ליגות ב' ו-ג' - סיכום סופ"ש

שנשון ת שנשון ת"א נגד הפועל חולון (אלי שמואלי)
בליגה ב': אום אל פאחם של הפועל, ניצחון ראשון למעלות ורק תיקו להפועל חולון ולנורדיה ירושלים. בליגה ג': שוב מהפך בצמרת ת"א, בני טייבה שולטת בשרון ובדרום קרית גת וירוחם ממשיכות לדרוס

המחזור ה-11 בליגה ב' הסתיים ובליגה ב' צפון א' תגידו מזל טוב לסקציה מעלות שהשיגה ניצחון בכורה, 0:1 על מ.ס. ג'וליס בזכות שער של עבד אל מג'יד דנדן. הפועל שפרעם התאוששה מההפסד בשבוע שעבר, גברה בחוץ 1:3 על כפר מנדא ועל הדרך חזרה למקום הראשון בזכות התיקו 0:0 בין הפועל בועיינה לעירוני בני כאבול. בני מג'דל כרום גם כן חזק בתמונה לאחר 1:2 בחוץ על צעירי שפרעם  בית"ר חיפה ממשיכה לדשדש והפעם היא נחלה הפסד ביתי של 2:1 למכבי בני נחף שממשיכה לפזול לעבר הצמרת. גם בית"ר נהריה לא ממש רווה נחת העונה וממשחק החוץ שלה בכאוכב היא חזרה עם תבוסה של 3:0 להפועל המקומית שחגגה ניצחון שני העונה. איחוד בני סמיע ירדה למקום ה-15 בעקבות הפסד ביתי 3:1 לאחווה עראבה. מוחמד זידאן כבש את כל שלושת השערים של כאוכב. במשחק נוסף סיימו הפועל קרית ים ואחי עכו ב-0:0 מאכזב.

בצפון ב' ממשיכה הפועל אום אל פאחם לדרוס כשהביסה 0:5 את מכבי בדרבי הגדול של העיר. עאמר גרה ואחמד ג'בארין כבשו צמד כ"א. בני זלפה ממשיכה לשמור על מרחק של ארבע נקודות מהמוליכה כשגברה 0:1 על בני כפר קרע בזכות שער של עותמאן גראבה. אחי איכסל חזק במקום השלישי בזכות 0:1 קטן על אלנהדה נצרת, כאשר מחמוד יחיא כובש את שער הניצחון בדקה ה-93. שחר סימן טוב הותיק והטוב ממשיך להיות נקודת האור הבודדה העונה אצל הפועל טירת הכרמל כשכבש את שער הליגה ה-11 שלו, אבל זה לא הספיק מול רמות מנשה שנהנתה משערים של שגב לבסקי, שגיא חייט ואורי ברנדמן כדי לנצח 1:3. מ.ס. דבוריה, שלא ניצחה שלושה משחקים רצופים, חזרה לנצח כשהביסה 0:4 את הפועל דלית אל כרמל המאכזבת. סנדלה גלבוע לא יכלה לבקש יריבה נוחה יותר מנועלת הטבלה, בית"ר כפר כנא, כדי לקטוע רצף של ארבעה משחקים בהם לא ניצחה ולא כבשה. זה נגמר אמנם רק עם 0:2 לקבוצה מהתענכים עם צמד של רן גוזלן אך עם הרבה מורל להמשך. מכבי עין מאהל ממשיכה להתאושש עם ניצחון שלישי ברציפות, 0:2 בקרב תחתית חשוב על עירוני יפיע. המשחק בין צעירי טורעאן לבני ערערה לא נערך.

ניצחון גדול בדרבי. הפועל אום אל פאחם (דאפר מחאמיד)
בדרום א' שמטה המוליכה, הפועל חולון, שתי נקודות חשובות כשסיימה רק ב-0:0 מאכזב בחוץ עם שמשון ת"א לאחר שאף החמיצה פנדל מרגליו של חן לוי. עמישב פ"ת החמיצה הזדמנות להשתוות לחולון בפסגה כשסיימה רק ב-1:1 בדרבי עם בית"ר. אור יהודה יצאה לכפר יונה וחזרה משם עם 0:4 גדול שהחזיר אותה מעט למאבק על המקום הראשון. יאיר כהן צדק כבש צמד, אלעד אברמסון, בשערו השלישי בשני משחקים בקבוצה ומאיר דרעי השלימו. פנדל של איציק קדושים העלה את לזרוס חולון ליתרון במשחק החוץ שלה מול צעירי טייבה, אך האורחים הגיבו עם שני שערים בתוך ארבע בזכות פנדל של חן חגאג ושער של איתי אוחיון כדי לנצח 1:2.צמד של ויקטור חג'ג' ושער של יוני גואטה סידרו לקרית אונו ניצחון נאה של 1:3 בחוץ על רו"ח ת"א שהסתבכה בתחתית. רמת ישראל ובית"ר ר"ג נפגשו לקרב תחתית חשוב אך לא יכלו זו לזו וסיימו ב-3:3 מרתק. הפועל פרדסייה ואיחוד בני ג'ת סיימו ב-2:2 ו-2:2 הייתה גם התוצאה במפגש בין נחלת יהודה להפועל כפר קאסם, בעיקר בזכות שער שיוויון של מוחמד סרסור מכפר קאסם בדקה ה-92.

