ליגות ב' ו-ג' - סיכום סופ"ש

ניצחון גדול בדרבי. עופר מזרחי ניצחון גדול בדרבי. עופר מזרחי
משחקי השלמה בליגות הנמוכות: ניצחון דרמטי לבית"ר חיפה בדרבי על קרית ים, אורנית הפסידה בג'לג'וליה, בני יהוד גברה על נוה גולן והפסדים ראשונים לגדרה ולהפועל מרחבים

פגרת משחקי הגביע העניקו לקבוצות הליגות הנמוכות הזדמנות להשלים משחקים חסרים. בליגה ב' צפון א' נערך הדרבי האיזורי בין הפועל קרית ים לבית"ר חיפה. החיפאים של המאמן עופר מזרחי, שהגיעו לאחר ניצחון גדול באמצע השבוע על מ.ס. כרמיאל/צפת מליגה א', התקשו מאוד וניצחו לאחר משחק מותח 3:4.

בצפון ב' אירחה מכבי עין מאהל את צעירי טורעאן למשחק השלמה מהמחזור השישי. 0:3 חלק של האורחים מילט אותם קצת מהאיזור המסוכן ושיקע עוד יותר את המפסידים במקום הלפני אחרון.

בליגה ג' גליל עליון נערכו שני משחקי השלמה מהמחזור השלישי. המשחק בין הפועל טובא זנגריה להפועל בני בענה הסתיים ב-1:1 מאכזב בעיקר עבור טובא, שמתרחקת מהצמרת הגבוהה. במשחק נוסף אירחה הפועל תרשיחא את עראמשה דנון למשחק בין שתי קבוצות שעדיין לא ניצחו העונה. זה נגמר עם 0:3 חלק לעראמשה שחגגה ניצחון בכורה.

ביזרעאל איבדו מכבי בני ריינה ומ.כ. נצרת עילית שתי נקודות חשובות לאחר שסיימו ביניהן בתיקו 1:1 מאכזב. שלומי אלבז כבש את השער לזכותה של נצרת עילית.

בשרון נערך בטוברוק הדרבי הנתנייתי בין בית"ר הקומית למכבי השרון. המארחים, שעדיין לא השיגו ולו אף נקודה העונה, יצאו גם הפעם בידיים ריקות לאחר שראו איך צמד של יעקב יואבוב ושער של אסף לוזון מעניקים למכבי השרון 0:3 חלק ומקרבים אותם לצמרת. הפועל ג'לג'וליה טיפסה למקום הראשון לאחר 1:3 ביתי על הפועל אורנית, לה היה זה הפסד ראשון העונה. שער עצמי של איתי אשכנזי ושערים של מוחמד עיסווי וסעיד בחירי העניקו למארחת יתרון מבטיח של שלושה שערים כבר לאחר 50 דקות. משה ריי רק צימק לאורחת שאיבדה את שחף דיאמנט בכרטיס אדום בתוספת הזמן.

בת"א אירחה בני יהוד את הפועל נוה גולן למשחק בין שתי קבוצות שמאכזבות עד כה. אייל דואק העלה את נוה גולן ליתרון, אך עדי בסט השווה וליאור שמעוני החזיר את האורחת ליתרון שנשמר עד להפסקה. במחצית השנייה פנדל של שי אזואלוס ושערים של עדי בסט (שהשלים צמד) ורון בוארון עשו מהפך בדרך ל-2:4 גדול של יהוד.

בני יהוד נגד נוה גולן (אלי שמואלי)
במרכז איבדה הפועל גדרה נקודות ראשונות לאחר שחזרה מהמגרש של מכבי רחובות עם תבוסה כואבת, 4:1 לקבוצה המארחת. 

הפסד ראשון העונה. הפועל גדרה (אלי שמואלי)
בדרום הדהימה אליצור יהודה את הפועל מרחבים כשהביסה אותה 0:3. עבור יהודה היו אלה נקודות ראשונות בהן היא זוכה בעוד מרחבים כבר לא מושלמת ומאבדת נקודות ראשונות מבחינתה. במשחק שנערך ביום חמישי הביסה מ.כ. ב"ש 0:5 את צעירי אלהושלה. גל סרוסי הרשית שלושער וקלי דריי (שגם הורחק) וחיים כהן השלימו את החגיגה. זאהי פריגאת מאלהושלה הורחק אף הוא.



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שגיא הגרוזיני שכחת מאיפה באת
(אלי מטירת כרמל: 00:19 15-11-2016)
שגיא תתביש לך טירה שיחררה אותך לאיל ברקוביץ (ראשון לציון) ללא תשלום ועכשיו ראשון משחררים אותך לאן לביתר חיפה לחבר של אייל ברקוביץ עופר מזרחי המאמן של ביתר חיפה למה לא לטירה שגיא הלכת לראות שדות זרים בושה לך אין לך כבוד אתה בושה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?