עודד קוטר: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אך הגיע לנו לנצח"

עודד קוטר (וויסאם גוטאני) עודד קוטר (וויסאם גוטאני)
לאחר התיקו בשבוע שעבר, "רובי שפירא" חזרה לנצח, הפעם את מ.ס. כרמיאל/צפת 0:1 משער נוסף של שלומי בן עשור. צביקה דונט , מאמן האורחת: "חוסר ניסיון, זה מה שיש"

לעיני כ-450 צופים באצטדיון העירוני בקריית אתא, אירחה קבוצת האוהדים הפועל "רובי שפירא" חיפה את מ.ס. כרמיאל/צפת אותה ניצחה בתוצאה 0:1 משער של שלומי בן עשור שכבש את ה-5 שלו העונה.

מבחינת כדורגל, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. המחצית הראשונה הייתה בשליטה מלאה של המקומיים שהגיעו לכמה הזדמנויות, אך נתקלו ביכולת מצוינת של השוער הצעיר מתן זלמנוביץ' שנתן הצגה והיה למצטיין במגרש עם כמה הצלות מרהיבות.

המחצית השנייה החלה עם לחץ אדיר מכיוונה של "רובי שפירא", אשר הניב בסופו של דבר את השער המיוחל (ספק נבדל), שער ניצחון שהעניק 3 נקודות יקרות לקבוצת האוהדין במאבק בצמרת.

שלומ בן עשור. עשה זאת שוב (עמותת עיר הפועלים)
מאמנה של הפועל "רובי שפירא" חיפה, עודד קוטר, אמר: "המשחק היה בשליטה שלנו, אך לא התעלה לרמה גבוהה. הגיע לנו לנצח. מצפה שניראה הרבה יותר טוב, אני מרוצה מהניצחון".

שוער הקבוצה, שלומי איטח, אשר ספג העונה רק שער אחד ב-5 משחקים, הוסיף: "היה משחק ברמה מאוד נמוכה, קצב איטי מאוד, היינו צריכים לגמור את זה כבר במחצית הראשונה. כמעט ולא הייתה לי עבודה".

מנגד, מאמנה של כרמיאל/צפת, צביקה דונט, אשר ניהל את המשחק בצורה טובה יצא מאוכזב בסיום: "עשינו הגנה טובה, מחצית שנייה היינו יותר טובים. יש פה 7-8 שחקנים שפעם ראשונה משחקים בליגה א', חוסר ניסיון של שחקנים, אף פעם אני לא מרוצה, הלוואי ונתחזק עם כמה שחקנים, אבל זה מה שיש".

צביקה דונט (וויסאם גוטאני)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יתר לחץ בהתקפה
(אפי: 10:04 17-10-2016)
קשה יהיה להתבסס על אחד אפס חובה שההתקפה תהייה סופר יעילה
2
קיצי תותח
(ירון מהמזנון: 10:51 17-10-2016)
הופך סמרטוטים לוילונות תצוגה.
3
מה נסגר?כרמיאל\צפת
(כרמיאלי מתוסכל: 09:44 18-10-2016)
קבוצה אנמית חלשה מאוד צריך חיזוק ומהר וכנראה עוד משקיעים בנוסף לציון שעושה עבודה מעולה במגבלות שנוצרו לטובת העיר נקווה שלא ירדו לליגה ב כי זה בהחלט תסריט אפשרי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?