בדרום ב' ספגה נורדיה ירושלים מכה קלה בכנף כשסיימה רק ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול מעלה אדומים. דניאל דרעי השווה לנורדיה במחצית השנייה. שערים של ליאור היילה ואסף כהן העניקו למכבי קרית מלאכי 0:2 ביתי על עירוני בית שמש וצימקו את הפער מנורדיה לשש נקודות. בית שמש, מנגד, עדיין ללא נקודות העונה. צעירי רהט ומכבי אשדוד החמיצו הזדמנות לצמצם גם הן פערים לאחר שנוצחו במשחקיהן. רהט ירדה לאילת וחזרה משם עם הפסד של 3:2 בזכות צמד של דניאל אלמלח תוך שתי דקות שהפך את התוצאה. אשדוד אירחה את בני יצ'לאל ולא יכלה לה כשנוצחה 2:1. גם מכבי נתיבות לא השכילה לנצל את המעידה של נורדיה כשספגה מרגליהם של עמית נגר ודודו כהן, בדרך להפסד 2:0 בבית למכבי ב"ש. עירוני מודיעין השיגה ניצחון חשוב בתחתית כשגברה על בחוץ 0:2 על מכבי שדרות המאכזבת. בר חזות ורוי סיטבון חתומים על השערים של מודיעין. במשחק נוסף נפרדו מ.ס. ב"ש ובית"ר יבנה ב-2:2.

היחידים שקצת קרובים לנורדיה. מכבי קרית מלאכי (אלי שמואלי)
בליגה ג' גליל עליון שער של תאמר חלייחל בדקה ה-95 סידר למרום הגליל 0:1 דרמטי על בני חורפיש שסיימה את המשחק עם תשעה שחקנים לאחר שואאם גדבאן ועזיז דאהר הורחקו. צעירי טמרה פתחה פער זמני בצמרת של שלוש נקודות כשגברה 1:3 בחוץ על מכבי ירכא וגם שמרה על מאזן מושלם. הפועל טובא זנגריה לא התרגשה כשבני ראמה כבשה מולה ראשונה, עשתה מהפך וניצחה 1:2. 

בגליל תחתון שמרה מכבי נוג'ידאת על מאזן מושלם כשגברה בקרב בצמרת 1:3 על צעירי ביר מכסור שסופרת כבר שני הפסדים. מכבי כפר מנדא ובני אעבלין נפרדו בתיקו 1:1.

ביזרעאל לא שיחקה המוליכה, בית"ר עפולה, מה שהעניק לבני מושריפה הזדמנות לנצח 2:5 את בית"ר עין מאהל ולחזור למקום הראשון. גם נצרת עילית עקפה את עפולה כשכבשה חמישייה משלה. במקרה הזה זה נגמר עם 1:5 על איחוד בני בקה המאכזבת. מכבי אחי ערערה פספסה הזדמנות לעקוף גם את עפולה כשנוצחה 1:0 ע"י בני מוסמוס. מכבי בני ריינה ואחי ביר אלמכסור ממשיכות לאבד גובה לאחר 1:1 ביניהן. במשחק נוסף גברה בית"ר אום אל פאחם 0:1 על הפועל עין סהלה.

בשומרון ממשיכות בית"ר פרדס חנה והפועל בני פרדיס להוליך את הליגה בצוותא. פרדס חנה אירחה הפועל מנשה החלשה ולא ריחמה עליה בדרך ל-0:4 קליל. בני פרדיס נסעה לחיפה כדי להתארח אצל הפועל חליסה וחזרה משם עם 2:4 בזכות צמד של אבי כהן. בני ג'סר אל זרקה הלא צפויה יצאה לפרדס חנה וחזרה משם עם תבוסה כואבת של 7:1 מול מ.ס. המקומית, כאשר שלומי ביטון הרשית חמישייה. נוה שאנן ממשיכה להיות לא יציבה והפעם הפסידה 4:3 בבית לאור עקיבא שנהנתה מצמד של שלומי אסולין. בדרבי של חיפה לא ריחמה הפועל אחווה על קריית חיים והביסה אותה 2:5.

