מי יעצור אותה? 0:3 לאיכסל על גלבוע, צמד לאבי מלכה

שחקני איכסל (קובי פורטל) שחקני איכסל (קובי פורטל)
הקבוצה של איימן חלאיילה פשוט לא עוצרת. הפעם הקבוצה התורנית הייתה זו מחבל התענך שצריכה לחשב מהר מסלול מחדש. איציק נאש כבש את השער הנוסף. שני המאמנים הורחקו

לגלריית התמונות המלאה לחצו כאן!

במשחק הקצוות בין מוליכת הטבלה שלה יש את ההתקפה הפורייה ביותר לבין נועלת הטבלה שספגה את הכי הרבה שערים עד כה, הצליחה הפועל איכסל להביא את הדירוג בטבלה לכר הדשא ולא לספור את אסי גלבוע בדרך ל-0:3 מוחץ, מרשים ומשכנע.

לאחר שגלבוע נפרדה מאיתן טייב וכשלושה משחקניה, אדיר דיין, מוטי אוחיון לי זלייט, ביקשו להשתחרר, נדמה היה כי הקבוצה עוברת סוג של מהפך קטן בתקווה שזה אולי יוציא אותה מהמשבר הכל כך עמוק אליו היא נקלעה, אך עד מהרה הבינו אנשי הגלבוע שמצפה להם עבודה קשה בדרך להוציא את קבוצתם מהבוץ. מי שעמד היום על הקווים עוד אדהם זועבי מאחר ובהנהלה טרם מינו מחליף לטייב.

אדהם זועבי (קובי פורטל)
מולה, עמדה איכסל שהגיעה למשחק הזה רגועה ונינוחה אחרי ניצחון ענק בצור שלום. אבי מלכה, השחקן הכי חם בליגה א', פגש את האקסית וגם מולה המשיך ביכולת האדירה שלו מפתיחת העונה. במהלך סיום המחצית הראשונה ובמחצית השנייה הורחקו שני המאמנים, אדהם זועבי ואיימן חלאיילה לאחר שאלה פלטו מספר מילים כלפי צוות השיפוט.

איימן חלאיילה לא מבין על מה הוא הורחק (קובי פורטל)
המשחק נפתח לעיני 300 אוהדי איכסל שבחלוף הדקות הצליחו להכפיל את הכמות ל-600 אוהדים צבועים באדום שחור. כבר בדקה ראשונה הצליח רמי דאהר, קשרה של איכסל, לסכן את השער כששלח בעיטה נהדרת אלכסונית מול שערו של איתי שאול שירד טוב והדף לקרן.

בדקה השביעית למשחק בני סימן טוב הכשיל את אבי מלכה בתוך הרחבה, השופט מוחמד כיאל היה קרוב והצביע על הנקודה הלבנה. מלכה עצמו ניגש ושלח את הכדור פנימה, 0:1 איכסל.

שחקני גלבוע באים בטענות לשופט (קובי פורטל)
אבי מלכה מסדר את הכדור (קובי פורטל)
ורץ לחגוג (קובי פורטל)
בדקה ה-12 גיא צרפתי איבד כדור באזור מסוכן, אבי מלכה השתלט ואיתר את איציק נאש באגף, האחרון קיבל כדור וחלף על פני איתי שאול, אך מזווית קשה התקשה לסכן את השער. שתי דקות חלפו והפעם נאש מצא את הרשת, החלוץ לא התקשה מול החלק האחורי החלש של גלבוע ומול שאול גלגל פנימה, 0:2.

שחקני איכסל חוגגים את השני (קובי פורטל)
בדקה ה-19 רן גוזלן סיכן את השער בפעם הראשונה כשבעט כדור חופשי מסובב, באשר דאהר הדף נהדר. בדקה ה-28 לידור כהן היה לבדו ברחבה, החלוץ נגח כדור כשהוא לא מכוסה, אך לרוע מזלו הוא הלך מחוץ למסגרת. בדקה ה-33 שלומי מראד ניסה את מזלו מ-25 מטרים, הקשר שלח בעיטה מצוינת שנעצרה בקורה. 0:2 בהפסקה.

הניסיון של רן גוזלן (קובי פורטל)
החצי השני נפתח בשליטה של אסי גלבוע. למרות שזו ספגה שני שערים שחקניו של זועבי שלטו והחזיקו יותר בכדור, אך לא הצליחו לתרגם למצבים מסוכנים מול שער המארחת. בדקה ה-56 אשרף רבאח הוציא כדור רוחב נהדר, אבי מלכה פספס אותו ברגע האחרון. בדקה ה-67 הגיע השלישי. אבי מלכה הצליח להגיע למצב בעיטה טובה, וגם הפעם הכדור שלו חדר לרשת, 0:3.

השלישי ברשת (קובי פורטל)
אבי מלכה חוגג מול הקהל (קובי פורטל)
בדקה ה-77 שלומי מראד ניסה לבעוט מ-22 מטרים, באשר דאהר השמיט לקרן. 4 דקות לסיום המשחק, אבי מלכה עם הזדמנות נוספת בעט כדור חזק ממרחק לפינה, איתי שאול ירד מצוין. עמוק בתוך תוספת הזמן מלכה הגיע למצב של אחד על אחד מול שאול, החלוץ יכל להשלים שלושער אך הפעם השוער הצליח להדוף מצב ודאי של שער.

שאול מונע ממלכה את השלושער (קובי פורטל)
בסיום, 0:3 גדול של איכסל על אסי גלבוע. חניכיו של איימן חלאיילה שיחקו כדורגל נהדר ונראה כי המפגש מול חדרה בשבוע הבא הולך להיות משחק העונה. מנגד, בגלבוע יהיו חייבים לעשות חשבון נפש. עדיין לא ברור מי ימונה למאמן, אך מה שבטוח במועדון יהיו חייבים לבצע מספר שינויים במיוחד בחלק האחורי שהציג יכולת קטסטרופלית.

יש לו סיבה לחייך. בהאא חליל (קובי פורטל)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
גילבוע ליגה ב
(שלמה : 21:03 21-10-2016)
אתם הכי חלשים בליגה ניהול כושל אוהד אפרים תעוף הביתה אתה לא מבין כדורגל תילך הביתה איפה ראש המועצה נור כספיי ציבור יורדים לטמיון ניהול שכונה אין קהל אין כלום למה צריך קבוצה לפרנס שחקנים שכונה נור איפה אתה
2
גלבוע ביזיון אתם
(חיים: 21:30 21-10-2016)
ניהול כושל שחקנים בלי לב אתם הכי חלשים בליגה תרדו ליגה מי צריך אותכם בליגה א עם חמש אוהדים ליגה ב קרובה מתמיד
3
אנחנו נוריד אותכם ליגה
(בית שאן: 12:45 22-10-2016)
נבוא עליכם כמו.אפאצי שבוע הבא תקבלו ארבע במיגרש שלכם אנחנו נוריד אותכם ליגה יאלה בית שאן גילבוע ליגה ב תעלמו מהמפה
4
גלבוע אתם שכונה ליגה ג
(מורדכי: 13:08 22-10-2016)
5
אסי גילבוע
(זיו: 17:43 22-10-2016)
זה ברור גלבוע ימנו את המאמן הכי תחחן בצפון בוסקילה ואחרי מס מחזורים יברח להם תמשיכו עם אדם זומבי תנו לו הזדמנות עזבו אותכם מתאמן שברח כבר פעם אחת

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?