ליגות ב' ו-ג' - סיכום סופ"ש

בני אילת נגד בית שמש (פרנסיסקו דיסטסיו) בני אילת נגד בית שמש (פרנסיסקו דיסטסיו)
שבע משבע אצל הפועל אום אל פאחם, שבע משבע בכיוון ההפוך אצל עירוני בית שמש, בני ממבע מתחילה לטפס למעלה, קריית עקרון עדיין מושלמת וספורטינג ת"א עם הפסד ראשון

המחזור השביעי בליגה ב' והרביעי בליגה ג' מתפרש הפעם על פני כמה ימים עקב הספורטיאדה באילת ובסוף השבוע נערכו רוב משחקי המחזור. בליגה ב' צפון א' ממשיכה הפועל בועיינה לשמור על הפסגה לאחר 1:4 קליל על אחי עכו. וליד חוארי (צמד), מוחמד חמודה ושאדי סאלח כבשו לבועיינה, מוחמד אבוריא השווה זמנית. הפועל שפרעם (צמד לחאלד מונדיה) ממשיכה להיות צמודה אליה לאחר שחזרה מג'וליס עם 0:6 מוחץ על בני סמיע. שער של עומר טויל העניק לבני כאבול 0:1 קטן בנהריה על בית"ר ושמר את המנצחת בצמרת. נהריה, מנגד, ממשיכה להתקרב לתחתית. מי שקצת התרחקה מהצמרת היא אחווה עראבה שספגה 2:0 ביתי מול מג'דל כרום. עובאדיה רפאעי ועומר סבע כבש למנצחת. סקציה מעלות השיגה נקודה השנייה, לאחר 0:0 בחוץ עם הפועל כאוכב, שמצידה, פספסה הזדמנות לברוח מהמקום הלפני אחרון. מכבי צעירי שפרעם דווקא כן ברחה מהתחתית לאחר 1:2 על ג'וליס ועל הדרך גם עקפה אותה בטבלה. אליאס חורי העלה את ג'וליס ליתרון, אך לי זלייט ונאיף חוסיין בפנדל הפכו עבור שפרעם. מכבי בני נחף פספסה הזדמנות להצמד לחבורת הצמרת לאחר שנוצחה 3:1 ע"י אחווה כפר מנדא (צמד לאחמד חגיר), שאף עקפה אותה בטבלה. המחזור יושלם ביום שישי הקרוב (11.11) במשחק בין קרית ים לבית"ר חיפה.

בצפון ב' ממשיכה הפועל אום אל פאחם את הדהירה שלה לעבר ליגה א' עם ניצחון שביעי רצוף, הפעם 0:3 על קבוצת הצמרת של סנדלה גלבוע. הייתם מחאג'נה כבש צמד ומיזר זועבי הוסיף עוד אחד למנצחים. הפועל בני זלפה ניצלה את ההפסד של סנדלה כדי לטפס למקום השני לאחר שגברה 0:2 על אחי איכסל המאכזבת בזכות שני שערים בתוך תוספת הזמן. מכבי א.א. פאחם שוב לא ניצחה והפעם זה נגמר רק ב-1:1 ביתי עם עין מאהל מהתחתית. אמג'ד ג'בארין העלה את פאחם ליתרון, אך בילאל אבוליל השווה לפני ההפסקה. הפועל טירת הכרמל ממשיכה להתדרדר ולאחר השישייה שספגה בשבוע שעבר, חטפה הפעם 5:0 ביתי כואב מהפועל בני ערערה. מ.ס. דבוריה כבר עם שני ניצחונות רצוף והפעם 0:2 בבית על אלנהדה נצרת. הפועל דלית אל כרמל לא התקשתה מול נועלת הטבלה, בית"ר כפר כנא והביסה אותה 0:4. במשחק נוסף ברחה מכבי יפיע מהמקום הלפני אחרון בעקבות 1:2 על צעירי טורעאן. שתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים.

בדרום א' חגגה הפועל פרדסייה עם 1:6 בדרבי של השרון על כפר יונה. האורחים אמנם הובילו משער של אייל אילני, אך צמד של אורן שמחי ושערים של עירון כהן, שקד כתר, יאן סוליימנוב ועדן בן מנשה העניקו לפרדסייה את הניצחון. גיל קחלון הורחק בשורות כפר יונה. דרמה גדולה הייתה בסירקין לאחר שצעירי טייבה כבר הוליכה בשני שערים על עמישב פ"ת משערים של חן חגאגא ואיתי אוחיון, אך צמד של קובי דומר בדקות הסיום קבע 2:2 דרמטי. במשחק נוסף גברה הפועל כפר קאסם 0:2 על בית"ר ר"ג. עיוב אבו סבית ומוחמד סרסור כבשו לכפר קאסם, יובל חורי הורחק בשורות ר"ג.

