הישאם זועבי: "עשינו בית ספר למכבי דלייה במחצית השנייה"

שחקני אום אל פאחם מול דלייה שחקני אום אל פאחם מול דלייה
תוצאה אדירה נוספת בסיבוב ו' של גביע המדינה הגיעה מכיוונה של מוליכת ליגת ב' שהצליחה לגבור 2:3 אחרי הארכה על יריבתה מליגה א' ולנקום בה על ההפסד בשנה שעברה במשחק העלייה. מזרחי: "היו פה שלושה שחקנים מתחת לכל ביקורת והם ישלמו על זה השבוע"

הפתעה גדולה או לא? מוליכת ליגת ב' מחוז צפון ב', הפועל אום אל פאחם, העפילה לסיבוב ז' של גביע המדינה לאחר שניצחה את מכבי דליית אל כרמל מליגה א' בתוצאה 2:3 אחרי הארכה.

כזכור, שתי הקבוצות נפגשו בסיום העונה שעברה על משחק עלייה/ירידה מליגה א', אז דלייה הייתה טובה יותר, ניצחה ונשארה בליגה א'. באום אל פאחם השקיעו כספים רבים במהלך הקיץ בכדי להילחם על העלייה העונה מהמקום הראשון ובנו את אחת הקבוצות הטובות בליגה תחת הנהגתו של הישאם זועבי.

מהצד השני, דלייה הגיעה לאחר תיקו מכובד מול הפועל "רובי שפירא" חיפה, אך ללא הבלם אסף בן מוחה שהורחק באותו משחק. דלייה פתחה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון כבר בדקה השנייה מרגליו של איימן אבו סלאח, תוצאה שנשמרה עד למחצית. בחצי הראשון הגיעה דלייה לעוד מספר מצבים, אבל החמיצה מקרוב.

המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין ובשליטה מוחלטת של אום אל פאחם שהצליחה להשוות בדקה ה-52 משער של הייתם מחאג'נה. הזמן החוקי הסתיים בתיקו 1:1 ומי שחשב שהכושר הגופני של קבוצה מליגה א' יהיה טוב יותר, טעה. אום אל פאחם המשיכה לשלוט לחלוטין בהארכה ומצאו פעמיים את הרשת כאשר הייתם מחאג'נה ומייזר זועבי כבשו. איתן שריף עוד הצליח לצמק לקראת הסיום, אבל לא הצליח למנוע מאום אל פאחם לעלות לשלב הבא ולתת לקהל הנפלא של הקבוצה לחגוג עלייה לסיבוב ז'.

המאמן המאושר, הישאם זועבי, אמר בסיום: "הגענו למשחק בלי ארבעה שחקני הרכב שקיבלו מנוחה. התחלנו את המשחק בחוסר ריכוז וספגנו שער. במהלך המחצית סידרתי את השחקנים שלי אחרי שלמדתי את דלייה ובמחצית השנייה עשינו להם בית ספר. אמרתי לשחקנים במחצית שאנחנו לא פחות טובים. יש לנו קבוצה טובה שראויה לשלב הבא ונמשיך להציג יכולת טובה גם בליגה".

המאמן המפסיד אלי מזרחי אמר: "במחצית הראשונה היינו הרבה יותר טובים והגענו להרבה מצבים והחמצנו. כאשר אתה לא מבקיע, אתה סופג. שחקנים שלנו חשבו שהמשחק בכיס שלהם. לא הופענו למחצית השנייה. לקראת הסיום הם היו ב-10 שחקנים ואנחנו ב-8 כי שלושה שחקנים שלנו היו מתחת לכל ביקורת והם ישלמו על זה השבוע. נצטרך להתרומם חזרה לקראת המשך הליגה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קבוצת תחתית בליגה א' לא פערים כאלו גדולים.
2
לא נישכח ולא ניסלח
(מכבי דליה: 17:41 11-11-2016)
3
אום אל פחם נגד דאליה
(אמיר קחאויש: 23:58 11-11-2016)
בשבלכם הפתעה אבל אני אומר אחר נכון אנחנו מקום ראשון בליגה ב אבל המקום בצמרת ליגה א
4
תת רמה
(איהב: 10:43 12-11-2016)
אני מאד מקווה שלא תעלו ליגה, בגלל ההתנהגות שלכם,חוץ מלקלל ולעבוד ביציקה ובבניין אתם לא עושים שום דבר
5
אום אל פחם
(אוהד: 13:53 12-11-2016)
למס 4 לא לגרור ולהגרר לעניינים אחרים ....בסך הכל משחק ספורט ... לידיעתך ...מס האקדמאים באום ה אל פחם הוא פי 10 מזה שבדלית אלכרמל .... לכן אל תשלה את עצמך טוב שיש צה"ל אם לא רובכם עובדים בבנין . מוזמן לבקר באום אל פחם ולהתרשם בעצמך .
6
תגובה ל-5
(איהב: 20:16 12-11-2016)
טוב באמת שיש את צ,ה,ל,אחרת הייתה מרים את הראש יותר גבוה,אני התכוונתי רק לקומץ שמקלל ,אני כן מגיע לאום אל-פחם,ויש לי שם גם חברים ,אבל הם לא ברברים כמו שאלה שמגיעים למשחק כדורגל רק לקלל ולעשות פרובוקציות.
7
תגובה ל-5
(חלבי: 20:21 12-11-2016)
לדעתי אתה טועה ומטעה,יש יותר ברזלנים ועובדי בניין באום אל-פחם מאקדמאים,בכל אופן תגיד תודה למדינה שנותנת לכם להתקדם ולאול
8
למספר 4 ו5
(ילאאא הפועיל: 19:32 15-11-2016)
תשמע אחי אנחנו באום אלפחם עובדים ואוכלים נבי קסף בידינו לא מהצל ולא מהממשלה שהורגת ילדים
9
ל 5
(ה": 17:44 19-11-2016)
ייאללה אם לא אנחנו אין לכם מה לאכול ולנו לא היה איך לבנות .אז כולם מרוויחים .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?