חי "שישי ושערים": מרמורק בבקעה, חדרה מול צור שלום ומאיר כהן פוגש את בית שאן

מרמורק תשמור על הפסגה? (יוסי סוריק) מרמורק תשמור על הפסגה? (יוסי סוריק)
שידורים חיים מהמגרשים במסגרת המחזור ה-9 בליגה א'. פאדי מוסטפא מחכה לכם באולפן יחד עם מיטב השדרים לקראת שלוש שעות שידור משובחות ומרתקות

המחזור ה-9 בליגה א' יעמוד במרכזה של "שישי ושערים", תכנית הרדיו של ערוץ הספורט עם פאדי מוסטפא. במחוז הדרומי תצא המוליכה הפועל מרמורק למשחק חוץ קשה במושב תומר מול בקעת הירדן. נס ציונה, שמעודדת מההפסד של כפר קאסם ועם מאמן חדש על הקווים, תצא למשחק חוץ קשה מול עירוני קריית גת. ההפתעה הנעימה, הפועל הוד השרון, תארח את מכבי יבנה אותה ניצחה בשבוע שעבר במפעל גביע המדינה. דימונה תרצה להמשיך ולנצח בבית כאשר תארח את הכח רמת גן, שרון מרציאנו ושיכון המזרח יארחו את מחנה יהודה, בני יפו תארח את בית"ר כפר סבא ו'קביליו' יפו תשחק בדרבי מיוחד מול הפועל אזור החלשה. במחוז הצפוני תוכל הפועל חדרה לעלות למקום הראשון לפחות ליממה אחת כאשר תארח את מכבי צור שלום. שתי יריבותיה, הפועל איכסל והפועל "רובי שפירא" חיפה ישחקו אחת מול השנייה במוצאי שבת. קרב מעניין לא פחות יתקיים בכפר כנא שם שוער צעירי כפר כנא, מאיר כהן, יפגוש את קבוצתו המיתולוגית הפועל בית שאן. האחרונה בטבלה, אסי גלבוע, תרצה לרשום עוד ניצחון מול טבריה ומגדל העמק תרצה להמשיך את רצף ההצלחות מול הלהיט החם בליגה הפועל כפר כנא. מועדון ספורט טירה תארח בבית את מכבי דליית את כרמל.

פאדי מוסטפא כבר מחכה לכם באולפן ומיטב שדרי התוכנית פרוסים במגרשים השונים ברחבי המדינה בכדי לשדר לכם את כל השערים, האירועים, ההתפתחויות והפרשנויות בשלוש שעות חמות ומרתקות במיוחד של כדורגל ישראלי טהור ומזוקק.

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?