הציל את קבוצתו מהפסד. קובי דומר (אלי שמואלי)
בדרום ב' הודיעה השבוע שגב שלום באופן רשמי על התפרקותה וכל תוצאותיה בוטלו. מכבי קריית מלאכי ניצלה את העובדה שיתר קבוצות הצמרת ישחקו רק בהמשך השבוע כדי לטפס זמנית למקום השני לאחר 0:3 חלק בחוץ על בית"ר מעלה אדומים. אסף כהן, אבשלום ביטון ויקיר נחליאלי כבשו את השערים. בית"ר יבנה ספגה הפסד רביעי ברציפות ושישי בסה"כ לאחר שנכנעה 1:0 בבית ע"י צעירי רהט, לה כבש עאטף אבו בילאל מן הנקודה הלבנה. במשחק שפתח את המחזור כבר ביום חמישי הביסה בני אילת 0:4 את בית שמש, שסופרת כבר הפסד שביעי רצוף. גל אסולין כבש שלושער לאילת.

בליגה ג' גליל עליון השיגה בני ממבע ניצחון שלישי ברציפות לאחר 1:5 ביתי על מרום הגליל. תאיר עמאשה ונג'י אבו ג'בל כבשו צמד כ"א. צעירי טמרה ממשיכה להוליך את הטבלה עם ארבעה ניצחנות לאחר 0:4 קליל בבית על הפועל תרשיחא. מחמוד אבו אלהיג'א כבש צמד למוליכה. הפועל נהריה השיגה ניצחון ראשון וזה קרה לאחר 0:2 בחוץ על מכבי ירכא, בזכות צמד של שלמה פזרקאר. ישראל טטרואשוולי מנהריה ועמאד סימון מירכא הורחקו. בני חורפיש הביסה 1:4 את טובא זנגריה ואילו בני בענה ובני פקיעין נפרדו ב-2:2. 

ניצחון ראשון העונה. הפועל נהריה (אבי פפיס)
בגליל תחתון נערך מחזור מלא ללא משחקה של חלת אל שריף, שספגה השבוע עונש הפסקת פעילות, כמו גם בני עראבה, מה שמותיר את המחוז עם עשר קבוצות בלבד. בית"ר קרית אתא ספגה הפסד שלישי רצוף, הפעם 4:1 בבית לבסמת טבעון. עבדאללה סעדי כבש שלושער למנצחת. בני אעבלין ספגה שערים ראשונים והפסד ראשון וזה נגמר עם תבוסה כואבת של 5:1 בבית לעירוני בני שעב. היימן חמאד ודן נבואני כבשו צמד כ"א. דיר אל אסד חילצה נקודת חוץ ממכבי טמרה בזכות שער של תאאר סנעאללה שהשווה ל-1:1 בדקה ה-93. מ.ס. כפר כמא עדיין ללא נקודות וללא שער זכות לאחר 5:0 ביתי למכבי נוג'ידאת.

ביזרעאל הסתיים המשחק בין שתי הראשונות, אחי ערערה ובני מושריפה בשוויון 2:2. עבור מושריפה היו אלה השערים הראשונים שהיא סופגת העונה. אחי ביר אלמכסור התקרבה לשתיים בזכות ניצחון 1:2 על עין סהלה, לה היה זה הפסד רביעי רצוף. במשחק נוסף תמשיך בית"ר אום אל פאחם לחפש ניצחון ראשון, לאחר שנוצחה 2:0 ע"י בית"ר עין מאהל.

בשומרון ממשיכה מכבי ברטעה לאכזב והפעם זה נגמר עם הפסד ביתי 3:2 לנווה שאנן שאף עקפה אותה בטבלה. הפועל בני פרדיס ממשיכה לשמור על מאזן מושלם לאחר 0:6 קליל על הפועל מנשה, שעדיין מחפשת נקודות ראשונות. הפועל עוספיא השיגה ניצחון בכורה וזה קרה עם 1:2 בחוץ על אור עקיבא שמצידה, צחפש את הניצחון הראשון שלה במקום אחר. כם ג'סר אל זרקה השיגה ניצחון ראשון לאחר 3:4 על הפועל קריית חיים.

בשרון ניצלו אריאל ובני קלנסואה את העובדה שבני טייבה חופשית במחזור הזה כדי להיצמד אליה בטבלה. אריאל יצאה לנתניה וחזרה מהמגרש בטוברוק עם 1:3 קליל על מ.ס. נתניה. קלנסואה אירחה את צעירי טירה החלשה ועם צמד של אסלאם חטיב הביסה אותה בקלות 0:5. גם שמשון כפר קאסם מתקרבת לצמרת לאחר 2:3 קשה בבית על בני רעננה הלא יציבה. במשחק נוסף השיגה הפועל כפר ברא (צמד למחמד חאסקיה) ניצחון ראשון, 1:2 על כפר קאסם ניבראס, שעדיין ללא נקודות העונה.

