ליגות ב' ו-ג' - סיכום סופ"ש

בית בית"ר ר"ג נגד שמשון ת"א (אלי שמואלי)
הפועל אום אל פאחם כבר עם חמש מחמש, נורדיה נעצרה ובית שמש ממשיכה להפסיד. בליגה ג': א.ס. אשדוד ממשיכה להפציץ, בת"א שלוש קבוצות מושלמות ובשומרון עוספיא מאכזבת

הליגות הנמוכות סיימו (כמעט) עוד מחזור משחקים ובליגה ב' צפון א' שער של מוחמד בשתוי כבר בדקה השנייה סידר להפועל בועיינה ניצחון 0:1 על סקציה מעלות שממשיכה לשקוע במקום האחרון. בועיינה סיימה את המשחק עם עשרה שחקנים לאחר שמחמוד חמודה הורחק. הפועל שפרעם טיפסה למקום השני לאחר שגברה בקרב צמרת 0:1 על עירוני בני כאבול שספגה הפסד ראשון. ניר כהן כבש את השער היחיד במשחק. בני מג'דל כרום איבדה נקודות בצמרת לאחר 1:0 בחוץ לבני סמיע שאף עברה אותה בטבלה. בית"ר חיפה כבר הייתה בפיגור של שני שערים מול הפועל כאוכב מהתחתית, אך פנדל של אלון חן בדקה ה-75 ושער של אושר איזנקוט בדקה ה-90 חילצו נקודה יקרה. בית"ר נהריה ואחי עכו ממשיכות לגמגם מפתיחת העונה וסיימו ביניהן בתיקו 1:1. גם אחוה עראבה ובני נחף לא ממש פוגעות בינתיים וסיימו ביניהן ב-1:1 משלהן. הפועל קריית ים מתחילה לאבד גובה לאחר 2:0 ביתי מול צעירי שפרעם שמצידה התקרבה לעבר מרכז הטבלה. מ.ס. ג'וליס השיגה ניצחון שני כשניצחה 0:1 את כפר מנדא.

בצפון ב'
ממשיכה הפועל א.א.פאחם לשמור על מאזן מושלם לאחר 0:4 קליל בחוץ על הפועל דלית אח כרמל. מיזר זועבי כבש צמד. דרמה גדולה הייתה במגרש אבי רן בחיפה, שם מוחמד כבהא מכפר קרע כבש שער ניצחון בדקה ה-85, השלים צמד וסידר לקבוצתו 2:3 דרמטי על טירת הכרמל. מכבי א.א. פאחם חוזרת לעבר הצמרת לאחר שרשמה ניצחון שני ברציפות, 1:2 על הפועל בני זלפה ונצמדה אליה בטבלה. הפועל רמות מנשה כבר עם ניצחון שני ברציפות, הפעם 1:2 בבית על מכבי יפיע, שסיימה עם עשרה שחקנים לאחר הרחקתו של מוחמד סאלח. מכבי עין מאהל השיגה נקודות ראשונות העונה, כשגברה בחוץ 0:2 על מ.ס. דבוריה המאכזבת. הפועל בני ערערה השיגה ניצחון בכורה העונה אבל זו לא הייתה חוכמה כשמולך ניצבת בית"ר כפר כנא האומללה. זה נגמר ב-1:5 קליל עם צמד של מוחמד עקל. סנדלה גלבוע ממשיכה להיות חלק מחבורת הצמרת לאחר 0:3 על אלנהדה נצרת. מי שמתרחקת מהצמרת היא אחי איכסל, שסיימה רק ב-1:1 בחוץ עם צעירי טורעאן.

