הקאמבק של קרלוס צ'קאנה: שער לקשר בניצחון 0:2 על נורדיה

חזר ובגדול. צ'קאנה חזר ובגדול. צ'קאנה
הקשר הארגנטינאי חזר השבוע לכפר שלם וכבר במשחקו הראשון עזר לקבוצה לעלות לשלב הבא בגביע המדינה עם שער נפלא מכדור קרן. נורדיה נשארה עם המחמאות, הפנים להמשך המאבק בליגה

כבר משעה 11:00 בבוקר ביום שישי החלו להתקבץ להם עשרות אוהדים ברמת השקמה ברמת גן, כמעט כולם מירושלים על מנת לראות את קבוצתם בית"ר נורדיה המדורגת ראשונה בליגה ב' דרום ב' מארחת את הקבוצה שעברה השבוע טלטלה בעמדת המאמן, הפועל כפר שלם מליגה א' דרום, למשחק גביע טיפוסי במסגרת סיבוב ו' בגביע המדינה.

כפר שלם, שמאמנה חיים שאבו התפטר ובמקומו מונה עוזרו שרון ברנשטיין לאור תוצאותיה בליגה, הגיעה למשחק בסגל חסר מאוד שכלל 15 שחקנים רשומים בלבד. מנגד, משה סלמי, מאמן נורדיה, הגיע עם סגל מלא והחליט לפתוח במערך של 4-5-1 הכולל רק את החלוץ אדם מזרחי לו עבר עשיר בקטמון והפועל ירושלים.

כ-250 צופים חיכו לשריקת הפתיחה וכשזו הגיעה היו המארחים מכפר שלם עדיפים על פני יריבתה. ההזדמנות הראשונה נרשמה דווקא לזכות נורדיה בדקה העשירית כששי ניסים קיבל כדור במרכז הרחבה ומ-8 מטרים בעט חזק למרכז השער כשדור דוידי הצליח בקצות אצבעותיו להדוף את הכדור מעל לשער. שתי דקות לאחר מכן, הגיע השער הראשון במשחק.
קרלוס צ'קאנה, שחזר למדי כפר שלם, בעט מנקודת הקרן השמאלית כדור מסובב שנכנס היישר לשערו של אלי בראשי, 0:1.

גם לאחר כיבוש השער היו כפר שלם עדיפים על הקבוצה הסימפטית מירושלים, כשהבולטים בשורותיה היו ללא ספק צ'קאנה ויובל אשכנזי. בדקה ה-42 הגיע השער השני לזכות המקומיים. יובל אשכנזי קיבל כדור כ-30 מטר אלכסונית מימין לשער נורדיה, התקדם כמה מטרים והגביה היישר לרגלו של אברהם חי שמקצה הרחבה בצד שמאל הניף בבעיטת יעף את רגלו וקבע את תוצאת המחצית 0:2 למקומיים.

המחצית השנייה הייתה רובה ככולה במרכז המגרש ללא אירועים מיוחדים כשגם כניסתם של חלוצי נורדיה אלעד אברמסון וליאור עדיקא לא עזרו לקבוצה כדי לכבוש את שערם הראשון. ההזדמנות היחידה של נורדיה במחצית השנייה הייתה בדקה ה-88 כשאברמסון ניסה בצ'יפ קטן להגביה מעל דוידי, אך האחרון היה עירני מספיק כדי להדוף את הכדור. בסיום, כפר שלם בסיבוב הבא בצדק ואילו נורדיה תחזור להתרכז בליגה הסדירה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאללה כפר שלם!
(אוהד: 14:13 12-11-2016)
כל הכבוד!
2
וואו!
(רמת גן בנשמה: 19:12 12-11-2016)
קרלוס צ'קאנה? הוא רמת גן! הוא רמת גן! הוא רמת גן!
3
אביחי
(אלי: 12:04 13-11-2016)
כל הכבוד אביחי התחלת לעשות סדר בקבוצה זרקת כל מיני אוכלי חינם ועכשיו להחזיר את הבנים האבודים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?