זו שירדה מול זו שעלתה

במזג אוויר חם ולח נפגשו ביום שישי בבאר יעקב מכבי המקומית ובני יצ'אלאל. במחצית הראשונה החום עוד לא השפיע אולם בשנייה כבר ראינו את השחקנים "הולכים" על המגרש. זה לא הפריע ליורדת מליגה ב' לנצח את העולה, 1:3 ולאותת על כוונותיה להמשך העונה. ביצ'אלאל ממשיכים לחפש כיוון. העיקר שלפטריק לזמי יש משקפי ראייה חדשות.

חם. חם ולח מאוד היה ביום שישי האחרון במגרש הכדורגל בבאר יעקב. אולם, נראה שהחום לא השפיע על 22 השחקנים שרצו עם חולצות אימון על הדשא. התקפות מצד לצד, הנעת כדור קצבית ומשחק כדורגל סיפקו שחקני מכבי באר יעקב (ליגה ג') ובני יצ'אלאל רחובות (ליגה ב') בדקות הראשונות של המשחק. ההמשך היה גרוע יותר. סיוט. ואם זה לא מספיק, אז תארו מה היה קורה לו זמן המשחק היה מתחלק לשלושה שלישים, ולא לשתי מחציות, כפי שתוכנן בתחילה.
יצ'אלאל עלתה ראשונה ליתרון במחצית הראשונה. שער של אשר מלקה מתוך הרחבה חתם בהצלחה התקפה יפה של "האיילים", 0:1. במהלך המחצית שי גבאי מבאר יעקב עוד הספיק להחמיץ שני כדורי עונשין, עד שרונן בן אוליאל הבקיע את השוויון לכחולים מבאר יעקב- 1:1. במחצית הראשונה עוד ניתן היה לשים לב ליכולת של השחקנים החדשים של יצ'אלאל- זיו מקרה ועדן ימר- יכולת שנעלמה במחצית השנייה.

 

פטריק לזמי. שיחה קצרה וטעונה עם היו"ר (צילום: יואב מלכה)


המחצית השנייה התנהלה בעצלתיים מצד שחקני שתי הקבוצות. אמנם אלו של איזי חמו, מאמן באר יעקב, הבקיעו שני שערים נוספים (שי דבוש וברק מתניה), וחשפו את חוליית ההגנה החלשה של יצ'אלאל, אבל גם אירועים אלו לא כיסו על המשחק החלש, ועל שתי התקריות האלימות הקטנות שקרו בין הקבוצות. או במילים אחרות, עצבים ושעמום זה סיפורה של המחצית השנייה.
בסוף המשחק, מאמן יצ'אלאל, פטריק לזמי, קיים שיחה קצרה טעונה מאוד עם יו"ר הקבוצה, אבאיי זאודה. במשך דקות שטח לזמי בפניו את הבעיה של שחקניו, וטען כי אם בקבוצה היה כסף הוא היה אפילו קונס אותם. "אתם מדברים כל הזמן על לעלות לליגה א', אבל ביכולת הזו אי אפשר לעשות את זה", אמר לזמי לזאודה.

לזמי, אגב, נשמע מאוכזב עוד בתחילת האימון שהתקיים ביום רביעי לפני המשחק. חמוש במשקפי ראייה חדשות (התחיל להרכיב אותן לפני שלושה חודשים), מחא לזמי כי לא כל השחקנים היו נוכחים על המגרש בקריית משה, וכי הוא לא יכול להוציא לפועל את תוכנית האימון שכתב על הדף. בהמשך, המצב היה טוב יותר. השחקנים החסרים הגיעו, והאימון התנהל בצורה טובה.

 

דוד כבדה (משמאל) מול אביעד אגבבא. המשחק חשף חולית הגנה חלשה של יצ'אלאל (צילום: יואב מלכה)


"עכשיו אני כמו פאביו קאפלו", אמר לזמי על הלוק החדש. אבל, לזמי הוא לא קאפלו, ויצ'אלאל היא לא נבחרת אנגליה. ובכל זאת, נראה ש"האיילים" ממשיכים את הקו החלש שהציגו האנגלים במונדיאל האחרון. אם הם לא ייקחו את עצמם בידיים, כי כישרון ויכולת יש בקבוצה, הם ימצאו את עצמם מהר מאוד מתמודדים בחלק התחתון של טבלת ליגה ב' מחוז דרום ב'.

 

זיו מקרה מיצ'אלאל מקפץ מעל שוער באר יעקב. השחקנים החסרים הגיעו בהמשך (צילום: יואב מלכה)


באשר לבאר יעקב, הקבוצה לא הציגה יכולת טובה. אפילו לא בינונית. אומנם, בנו שם העונה "קבוצת כוכבים", יחסית לרמה של ליגה ג' כמובן. משה סבג, יוסי דרווישה, אביעד אגבבא, יואב חג'בי, ברק מתניה ואיזי חמו, ש"הוגלו" ממ.ס שיכון המזרח הם רק חלק מ"השמות הנוצצים" של באר יעקב העונה.
המטרה שם ברורה- חזרה לליגה ב', וכמה שיותר מהר. אומנם, במחוז מרכז של ליגה ג', נראה כי לא תהיה להם בעיה להשלים את המשימה על הצד הטוב ביותר. אולם, אם ימשיכו בתצוגת הנפל כמו נגד יצ'אלאל, לא בטוח כי "הנבחרת של חמו" תגיע אפילו למקום השני בליגה. 
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
הפועל רמלה
(מני דה פאולה: 18:08 30-08-2010)
רציתי להגיד לקבוצת באר-יעקב שאנחנו בהפועל רמלה לא מפחדים ממכם ונהווה יריב שקול נגד כל קבוצה בליגה.
2
דה פאולה תחזיר דחוף את הסרט שאתה חי בו
(עובד בחנות וידאו : 01:11 31-08-2010)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?