סופגים תבוסות בכל משחק. בית"ר כפר כנא (אמיר שיבי)
בדרום א'
טיפסה עמישב פ"ת לפסגה לאחר שהביסה 0:3 בבית במשחק הצמרת את הפועל קריית אונו. הפועל חולון ירדה למקום השני לאחר 0:0 חלש ומאכזב מול האחרונה בטבלה, מכבי כפר יונה. חולון היא היחידה בליגה שעדיין לא ספגה שער ומנגד, כפר יונה היא היחידה שעדיין לא כבשה. מ.כ. אור יהודה נצמדה לחולונים לאחר שמחקה פיגור מוקדם בדרך ל-1:4 קליל בחוץ על הפועל רמת ישראל. יאיר כהן כבש צמד, מאיר דרעי ורונן מגעיד הוסיפו למנצחת. לזרוס חולון, שפתחה את העונה עם שני ניצחונות רצופים, ממשיכה לאבד גבוה וסיימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. הקבוצה של יוסי גורדנה יצאה למשחק חוץ לא קל בנחלת וסיימה איתה בתיקו 2:2, שלא ממש הועיל לשתיהן. שי כחלון כבש את שערו השביעי העונה בלזרוס, אלמוג כהן עזריה מנחלת הורחק. הפועל כפר קאסם רשמה ניצחון שני העונה, כשגברה 1:2 בבית על רו"ח ת"א, שנחלה הפסד שני. עאמר נסים מכפר קאסם ספג אדום שני העונה. בית"ר ר"ג היא קבוצה משוגעת השנה. בארבעת המשחקים הראשונים היא ניצחה פעמיים בחוץ והפסידה פעמיים בבית. הפעם היא אירחה את שמשון ת"א ונחשו מה? נכון, שוב הפסידה בבית, בפעם השלישית ברציפות, הפעם 5:2. נאור הלוי וקורל אזולאי כבשו צמד כ"א לזכות השמשונים. צעירי טייבה עושה קולות של חזרה לצמרת. הקבוצה של אילן אטלי יצאה לפרדסייה, ניצחה 0:2 את הפועל המקומית ושיקעה אותה עוד יותר בתחתית. קבוצה נוספת ששקועה עמוק למטה היא איחוד בני ג'ת. העולה החדשה אירחה את בית"ר פ"ת שעם 0:1 קטן משער של שגיא שוורץ חזרה הביתה מרוצה עם עוד שלוש נקודות.

בדרום ב' איבדה נורדיה ירושלים נקודות ראשונות לאחר 0:0 בחוץ מול בני יצ'לאל. אדי דדון מנורדיה הורחק. מכבי אשדוד חזרה למסלול הניצחונות לאחר שצמד של אריאל טרבלסי סידר לה 1:2 על קריית מלאכי שאף החמיצה פנדל במחצית השנייה. הלהיט של הליגה, מכבי שדרות, נעצרה בבית ע"י מכבי ב"ש שאף החמיצה ניצחון לאחר שיבגני רפפורט השווה ל-2:2 עבור המארחת, שבע דקות לסיום. בני אילת ומכבי נתיבות פספסו הזדמנות להידבק מעט לצמרת לאחר שסיימו ביניהן ב-0:0 מאכזב. בית"ר גבעת זאב רשמה ניצחון שני העונה לאחר שמחצה 0:4 בחוץ את בית"ר יבנה החלשה. עוד קבוצה חלשה העונה היא עירוני בית שמש, שסוגרת כבר חמישה הפסדים בחמישה משחקים, לאחר 2:0 בחוץ למ.ס. ב"ש. צעירי רהט ועירוני מודיעין התגוששו ביניהן במגרש הדרומי אך לא יכלו זו לזו ונפרדו ב-1:1. בית"ר מעלה אדומים תזכה בניצחון טכני על שגב שלום לאחר שזו שוב לא הופיעה למשחק.

בליגה ג' גליל עליון השיגה בני ממבע ניצחון 1:2 נאה על הפועל בני פקיעין. אייל מוסטפא וגואד אבו סאלח כבשו למנצחת. צעירי טמרה ומרום הגליל, שתי קבוצות שניצחו במחזור הפתיחה, ידעו שרק אחת מהן יכולה לצאת עם ניצחון והפעם ידה של המארחת הייתה על עליונה עם 1:3 נאה. אחמד אבו-אלהג'יאה וסאמר פאדי הורחקו בשורות המנצחת במהלך המחצית השנייה, אך היא החזיקה מעמד עד לסיום. עראמשה דנון והפועל נהריה סיימו ביניהן ב-4:4 משוגע, אך הן עדיין לא ניצחון לאחר שני משחקים. הפועל טובא קיימה את משחקה הרשמי הראשון אבל סיימה רק ב-0:0 בחוץ עם אחווה שעב, שסופרת כבר שתי תוצאות תיקו ברציפות. הפועל בני בענה המשחק בין בני ראמה למכבי ירכא ייערך ביום שלישי הקרוב.

