פעמיים איציק, בבקשה: 1:2 להפועל חולון על בני ג'ת, צמד לאיציק בן סלמון

בן סלמון (עם הכדור). צמד מנצח (אלון יהודיוף) בן סלמון (עם הכדור). צמד מנצח (אלון יהודיוף)
צמד נפלא של איציק בן סלמון סידר להפועל חולון 1:2 על איחוד בני ג'ת ועל הדרך גם הגדיל את הפער בפסגת ליגה ב' דרום א' לשלוש נקודות. החבורה של מוסא בן חיים דוהרת לליגה א', החבורה של עופר בכר עוד תעשה הרבה צרות לשאר הקבוצות

הפועל חולון בדרך לליגה א'. טוב, נו, עוד חזון למועד וגם כמו שהמאמן, מוסא בן חיים, אמר: "חשבונות עושים בסוף". במהלך המשחק עמדתי ליד פסו, האוהד המיתולוגי של הקבוצה, שמדי פעם בדק מה התוצאה בין אור יהודה לצעירי טייבה ומה יהיה הפרש בין קבוצתו לבין השתיים בסיום המשחק. בן חיים, שעמד על הקווים בסמוך לנו, שמע והעיר שלא לעסוק כרגע בחשבונות. צודק. חשבונות באמת עושים בסוף העונה, אבל אם הקבוצה שלו הצליחה לנצח משחק לא קל מול קבוצה מאומנת ונוקשה כמו איחוד בני ג'ת, אזי שלא נתפלא אם בן חיים, שעלה כבר עשר פעמים ליגה כשחקן, יעשה זאת לראשונה גם כמאמן ראשי.

מנגד, עמדה החבורה של עופר בכר מצוין על המגרש. "רואים שיש פה קבוצה", הוא זרק לי בשקט תוך כדי משחק. אמנם זו הפעם הראשונה שיוצא לי לראות את ג'ת העונה, אבל לאור התוצאות שהקבוצה השיגה בהתחלה, היא נראית בכלל לא רע והתייצבה מאז מונה בכר לתפקיד המאמן.

זה התחיל טוב דווקא מצד האורחים שניסו להגיע למצבים אבל קובי בדש, אח של, לא היה מדוייק. מן העבר השני ניסיונות של אמיר עזרא, חן לוי ואלירן מגול למצוא את הרשת של האורחים לא צלחו. שתי הקבוצות המשיכו להציג משחק חלש במהלך המחצית הראשונה וניסיון של איציק בן סלמון החולוני חלף ליד העמוד של אסעד שאהין, שוער בני ג'ת. שבע דקות להפסקה בעיטה של עמית רצבי האורח הייתה חלשה מדי ודניאל שערי, שוער חולון, קלט ושמר על תוצאה מאופסת עד להפסקה.

המחצית השנייה כבר הייתה סיפור שונה. המשחק הפך להיות אגרסיבי ובדקה ה-49 הרשת זזה בפעם הראשונה. אמיר עזרא הגביה לרחבה ובן סלמון בעט מהאוויר בחצי עקב לפינה הרחוקה של שאהין, 0:1 לחולון.

איזה גול. שאהין נכנע לכדור של בן סלמון (אלון יהודיוף)
ג'ת ניסתה לחזור למשחק ובכר ערך מספר שינויים, אך השחקנים שלו היו חסרי תכלית בסיומת מול השער. קובי בדש נראה חסר אונים בחוד ההתקפה וגם רצבי לא ממש הצליח למשוך את האורחים קדימה. מן העבר השני היה בעיקר בן סלמון שעשה מה שהוא רוצה על המגרש ובעיטה שלו בדקה ה-75 מצאה את שאהין מוכן בשער. שלוש דקות אח"כ חן לוי פרק את הזרת ביד ונאלץ לצאת. רצבי כמעט והשווה כשבעט כדור ששערי השמיט, אך התעשת מהר וקלט את הכדור על הקו. בדקה ה-89 הגיעה החותמת של הניצחון. כדור חופשי מסובב של בן סלומון אלכסונית משערה של ג'ת, עבר את כולם ופגש את הקורה הרחוקה וחדר פנימה, 0:2 ענק לחולון.

סגר עניין. הכדור של בן סלמון עובר את כולם בדרך לרשת (אלון יהודיוף)
בחולון נרגעו מעט, בכר כבר הבין שנקודות הוא כבר לא יראה במשחק הזה אבל לא הפסיק לדרבן ולשבח את שחקניו. חמש דקות בתוך תוספת הזמן קרן של האורחים יצרה ערבובייה ברחבת חולון שבסיומה בדש דחק פנימה וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לחולון.

שער שלא הספיק לג'ת (אלון יהודיוף)
בכר אסף בסיום את שחקניו ואמר להם שהוא גאה בהם ויש פה קבוצה עם פוטנציאל להגיע לפליאוף העליון. ימים יגידו אם אכן ההרגשה של בכר הייתה נכונה, אבל מה שבטוח הוא שג'ת יכולה להמשיך ולהביט קדימה בראש מורם. מן העבר השני החולונים הגדילו מעט את הפער בפסגה לשלוש נקודות, אבל איך אמר בן חיים? חישובים עושים בסוף.

קבוצה לפליאוף עליון? בכר ושחקניו בסיום המשחק (אלון יהודיוף)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
חולוניה חולוניה חולוניה חולוניה
(חולוניה חולוניה חולוניה חולוני: 06:44 27-11-2016)
לזרוס חחחחח איך זה לצפות בנו מנצחים מהיציע כל המשחק התפללתם שנפסיד חחחחח ואנחנו בשלנו נעלה על אפכם חמתכם ואפילו שאתם מנסים לנחס חולוניה הקבוצה מספר 1 בעיר
3
איפה אתם אוהדי לזרוס ??
("""": 20:09 27-11-2016)
ובעצם מזה לזרוס ?? יאאלה חולוניה לליגה א
4
רוצים לראות גם שחקני בית מהנוער שישולבו מוסא זה יביא תקהל !!!
5
יאלללללללה חולוניה
(א ב אשדוד: 18:52 30-11-2016)
מתחיל תקופה טובה לא מזכיר את מה שהיה בעבר אבל כל התחלה היא קשה אבל אני אופטימי ומצפה לטוב קובי זיתוני אתה מלך המשך בעבודת הקודש להחזיר את חולון לימים הטובים שהיו אז חלומיה בהצלחה אוהבים אותכם מאשדוד

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?