לסינדרלה מחיפה קוראים בית"ר

אחראי על ההפתעה. עופר מזרחי אחראי על ההפתעה. עופר מזרחי
בית"ר חיפה, תחת הנהגתו של עופר מזרחי, הייתה הראשונה שעברה את סיבוב ו' של גביע המדינה בהצלחה כאשר גברה במפתיע 0:2 על מ.ס. כרמיאל/צפת מליגה א'. מזרחי: "באנו מחויבים והלוואי ונבוא ככה לכל משחק"

סיבוב ו' של גביע המדינה יצא לדרך עם הפתעה גדולה כאשר בית"ר חיפה מליגה ב' הייתה הראשונה לעלות לשלב הבא על חשבונה של מ.ס. כרמיאל/צפת מליגה א'.

הקבוצה החיפאית שמאומנת על ידי אחד מכוכבי העבר של נבחרת ישראל ומכבי חיפה, עופר מזרחי, הגיעה מוכנה למשחק והייתה לא פחות טובה במשך כל 90 הדקות. השחקנים המשמעותיים בסגל החיפאי הם השוער דניאל קאופמן והבלם תומר ברוקס לו עבר עשיר בליגה א'.

חיפה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-23 משער של אושר איזנקוט ובמחצית השנייה היה זה דין כהן שקבע את תוצאת המשחק. מזרחי התייחס להעפלה ואמר: "באנו מאוד מחויבים ומרוכזים למשחק הזה. אני חושב שלא נפלנו מכרמיאל למרות שהם בליגה א' והלוואי והשחקנים יגיעו ככה לפני כל משחק. יש לנו קבוצה טובה שיכולה להתמודד עם הרבה קבוצות גם מליגות גבוהות יותר". לגבי השלב הבא אמר מזרחי: "אנחנו כרגע מתרכזים בליגה וכאשר נקבל את ההגרלה ונתקרב למשחק, נתרגש ונחלום יותר. מה שבטוח שכל קבוצה שנקבל תהיה הרבה יותר עדיפה מאיתנו".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מאמן זבל!!!
(Xxx: 18:30 11-11-2016)
שחצן וחושב את עצמו ... חי על העבר שלו. מגעיל
2
סינדרלה חחחחח
(אחד שמכיר: 11:30 12-11-2016)
חחח איזה כתבה בדיחה זאת קבוצה ביכלל תירשמו מה שאני אומר לכם ביתר חיפה יורדת ליגה זה שאתם מנסים ללקק ל מזרחי לא יעזור הקבוצה מאוד חלשה וצריך לומר גם את האמת זה מאמן חלש ובכל מקום שונאים אותו השחקנים בצורה קיצונית והוא בקרוב מאוד יפוטר תיזכרו ותירשמו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?