בגליל תחתון פתחה הקבוצה החדשה של בית"ר קריית אתא את הופעותיה בליגה עם שער של מוטי בן חמו שהעניק לה יתרון זמני על מכבי טמרה, אך האורחת הפכה בזכות שערים של חסן אברהים וראפת נטור בדרך ל-1:2 בסיום. בני אעבלין מפתיעה עם מאזן מושלם לאחר שני משחקים לאחר שהביסה 0:3 את מכבי בסמת טבעון. עלא אעמר בפנדל, שאדי חאג' ורומי אבו כבשו את השערים לאעבלין כבר במחצית הראשונה. עירוני בני שעב ספגה הפסד ראשון וזה קרה לה בחוץ עם 2:1 למכבי נוג'ידאת. המשחקים בין כפר מנדא לחלת אל שריף וצעירי ביר מכסור לבני עראבה לא נערכו.

ביזרעאל השיגה בית"ר עפולה הפתעה מסויימת כשהביסה 0:6 ענק את אחי ביר אלמכסור. אליאב דהן הצטיין עם שלושער. בני ריינה, שהביסה את בית"ר עפולה במחזור הקודם, ספגה 2:0 בבית מבני מושריפה. הפועל בני מוסמוס השיגה ניצחון כשכבשה את כל שלושת שעריה בניצחון 0:3 על הפועל עין סהלה במחצית הראשונה. ראגב אגבאריה כבש צמד. מכבי אחי ערערה מושלמת לאחר 1:5 גדול על בית"ר עין מאהל. במשחק נוסף נפרדו איחוד בני בקה ובית"ר א.א.פאחם ב-0:0.

בשומרון שמרה מכבי ברטעה על מאזן מושלם לאחר 0:1 קטן על הפועל קריית חיים המתחדשת. גם בני פרדיס מחזיקה במאזן מושלם לאחר 0:3 ביתי על הפועל עוספיא המאכזבת שנחלה הפסד שני ברציפות ללא שער זכות. בית"ר פרדס חנה אירחה לדרבי איזורי שהבטיח רבות את הפועל אור עקיבא והסתיים ב-0:0 מאכזב. בדרבי חיפאי קטן הביסה נווה שאנן בקלות 0:4 את הפועל חליסה, דור זינו כבש צמד. המשחק בין ג'סר אל זרקה לאחווה חיפה לא נערך.

בשרון צמד של אבירן בניטה עזר להפועל אורנית לשמור על מאזן מושלם, לאחר 0:4 קליל בחוץ על בית"ר טוברוק, שבמשחקה הראשון העונה עושה רושם ששוב תלך לעונה גרועה בתחתית. שמשון בני טייבה שומרת גם היא על מאזן מושלם לאחר שכבשה חמישייה שנייה ברציפות, הפעם 1:5 על עירוני אריאל. וסאם סינדיאני ואיתן טוקר כבשו צמדים. עוד קבוצה עם מאה אחוזי הצלחה לאחר שני מחזורים היא השרון נתניה, שניצחה 2:4 בכפר ברא והשאירה את המפסידה על אפס נקודות לאחר שני משחקים. גם בני קלנסואה בחבורת המושלמות לאחר 0:6 קליל על כפר קאסם ניבארס. מוחמד קשקוש כבש שלושער ושי רוטמן הוסיף צמד לקלנסואה. מ.ס. נתניה עושה רושם שתבלה עוד עונה בתחתית, לאחר שנוצחה משחק שני ברציפות בתוצאה 2:1, הפעם בבית ע"י בני רעננה, שהשיגה ניצחון בכורה. במשחק נוסף נפרדו שמשון כפר קאסם והפועל ג'לג'וליה בתיקו 1:1.

