מומו ניסטל: "משחק פושר שלנו, אבל אני שמח על הניצחון"

מומו ניסטל יחד עם שחקניו (וואסים מוואסי) מומו ניסטל יחד עם שחקניו (וואסים מוואסי)
הפועל חדרה ממשיכה במרוץ הצמוד עם הפועל איכסל ו"רובי שפירא" לאחר שניצחה את כפר כנא בביתה 0:2. המארחים אמנם לא הרשימו אבל הוכיחו אופי בעזרתו האדיבה של אסי גומה

לגלריית התמונות המלאה לחצו כאן!

כמו במשחק הביתי האחרון מול מ.ס. כרמיאל/צפת, גם אתמול (שישי) הצליחה חדרה לקחת 3 נקודות למרות שלא הרשימה, הפעם מול הפועל כפר כנא, ובזכות הניצחון שמרה על מאזן זהה למוליכה הפועל איכסל ולסגניתה "רובי שפירא", ולמעשה ממשיכה להוכיח כי העונה היא רוצה לרוץ הכי גבוה שאפשר ולהילחם על העלייה מהמקום הראשון.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של המקומיים, אך שחקני חדרה לא הצליחו להגיע ליותר מדי הזדמנויות עד לדקה ה-30, אז הגיע האס הגדול של קבוצה, אסי גומה, שעשה זאת שוב, לא התבלבל והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1.

אסי גומה בועט (וואסים מוואסי)
וחוגג עם החבר'ה (ווואסים מוואסי)
גם לאחר השער הגיעה חדרה למספר הזדמנויות, אבל התוצאה נשארה בעינה עד להפסקה. בתחילת המחצית השנייה השליטה עברה לאורחים מכפר כנא שהגיעו למספר מצבים, אך בזכות משחק נהדר של השוער, יניב טבנצ'יק, שער השיוויון לא נכבש.

שוערה של חדרה בפעולה (וואסים מוואסי)
בדקה ה-60, חדרה יצאה למתפרצת קטלנית שהסתיימה עם השער השני של סהר אזולאי, שלמעשה חתם את תוצאת הסיום וביסס את מיקומה של הקבוצה בצמרת.

אזולאי בועט (וואסים מוואסי)
ורץ לחגוג (וואסים מוואסי)
בחדרה התאכזבו בסיום מיכולת השחקנים, אבל שמחו כי למרות היכולת החלשה היא יצאה מהמשחק עם מלוא הנקודות. "בעוד שבועיים מצפה לנו משחק בית מול הפועל איכסל, ויכולת כזאת בטח לא תספיק", אמרו במועדון והוסיפו: "אבל טוב לבצע שינויים ותיקונים תוך כדי ניצחונות".

ויטלי גנון (וואסים מוואסי)
מאמן הקבוצה, מומו ניסטל, אמר בסיום: "משחק פושר שלנו כנראה עייפות מצטברת למרות הכול שלטנו במשחק באופן ברור. פתיחת המחצית השנייה הייתה בשליטה של כפר כנא והשיוויון היה באוויר, אבל השוער שלנו לקח שני גולים והתקפה ראשונה שלנו הסתיימה בשער. אחר כך שלטנו והיינו צריכים להגדיל את התוצאה. אני חייב לציין את אליאס זאנה שהיה הכי טוב על המגרש ועשה מה שהוא רוצה". חדרה תצא בשבוע הבא למשחק חוץ מול מכבי דליית אל כרמל ואילו לכפר כנא מחכה דרבי מסקרן.

מומו ניסטל (וואסים מוואסי)צריך לחשוב טוב לקראת ההמשך. פאיד חסון מאמן כפר כנא (וואסים מוואסי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאללה מומו
(אביהו: 13:41 18-10-2016)
היה יכול בכיף לעבוד בליגת העל ואפילו קיבל הצעה מאשדוד אבל אין הוא אולגאי בנשמה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?