומה לקריית גת, גם אנשי גלבוע זעזעו את המערכת כשהחליטו על פרידה מהמאמן איתן טייב. גלבוע שבנתה סגל שחקנים לפליאוף העליון הייתה חלשה והתוצאה מעט משקרת כאשר דלייה הייתה צריכה לנצח את המשחק הזה בהפרש גבוה יותר.

מ.ס. טירה - מכבי קריית אתא 0:3
בדומה לאסי גלבוע, גם בקריית אתא חשבו כי בנו את אחת הקבוצות הטובות בליגה, אך בפועל לא דובים ולא יער. בושה וחרפה לכל ההנהלה ששנה אחרי שנה רושם כישלון ניהולי וארגוני נוסף. מהצד השני מחמאות למוחמד סמארה וקבוצתו שממשיכים להוכיח כי הבית שלהם הוא מבצר לכל דבר.

מכבי צור שלום - הפועל איכסל 4:2
עוד משחק נהדר לקבוצה של איימן חלאיילה שממשיכה להוכיח את גדולתה, גם אם לא מדובר במשחק הגדול של הקבוצה. שלושער של אבי מלכה הספיק לאיכסל בכדי לנצח ולשמור על המקום הראשון בטבלה. מהצד השני, צור שלום ממשיכה להיות קבוצת תחתית טיפוסית וככל הנראה תילחם העונה במאבקי ההישרדות.

בלתי נגמר. אבי מלכה (אבי רביבו)
הפועל מגדל העמק - הפועל הרצליה 1:1
עוד קבוצה שרושמת שבת מבישה היא הפועל הרצליה. הגיע הזמן שהמאמן עופר טלקר ישמור על כבוד עצמי ויפנה לממוניו ויבקש להתפטר. בהרצליה חשבו כי טלקר יוביל את הקבוצה לליגה הלאומית, אבל עד עתה הוא רק מתרחק מהצמרת הגבוהה וגם המקום בפלייאוף העליון לא כזה קרוב. מגדל העמק לעומת זאת יכולה להיות מרוצה מנקודה חשובה.

הרצליה עם עוד תצוגה רעה (מיכאל מלכין)
הפועל בית שאן - עירוני טבריה 0:0
משחק חלש של שתי הקבוצות שמוכיחות כי המקום בצמרת הגבוהה לא שייך לאף אחת מהן. במהלך כל השבוע התעסקו זוהר יצחק מטבריה ומוריס אוזן מבית שאן בכל הקשור מחוץ לכר הדשא, וכנראה ששכחו שיש להם משחק. בית שאן הוכיחה היום כי היא לא מספיק טובה להילחם על עלייה ואילו טבריה הוכיחה שפלייאוף עליון זה מקסימום בשבילה.

אלמוג אוחיון וגל מלכה במאבק על הכדור (קובי פורטל)
הפועל "רובי שפירא" חיפה - מ.ס. כרמיאל/צפת 0:1
הפועל "רובי שפירא" חיפה לא הרשימה ואפילו אכזבה את הקהל המקומי בתצוגת נפל, אבל ידעה להוציא את מלוא שלוש הנקודות ולהישאר צמודה בצמרת הגבוהה לאיכסל. שלומי בן עשור היה זה שעזר, שוב, לקבוצה לנצח את המשחק.

הפועל חדרה - הפועל כפר כנא 0:2
הפועל חדרה ממשיכה ברצף המרשים שלה. קבוצתו של מומו ניסטל הצליחה לשמור על מאזן זהה לשתי הראשונות, הפועל איכסל והפועל "רובי שפירא" חיפה. מהצד השני, כפר כנא ממשיכה להיות בשר תותחים מול קבוצות צמרת בליגה.

