דודו חלף: "הגיע הזמן שמרמורק יאבדו נקודות"

בדרך לאבד נקודות? ארז בנודיס מאמן מרמורק בדרך לאבד נקודות? ארז בנודיס מאמן מרמורק
הקבוצה המפתיעה של המחוז הדרומי עד כה, הוד השרון, תתארח אצל מוליכת הטבלה כשמאמנה של האורחת רוצה לחזור עם נקודות

אחד המשחקים המעניינים במסגרת המחזור ה-6 בליגה א' דרום יתקיים במרמורק, כשהמוליכה תארח את הוד השרון הקבוצה המפתיעה עד כה שממוקמת במקום ה-5 בטבלה. קבוצתו של דודו חלף מגיעה למשחק במרמורק בתנופה אחרי ניצחון 0:2 מרשים על הפועל כפר שלם היומרנית.

מאמן הקבוצה לא נשאר אדיש ליכולת של חניכיו במחזורים הראשונים: "הקבוצה התחברה יפה מאוד. מפתיעה ומרגשת אותי הפתיחה שלנו. ניצחנו משחקים שעל הנייר לא היינו אמורים לנצח".

מקום חמישי. ציפיות גבוהות?
"הורדנו את הקבוצה לקרקע. אנחנו אוגרים נקודות לימים קשים, ולא כקלישאה. מכוונים יותר לאמצע טבלה, אבל אם נראה בדצמבר שאנחנו ממוקמים בטבלה פחות או יותר כמו היום, נכניס את היד לכיס ונחזק. התקפה וקישור אחורי אלו העמדות שאשמח לחזק".

חותם עכשיו על תיקו מול מרמורק?
"ממש לא, אני רוצה לנצח, הם בלחץ יותר גדול. אם אנחנו נפסיד לא יקרה כלום. אנחנו מגיעים כמו לכל משחק בשביל לנצח.
מקווה שיתפתח המשחק כמו מול כפר שלם, שם עמדנו מצוין ויצאנו למתפרצות קטלניות. עד עכשיו כפר קאסם וכפר שלם הפסידו נקודות, הגיע הזמן של מרמורק לאבד נקודות".

עידן סרור עם חמישה שערים, אתה מופתע מהיכולת שלו?
"מהרגע שעידן הגיע הוא התאקלם מצוין חברתית ומקצועית. בכל משחק הוא מוכיח שההשקעה עליו השתלמה.
אני נותן לו שקט וחופש יצירתי על המגרש, מה שלא היה לו כ"כ בבני אילת. אני שם על עידן ויוני שגיב את רב האחריות במגרש. יש לי ציפייה שפיני מתנה ייתן את התפוקה שלו, הוא משקיע מאוד באימונים, והגיע הזמן שלו".

חושש שיחטפו לכם אותו?
"אני יכול לספר לך שהייתה קבוצה בלאומית שמאוד רצתה את עידן, ובנוסף עוד 2 קבוצות מליגה א'. עידן נשאר אצלנו סופית אפילו לעוד שנתיים מבחינתי".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כדורגל הוד השרון לא משחקים
(מרמורקי: 18:39 21-10-2016)
מעבירים זמן נופלים על הדשא מכסחים אבל לא בשביל זה אתם קבוצת כדורגל. המהות של הכדורגל זה להנות את הקהל שלכם של היריב ובעיקר את עצמכם. אתם הקבוצה הכי מגעילה שראיתי בשנים האחרונות בליגה א' .
2
למגיב מספר 1
(הוד השרון: 19:45 21-10-2016)
יכול להיות שאתה צודק אבל זה היה משחק חשוב לשתי הקבוצות זה היה משחק אגרסיבי מההתחלה זה מסוג המשחקים שצריך בהם טיפה אגרסיביות ופחות כבוד אם לא מתייחסים למשחק הזה הוד השרון קבוצה מעולה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?