בשרון ממשיכה שמשון בני טייבה לדרוס כל מה שזז. הפעם הייתה זו תורה של הפועל ברא שחטפה 5:1 מהדהד מהמוליכה שנותרה מושלמת. שמשון כפר קאסם נצמדה למכבי השרון נתניה שלא שיחקה במקום השני לאחר שגברה בחוץ 1:3 על צעירי טירה. הפועל ג'לג'וליה מתחילה לאבד גובה לאחר עוד הפבד, הפעם בבית לבני רעננה שמתחילה להתחבר עם ניצחון שלישי ברציפות. הפועל אורנית עצרה רצף של שלושה הפסדים רצופים כשהביסה 0:3 בחוץ את כפר קאסם ניבראס. גם עירוני אריאל חגגה ניצחון חוץ כשדרסה 1:5 את בית"ר טוברוק האומללה. במשחק נוסף חזרה בני קלנסואה לנצח לאחר 0:3 ביתי על מ.ס. נתניה.

בת"א שוב מהפך בפסגה לאחר שספורטינג ת"א לא השכילה לשמור על יתרון של שני שערים (צמד של משה אסולין) וסיימה רק ב-2:2 מול הפועל בת ים. השקמה חן ניצלה זאת כדי לחזור לפסגה לאחר שדרסה 0:12 את אליצור יפו עם שביעייה מדהימה של אלמוג סמט-כהן. גם בית דגן עקפה את ספורטינג לאחר ששלושער של אלון בר סידר לה 1:6 בחוץ על בית"ר עזרא. במשחק נוסף במגרש בנוה גולן סיימו הפועל המקומית ועוצמה חולון ב-1:1 מאכזב עבור שתי הקבוצות. שיכון ותיקים ר"ג טיפסה למקום הרביעי לאחר ניצחון 1:2 בדרבי על ספרטק. צמד של רון בוארון סידר לבני יהוד 0:2 על מכבי אור יהודה. אליצור יהוד נהנתה משלישיות של אבי דבורה ושי זוהר כדי להביס 2:9 את מכבי פרדס כץ. במשחק נוסף גברה בית"ר יפו 0:1 על אינטר ת"א.

צמד שלו לא הספיק לספורטינג ת"א. משה אסולין (אלי שמואלי)
במרכז איבדה מכבי רחובות שתי נקודות חשובות וגם את המקום הראשון כשסיימה רק ב-1:1 בחוץ עם צעירי לוד. מכבי קריית עקרון ניצלה זאת לאחר שחזרה עם ניצחון 1:2 באשדוד על הפועל בני. אסף אסולין כבש והורחק בשורות עירוני לוד ובית"ר אשדוד ניצלה את הרחקתו כדי לנצח 1:3 ולהצמד לצמרת. גם א.ס. אשדוד חזק בתמונה לאחר 0:8 קליל בחוץ על הפועל מצליח. הפועל גדרה נהנתה מצמד של מולה טקלה כדי להביס 0:6 את מבשרת ציון. במשחק נוסף גברה מ.ס. ראשל"צ 1:3 על הפועל רמלה.

בדרום נותרו הפועל ירוחם ובית"ר קרית גת מושלמות לאחר שירוחם (צמדים לאדיר מדלסי ועידן אברהם) הביסה 1:5 את הפועל מרחבים ואילו בית"ר קריית גת (צמדים לשלמה שמר ודודו אריאס) דרסה 2:6 את הפועל רהט החלשה. א.ס. אשקלון השיגה ניצחון ראשון כשהביסה 1:5 את ערערה בנגב ואילו מ.כ. ערד נהנתה משערים של עידן קינדה ומוסא אבוגודה כדי לנצח 0:2 את צעירי אלהושלה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
באקה
(מקאלדה: 13:10 11-12-2016)
המשחק בין נצרת עלית לבין אחוד בני באקה איזור יזרעיל במשחק היתי באקה הובילו אחד אפס ואחרי השער מגיע לאנו פנדל ברור והשופיתת לו שרקה מבו התחיל הסירט בכתסור השופטים כבעו תתצאת המשחק בושה לאיגוד השופטים על שופטים כאלה מגיע לבאקה נצחון חבאל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?