שחקני חדרה בסיום המשחק (שלומי גבאי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כפר קאסם לוקחת אליפות
(עברי: 17:53 14-10-2016)
מדקה 3 10 שחקנים נגד בונקר של בני יפו ..חיים סירוטקין מאמן הכי טוב בליגה ואיתו נעלה ליגה
2
רק במזל לא נגמר בתיקו או הפסד. העיקר הנקודות.
3
מרמורק!!!
(דודי: 18:32 14-10-2016)
כרגע הקבוצה קורעת את הליגה ובהילוך 2 בקושי. לא יודע מה יהיה בהמשך אבל אין ספק שמרמורק מועמדת הכי רצינית לעלייה.
4
חשבון נפש אחרי כיפור כנראה עזר
(יו"ר חוג אוהדי ה"מחנה": 19:13 14-10-2016)
לאחר הביקורת על תצוגת הנפל של שחקני המחנה במחזורי פתיחת העונה , במשחק חוץ מול אזור חזרו עם שלש נקודות ,מראה שהקבוצה עברה שינוי חיובי ואני מעריך שהבאתם כבוד למועדון ,והאוהדים יכולים ללכת בראש זקוף ,חג שמח !למאמנים ,לשחקנים ,להנהלה ולאוהדים המסורים.
5
דימונה נס ציונה
(אלי: 19:44 14-10-2016)
0 0 שני פנדלים מוחמצים ודימונה ב10 שחקנים בקיצור משחק בנוני של הקבוצות
6
איזה תחת סירוטקין
(אלי: 19:49 14-10-2016)
מזל גדול לכפר שיפו חיפשו נקודה חבל יפו שיחקו יותר טוב מהכפר בהצלחה יפו
7
הוד השרון אימפריה
(אחד שהיה היום במשחק: 21:18 14-10-2016)
דודו חלף מאמן ענק הכין את הקבוצה מעולה עם עבודה טקטית מעולה הוד השרון השנה תיאבק בצמרת!!!!
8
קבוצה שלנו לו טוב
(אחמד: 22:37 14-10-2016)
להביא 2 חלוצים דכוף
9
פרדי תרפתי הבייתה
(אייל: 22:47 14-10-2016)
אם יש לך כבוד לך הבייתה פרדי לפני שמקסים מעיף לך את הראש בושה וחרפה איך שהקבוצה ניראת ואתה מספר סיפורים אין לך מושג לך הבייתה!!
10
בושה של כדורגל
(מחנה לעד: 22:50 14-10-2016)
מחנה יהודה למרות הניצחון ניראים רע מאוד המזל שלנו שאזור לא באו למישחק אין שיטה אין יכולת וכל שחקן במחנה עושה מה שהוא רוצה גריה תיתעורר מהר הניצחון הזה זה שקר
11
חיים שאבו מה זה??
(עדי: 22:53 14-10-2016)
כפר שלם עם סגל של ליגה לאומית ניראים פח אשפה הוד השרון עם תקציב 0 עשו לנו קירקס
12
איפה ללו?!?! איפה ללו?!?!
(בוסקילה: 00:01 15-10-2016)
מכבי צור שלום קבוצה חלשה עם יושב ראש שחצן ומאמן חסר מושג שחקנים בלי נשמה בדרך לירידה בטוחה
13
10 צודק
(רק המחנה: 00:26 15-10-2016)
אני עד עכשיו לא מבין איך ניצחנו. ובנוסף, המגן השמאלי - צור, מחילה ממך, אבל אין לך מקום בהרכב. גם במשחק שאזור לא עשו כלום הורגשה החגיגה על הצד השמאלי, וזה כבר מתחילת העונה. איך אנדרי לא רואה את זה, אין לי מושג. אולי הוא מתחפש למאמן.
14
חייבים שוער
(אזוריה: 07:51 15-10-2016)
ורצוי שוער שיודע להתמודד עם תחתית כי שם השנה נהיה לצערי
15
קישור הגנתי
(צור שלום: 16:32 15-10-2016)
פרוזדור מהאמצע ל16 ,גולים קלים מידי,התפה אתמול טובה,המון מצבים,ביש מזל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?