חי חמו: "הרגשתי שעופר טלקר לא מעריך אותי מספיק. שלוקחים מישהו מובן מאליו צריך לקום וללכת"

דור חי חמו (לירן דורף) דור חי חמו (לירן דורף)
קשר הפועל הרצליה החליט בצעד משמעותי לעזוב את המועדון בו שיחק בשנים האחרונות ולחתום בהפועל חדרה: "מוכן לאתגר חדש ומטרה חדשה"

דור חי חמו, קשרה של הפועל הרצליה בשנים האחרונות, עזב את המועדון בתחילת השבוע והצטרף להפועל חדרה. השחקן היה אחד מהבולטים בתקופת ההכנה של הקבוצה מהשרון. חי חמו כבש לא מעט שערים והוכיח את עצמו לאורך כל הקיץ, גם בליגה הצליח לכבוש שער אחד. במשחק האחרון מול הפועל מגדל העמק החליט עופר טלקר, מאמן הקבוצה, שלא לשתף את הקשר, מה שלמעשה הוביל למהלך של חי חמו.

"אם אני בכושר אחד הטובים בקבוצה ובכל משחק שפתחתי הייתי טוב, לא יכול להיות שבשבת האחרונה לא שיחקתי דקה", כך פתח את דבריו הקשר והוסיף: "אין לזה סיבה מוצדקת וזה בסדר שלא פתחתי, יש שיקולים למאמן ואני לא נכנס לזה, אבל לא לתת לי דקה? זה היה קו אדום מבחינתי. הרגשתי שהוא לא מעריך אותי מספיק. לא הלכתי בכעס, הפועל הרצליה תמיד תהיה חלק ממני ואלי ג'מיל הוא כמו אבא שני שלי. אני חושב שעופר מאמן מצוין, אבל לפעמים דברים לא מסתדרים וזה קורה".

על ההרגשה לשחק בקבוצה אחרת אמר: "זה מוזר. הרצליה זה הבית שלי ותמיד והמקום הזה תמיד יהיה הבית שלי, אבל יש לי בית חדש עכשיו ואני מוכן לאתגר חדש ומטרה חדשה - לעלות ליגה עם הפועל חדרה בעזרת השם".

לשאלה האם הוא כועס על אנשי הרצליה אמר: "לא כועס ולא מאוכזב. אני לא מצפה לכלום מאנשים, לא שיילחמו עליי שאשאר ולא שיילחמו עלי שאלך. שלוקחים מישהו כמובן מאליו, כמו עם החברה שהיא לוקחת אותך כמובן מאליו, אתה צריך לקום וללכת, וגם פה הגיע הזמן לעזוב ולהמשיך לדרך חדשה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בהצלחה
(החבר מהרצליה: 07:19 20-10-2016)
דור אתה שחקן גדול ולא מגיע להפועל הרצליה ולמסריחים שעומדים בראשה שחקן נשמה כמוך,עשית צעד נבון וטוב שברחת מהמועדון הרקוב הזה ומהנוכלים שמנהלים אותו.מעכשיו אני אוהד של הפועל חדרה
2
במישחק נגדנו היה מצוין
(חדרתי: 13:14 20-10-2016)
יצא לאחר שכבש הרצליה נחלשו פלאים וחדרה בעשרה שחקנים הצליחה להשוות לדעתי רכש מצוין שישדרג את הקבוצה
3
כל שחקן שעוזב איזה קבוצה חדרה ישר קופצים
4
mishelal@hotufi.net
(מישל: 14:38 20-10-2016)
דור אתה צחקן גדול והרצליה עשו טעות גדולה לשחרר אותך ......בכל אופן בהצלחה בהמשך הדרך
5
עד שיש שחקן בית
(הרצלייני: 17:13 20-10-2016)
כאלה מטוטמטים כל מי שנמצא בהרצליה עד שיש שחקן בית שחקן נשמה נותנים לו ללכת. ככה לא נגיע לכום בחיים. בתור אחד ואלי היחיד שהולך לכל המשחקים לא שווה לראות אתכם. פשוט גועל נפש
6
איכס
(התרנגול: 05:23 21-10-2016)
חחחחחחח...מגעילים....חחחחח...חארות....ליגה ב הלוואי......
7
שחקן נשמה
(המעריץ האלמוני קלו קלו : 22:35 21-10-2016)
בהצלחה בדרכך החדשה כל מי שלא מעריך צריך כבל מאריך שאפו על הגול היום .
8
בזבוז של הארנונה שאנו משלמים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?