בת"א ספגה ספורטינג ת"א הפסד בכורה העונה לאחר שנכנעה בחוץ 2:0 לספרטק ר"ג, לה כבש שמואל לישי את שני השערים. גם השקמה חן איבדה נקודות ראשונות בעקבות 2:2 בקרב הצמרת מול עוצמה חולון. כל ארבעת השערים, אגב, הובקעו במחצית הראשונה. רביעייה של שי זהר וצמד של אופיר גל העניקו לאליצור יהוד 0:7 מוחץ בחוץ על בית"ר יפו החלשה. במשחק שפתח את המחזור כבר ביום חמישי ממשיכה הפועל בת ים לגמגם לאחר שנכנעה במגרשה 2:1 לבית"ר עזרא, שבעצמה כבר לא זוכרת מתי השיגה שלושה ניצחונות בחמשת המחזורים הראשונים. צמד של און אביטל העניק לשיכון ותיקים ר"ג 0:2 בחוץ על אליצור יפו, שעדיין לא זכתה בנקודות העונה. אינטר ת"א ואור יהודה ניסו לחזור למסלול הניצחונות לאחר שספגו את הפסד הבכורה שלהן בשבוע שעבר, אך זה נגמר רק ב-1:1 ובחלוקת נקודות.

במרכז השיגה קריית עקרון ניצחון רביעי רצוף ושמרה על מאזן מושלם לאחר 3:4 קשה על הפועל מצליח. אושר בן שטרית (שלושער) כבש את שער הניצחון בדקה ה-85. צעירי לוד נצמדה לצמרת לאחר ששער של עומרי חוסאם העניק לה 0:1 ביתי על מ.ס. ראשל"צ. גם בית"ר אשדוד מתקרבת לצמרת. האשדודים לא התקשו להביס 0:6 בחוץ את הפועל רמלה, כאשר יוגב בנישו חוגג צמד ואפילו דוד שאוליאן חוגג שער ליגה ראשון לאחר יותר משלוש שנים. מברוק. צמד של אבנר עשרי העניק לטירת שלום 0:3 חלק בחוץ על מבשרת ציון, שעדיין ללא נקודות העונה. 

בדרום ממשיכה הפועל רהט לאכזב. מואמן רגילאת אמנם כבש עבורה שלושער ורהט כבר הובילה 1:3 בחוץ על ערערה בנגב, אך היימן אלצנע וחמזה עבדל קאדר הורחקו בשורותיה והמארחים עשו מהפך, בדרך ל-3:5 ענק. עלא אבו סמיר כבש שלושער לערערה בנגב. שער של אנתיגם אבואלהיעאן בתוספת הזמן סידר למכבי חורה 1:2 ביתי על א.ס. אשקלון. בית"ר קריית גת ממשיכה לשמור על מאזן מושלם לאחר 2:5 בחוץ על מ.כ. ערד. שמר שלמה הרשית שלושער.

עוד לא התאקלמו בליגה ג'. הפועל רהט (אלון יהודיוף)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאללה טירה להרים את הראש
(בוזי מטירת כרמל: 11:58 06-11-2016)
אני מבקש מכל השחקנים להרים את הראש ואחרי ההפסד לערערה מספר שחקנים לקחו את ההפסד קשה אנחנו בונים את עצמנו המטרה שלנו השנה להישאר בליגה ובשנה הבאה להחזיר הביתה את הלגיונרים שלנו אבי מלכה בני סימן טוב לי זליאט ומגרלשוילי ועוד מספר שחקנים אוהב אתכם בוזי
2
באקה המושולש
(מואסי עאדל: 20:14 06-11-2016)
יזרעיל ליגה ג רק איחוד בני באקה תעלה לליגה ב אנשלה בגלאל שהם ירדו השנה לו בצידק הגלגאל מוסתוביב דבורייה וגם מס ברדס חנא תעלה מאיזור השומרון בהצלחה לבאקה וברדיס חנא מכול הליב
3
פעם היה כדורגל בטירה
(אברהם מטירה: 20:35 06-11-2016)
לבוזי פעם היתה לנו קבוצה בעיר טירת כרמל כל משחק היו מגיעים כ1000איש למשחק אני כבר שנים לא מגיע למשחקים אבל עוקב דרך האינטרנט והאתרי הספורט שיהיה בהצלחה
4
רק פרדיס יעלו בשומרון
(אבו טביח : 11:12 07-11-2016)
אני אומר לאוהד בקה מואסי במחוז שומרון פרדיס עולים ליגה השנה
5
הפועל גדרה
(יצחק דהן: 06:49 29-11-2016)
למה אין כתבות על הפועל גדרה שבמקום הראשון

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?