שני ניצחונות משני משחקים. השרון נתניה (אלי שמואלי)
בת"א שוחק המחזור השלישי וספורטינג ת"א ממשיכה לשמור על מאן מושלם לאחר 0:3 קליל בחוץ על אליצור יפו, שעדיין משוועת לנקודות ראשונות. מכבי אור יהודה ממשיכה להפתיע כשרשמה גם היא ניצחון שלישי ברציפות, 0:4 על בית"ר יפו. עוז כליף כבש צמד למנצחת. עירוני בית דגן לאחר שני משחקים כבשה 12 שערים ללא מענה, יצאה למגרש בצעירי יפו למשחק מול אינטר ת"א וכבר הובילה בשני שערי הפרש, אך סיימה לבסוף רק ב-3:3 מאכזב. גם השקמה חן עם ניצחון שלישי ברציפות, אחר 1:4 קליל בבית על בית"ר עזרא. עוצמה חולון ספגה הפסד ראשון העונה ונראה שלאחר פתיחה יפה היא חוזרת לסורה. החולונים התארחו בבית דגן אצל ספרטק ר"ג, שניצחה בקלות 1:4 והשיגה נקודות ראשונות. הפועל בת ים ובני יהוד ממשיכות לגשש את מעמדן בליגה לאחר 0:0 מאכזב ביניהן. הפועל נוה גולן התאוששה מהתבוסה לשקמה בשבוע שעבר ובעזרת צמד של אייל דואק גברה בחוץ 1:4 על מכבי פרדס כץ החלשה. המחזור יושלם ביום ראשון כשאליצור יהוד תארח את שיכון ותיקים ר"ג.

ניצחון שלישי ברציפות. ספורטינג ת"א
במרכז שבוע לאחר שכבשה 19 שערים לרשת של הפועל רמלה, הסתפקה הפעם א.ס. אשדוד בכמחצית הכמות כשהביסה 1:9 את הפועל מבשרת ציון. גדיף וורקאט כבש שלושער ועמוס גולן הוסיף צמד. גם צעירי לוד וקריית עקרון ממשיכות לשמור על מאזן מושלם לאחר שני מחזורים. הלודאים (צמד למהדי אבודיא) גברו 1:3 על הפועל מצליח ואילו העקרונים ניצחו 2:4 את טירת שלום. הפועל רמלה כבר סופרת 25 כדורים שננעצו ברשתה, כהפעם היה זה תורה של עירוני לוד לנצח את הקבוצה החלשה בליגה והיא עשתה זאת עם 0:6 קליל. בית"ר אשדוד השיגה ניצחון בכורה, 0:1 על מכבי רחובות שמצידה, ספגה הפסד ראשון. הפועל בני אשדוד ממשיכה לאכזב לאחר תבוסה קשה, 6:0 בבית להפועל גדרה, שבשני משחקים כבשה כבר 13 שערים.

בדרום צמד של עידן אברהם סידר להפועל ירוחם 0:4 קליל בבית על מכבי חורה. עוד קבוצה עם מאזן מושלם היא הפועל מרחבים שיצאה לדימונה וחזרה משם עם 0:3 נאה על מכבי המקומית. א.ס. אשקלון ערכה הופעת בכורה העונה וזה הספיק רק ל-1:1 בחוץ עם מ.כ. ערד, לה היה זה תיקו שני ברציפות. אליצור יהודה השיגה ניצחון בכורה לאחר שניצחה בחוץ 1:2 את ערערה בנגב, שספגה הפסד שני. עירוני כסייפה הדהימה עם ניצחון 2:4 על מ.כ. ב"ש המאכזבת. היורדת מליגה ב', הפועל רהט, נוצחה במפתיע 1:0 ע"י צעירי אלהושלה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שלומי שלמה חזרה ומהר לפני שיהיה מאוחר
(מוסא נכנסת לנעליים גדולות: 13:10 23-10-2016)
2
דיי שלמי שלמה
(אוהד יניב צפרירים: 20:24 23-10-2016)
מספיק לקדם את עצמך קצת כבוד עצמי לא יזיק
3
הפועל חולון זה יבוא יאאלה לפרק את תא
(דני אוהד הקבוצה : 22:13 24-10-2016)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?